Frunza este a noastră, iar cei din industria turismul au decis ca acel logo să fie reprezentativ pentru brandul de țară, spune ministrul Turismului, Daniel Cadariu.
„Există brandul de țară. Acela este (frunza – n.r.). Încercăm să îl punem în funcțiune. Deja în consiliul de brand lucrăm pentru materialele pregătitoare și vom începe folosirea lui pe acel portal, romania.travel. Frunza este a noastră”, a spus la Antena 3, Daniel Cadariu.
El a motivat păstrarea prin faptul că România a cheltuit 30 de milioane de euro.
„Cei din industria turismul au decis ca acel logo să fie reprezentativ pentru brandul de țară”, conchide Cadariu.
Despre litoralul românesc
Ministrul Turismului, Constantin-Daniel Cadariu, spune că nota pe care o acordă litoralului românesc este „peste opt”. El îi îndeamnă pe români să petreacă pe litoralul românesc într-un număr cât mai mare și afirmă că nici la bulgari „nu e totul perfect”.
„Nota, per ansamblu, ar trebui să fie peste opt”, a spus, luni, la Antena 3, ministrul Daniel Cadariu.
Întrebat pe ce își bazează aprecierea, el a indicat numărul de turiști din ultimul week-end.
„Dacă facem o comparație cu anul trecut, spre exemplu în trei sutații, la Constanța, Eforie Nord și la Mamaia, plajele lărgite nu puteau fi folosite, iar acum pot fi folosite. Pe de altă parte, anul acesta șase plaje au distincția Steagul albastru, distincție internațională. Sunt doar câteva dintre exemplele pe care le pot da”, adaugă Cadariu.
El îi îndeamnă pe români să petreacă pe litoralul românesc într-un număr cât mai mare.
„Inclusiv la vecinii de la sud nu e totul perfect. Sunt situații și situații. O concluzie generală este că acolo unde administratorii au rămas cetățeni germani, serviciile oferite sunt în concordanță cu prețurile. Acolo unde au ajuns să fie proprietari alți cetățeni, de regulă din partea slavă, serviciile nu mai sunt corespunzătoare”, mai spune ministrul Turismului.
El caracterizează turistul român ca fiind „un turist educat, care știe să-și aprecieze pretențiile”.
Frunza trebuie folosita circa 5 ani, asa cer fondurile europene, dupa care o pot schimba. Dar de ce se complice sa faca alt brand mai bun, caci banii se duc in buzunarele cui trebuie!