Multe vedete promovează produse și o fac uneori cu multă convingere, însă, după cum e cazul și acum, nu știu, practic, despre ”ce vorbesc”. Un influencer din România a păcălit mai multe vedete să promoveze „Brânza Regelui”. Un produs ”deosebit”, dar care nu există.
Florin Piersic Jr reacționează, în felul său, atrăgând atenția nu doar asupra situației de față, ci față de un fenomen care capătă amploare.
Vezi această postare pe Instagram
În urmă cu o săptămână, Andrei Petroff, cunoscut sub numele de Nicknamedpete pe YouTube, a declarat că a vrut să demonstreze că persoanele cu notorietate online, urmărite de un număr mare de oameni, primesc remunerații pentru a promova produse despre care, în realitate, nu au habar.
Vloggerul menționa că brânza provine de la Curtea Regală și este un produs festiv creat în onoarea aniversării regelui Charles al Marii Britanii.
Deci, ramanem la ale noastre traditionale branzeturi: „Buna ziua fetelor” si „Sarut mana parinte”
Asta cu „Buna ziua fetelor” era despre orbul care intră intr-un magazin de pescarie si saluta (da’ merge si pentru brinza) … Cit despre „brinza regelui”, cred ca era vorba de brinză de Camilă …
Gâdea Pieleanu Prelipceanu Radu Tudor Esca sunt de 10 ori mai penibili decât influenceritele lui pește prăjit …