Autostrada nu există, dar are site

Autostrada Ploiești-Brașov nu există, dar începând de miercuri are propriul site. Compania de Drumuri a lansat portalul pe care vrea să prezinte informații despre evoluția lucrărilor de pe șantierul viitoarei șosele.

CNAIR a anunțat miercuri că a fost lansat site-ul pentru autostrada A3 Ploiești-Brașov. Pe portal, sunt prezentate informații despre stadiul lucrărilor și sunt prezentate filme și fografii de la fața locului.

„La adresa http://ploiesti-brasov.ro/ puteți găsi informații actualizate periodic, astfel încât cei interesați de stadiul proiectului să afle date la zi despre cum avansează acesta. În secțiunea „Despre proiect – Stadiul la zi” aflați detalii despre calendarul activităților și despre etapele importante bifate până acum. Dacă accesați „Despre proiect – Soluții pe termen scurt”, puteți regăsi informații despre demersurile CNAIR și ale autorităților locale pentru degrevarea traficului de pe Valea Prahovei. În „Media” sunt încărcate comunicate de presă pe subiect, fotografii, filmări din dronă cu traseul, interviuri cu proiectanții și cu autoritățile locale direct interesate de concretizarea A3 Ploiești-Brașov”, au anunțat reprezentanții CNAIR pe Facebook.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1
Author

7 Comentarii

  1. In loc sa se auce de treaba in forta, sa aloce fonduri pentru drumuri, ei baga banii in site-uri! Mai pe romaneste, muta dintrun loc in altul fondurile!, exact metoda bechtel, primarita sector 1 bucuresti plus destui! Doar asa cresc performantele in Romania!

  2. În loc de Lugoj-Calafat, Sibiu-Pitești, Târgu Mureș-Iași o ținem puia-gaia cu București-Brașov. Dacă bucureștenii pot ajunge la munte și la mare țara are infrastructură. Și autostrada și calea ferată cu viaducturi până la cer pe care nu l-a mai terminat regimul comunist erau pe Valea Oltului, Curtea de Argeș, valea Topologului. Predealul este la 1000 de metrii.

  3. „Digitalizare”, comunicare si imagine cu asta o sa ramaneti de la usr-pnl. N-o sa vedeti autostrazi ci doar povesti, poze si dupa patru ani cand o sa intrebati unde e autostrada o sa primiti raspunsul lor tembel preferat: „Poate n-am comunicat suficient!” Urmat de o poveste despre o analiza care o sa atraga fonduri europene bla bla bla…

  4. In loc de a crea, pe site-ul CNAIR, o sectiune dedicata acestei bucati de autostrada (sau poate chiar inclusa in una mai generala, a autostrazii in intregul sau), borfasii astia fac un site special !! Alti bani, alta „distractie”, si totul din „buzunarul” bugetului, deci al contribuabilului ! In curind vom avea un site de prezentare a lopetilor utilizate la sapaturi si nivelare, probabil chiar si niste bloguri ale lui Dorel, excavatorist si Gigel, topograf !

  5. Nu se va finaliza nimic. Toti banii iau drumul spre autostrazile din Ardeal. Sa nu uitam ca guvernul actual este dominat de minoritarii securisti maghiari. De fapt si guvernele psd au procedat la fel desi erau alcatuite majoritar din romani. Dar subordonati si aia securitatii lui Magureanu.

  6. Tembaloizii penelisti care au criticat PSD-istii ca nu au facut nicio autostrada numai in trei ani de guvernare a lor,ar trebui sa se uite la calendar ca daja au guwernat ei,mancand bani multi ei si consilierii lor nenumarati,un an jumate in care nu au facut NIMIC,in afara de smecheriile lor de politruci bolsevici care distrug non-stop tot ce mai misca prin Romania.

  7. Psd nu a reușit nici o autostradă spre brasov in 3 ani…pnl a guvernat deja un an și jumătate și nici gând măcar pentru o jumătate de autostrada…spre brasov nu va exista nimic …toate sunt minciuni gogonate..scarbele usr si pnl mint asa cum respira..nimic pentru romani totul pentru străini

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.