Branduri româneşti, promovate în Times Square din New York

Opt branduri româneşti vor trăi ”visul american” în emblematica Times Square din New York, începând din 1 Decembrie, precum şi pe parcursul anului 2024, prin intermediul proiectului „365 Days of Romania in Times Square”, au anunţat iniţiatorii programului.

„Proiectul ‘365 Days of Romania in Times Square’ invită brandurile şi valorile româneşti să participe şi să împărtăşească mesaje puternice pe cel mai iconic billboard din lume. Iniţiativa aparţine echipelor Blindspot, Biz şi Rusu+Borţun şi îşi propune să promoveze global valorile şi tradiţiile locale cu ajutorul brandurilor şi companiilor din România. Brandurile româneşti vor putea trăi ‘visul american’ şi vor putea ajunge în Times Square. Proiectul va prinde viaţă la începutul lunii decembrie, chiar de Ziua Naţională a României, şi se va încheia un an mai târziu, cu un proiect editorial marca Biz, în paginile căruia vor fi prezentate în detaliu toate cele 365 de campanii ale brandurilor care au avut curajul să iasă din zona de confort şi să se manifeste global. Pe măsură ce proiectul evoluează, vom menţine un dialog constant cu brandurile interesate să se alăture, asigurându-ne că mesajele transmise sunt coordonate în mod unitar. Astfel, imaginea României pe care o vom proiecta pe cel mai iconic panou publicitar din lume (Nasdaq) va fi una complexă şi plină de sens”, se arată într-un comunicat de presă transmis, miercuri.

Brandul care va sparge gheaţa şi va apărea în Times Square pe 1 Decembrie este Arctic, cel mai puternic brand românesc, conform studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research şi Biz în 2023.

De asemenea, au răspuns pozitiv proiectului şi brandurile: Romstal, Vola.ro, Aqua Carpatica, Bittnet Group, Eazy Insure, Metaminds, 5togo. Toate acestea îşi vor începe campaniile de promovare în 2024.

„Prin „365 Days of Romania in Times Square”, timp de un an de zile, vor fi promovate, în fiecare zi, un brand, o valoare sau un produs românesc chiar în centrul New York-ului. Vizibilitatea este asigurată în România de echipa Biz pe toate canalele media, iar brandurile care îşi doresc să ia parte la această iniţiativă vor putea beneficia de consultanţă din partea Brand Growers – agenţie specializată de consultanţă, design şi retorică de brand”, menţionează cei trei iniţiatori ai proiectului.

365 Days of Romania in Times Square este un proiect „Go big, or go Home”, prin care sunt promovate valorile româneşti la nivel global. Proiectul este deschis atât brandurilor internaţionale care doresc să transmită un mesaj despre valorile româneşti, cât şi brandurilor locale şi antreprenoriale care vor să facă parte din această iniţiativă.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 4
Author

9 Comentarii

  1. toate sunt detinute de straini…:)) AVEEEM CEEE MEEERIAAAAM!

    **Jean Valvis, antreprenorul care a creat cunoscutele branduri Aqua Carpatica, LaDorna și Dorna, toate legate de județul Suceava, a semnat un acord cu compania americană PepsiCo pentru vânzarea unui pachet minoritar de acțiuni în cadrul îmbuteliatorului Aqua Carpatica. PepsiCo va deține 20% din acțiunile Carpathian Springs/Aqua Carpatica, companie creată la Vatra Dornei în urmă cu 12 de ani de antreprenorul Jean Valvis. Conform acordului, PepsiCo va avea drepturi de a distribui apa de izvor în România și în Polonia, cu oportunități de extindere pe alte piețe, inclusiv în Statele Unite.

  2. La dorinta copilului meu adolescent, vara asta am vizitat New York-ul…Un oras murdar si inimaginabil de sarac care incearca sa supravietuiasca din turismul facut de niste periferici iluzionati de propaganda hollywoodiana… USA este saraca moral, sufleteste si financiar. Daca vreti sa mai gasiti americani si spiritul lor practic intarit de crestinism, cautati orasele mici. Ca si la Bucuresti, la New York s-a strans toata mizeria societatii…Cat despre aceasta reclama proasta sper din toata inima sa nu fie platitata din banii publici. Daca guvernul arunca bani pe astfel de prostii, atunci sa-si dea demisia!!

  3. Sa se duca cu cashcavalul Dalia , cu Mititei , cu Salamul de Sibiu si sa facă o Hora pe 1 Decembrie 2023 si sa Cante Desteapta-te Romane !

  4. alea nu sunt brand-uri romanesti, poate unele au apartinut in trecut romanilor, dar acum sunt toate in mana unor cetateni cu dubla cetatenie.

  5. QED
    Retorică dă FURAT! …o fi țurkana javra care a negociat transferu’ $$ către Amerlocia?
    ” „Arctic” […] privatizată în anul 1997 când pachetul majoritar de acțiuni a fost preluat de Banca Europeană de Reconstrucție și Dezvoltare și Groupe Societe Generale. […] În anul 2002, compania a fost cumpărată de grupul „Arçelik” (Turcia)”!
    Publicitate pă banii Rro’ (că SIGUR operațiunea e pă banii guWernului!) păntru otomanii dă la ‘Stambul! Pupați kondurii Înaltei Porți căreia i-ați dat-bir – inclusiv fete și băieți! – între 1400 și 1878, șî i-ați vîndut miticele, oultencili șî șuolduovienșili în primii ani ’90, pă haine dă chiele șî lire tiurkejdi, în pauzele dă autocar…
    Iar vînzarea dă mașini dă spălat rufe, sau frigidere, în chiar țara ce le-a inventat, astea-s iluzii balkano-phanariote borțunizde……[Rumburak]

  6. Sper să apară și sigla guvernului cu imaginea ”ursulețului” prezidențiabil ( care o fi ăla sau aia). Să aflăm și noi românii pe cine ”vom vota” in 2024 cu ”abnegație” si ”avânt revoluționar”. Hai sictir hoților !Nu mai aveți ce promova ,a fost distrus sau ”retrocedat” securiștilor ”proprietari de drept”.

  7. toate firmele au nume engkezesti. Promovezi o tyara care nici nu se prezinta in limba nationala.O pieredere de bani
    Plus nici nu sunt romanesti ca de ex Aqua Carpatica.Nu vorbim de calitaea produsului sau pret care este mult peste pretul pietii americane.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.