Cadariu s-a lipit de frunză: „Este a noastră”

Frunza este a noastră, iar cei din industria turismul au decis ca acel logo să fie reprezentativ pentru brandul de țară, spune ministrul Turismului, Daniel Cadariu.

„Există brandul de țară. Acela este (frunza – n.r.). Încercăm să îl punem în funcțiune. Deja în consiliul de brand lucrăm pentru materialele pregătitoare și vom începe folosirea lui pe acel portal, romania.travel. Frunza este a noastră”, a spus la Antena 3, Daniel Cadariu.

El a motivat păstrarea prin faptul că România a cheltuit 30 de milioane de euro.

„Cei din industria turismul au decis ca acel logo să fie reprezentativ pentru brandul de țară”, conchide Cadariu.

Despre litoralul românesc

Ministrul Turismului, Constantin-Daniel Cadariu, spune că nota pe care o acordă litoralului românesc este „peste opt”. El îi îndeamnă pe români să petreacă pe litoralul românesc într-un număr cât mai mare și afirmă că nici la bulgari „nu e totul perfect”.

„Nota, per ansamblu, ar trebui să fie peste opt”, a spus, luni, la Antena 3, ministrul Daniel Cadariu.

Întrebat pe ce își bazează aprecierea, el a indicat numărul de turiști din ultimul week-end.

„Dacă facem o comparație cu anul trecut, spre exemplu în trei sutații, la Constanța, Eforie Nord și la Mamaia, plajele lărgite nu puteau fi folosite, iar acum pot fi folosite. Pe de altă parte, anul acesta șase plaje au distincția Steagul albastru, distincție internațională. Sunt doar câteva dintre exemplele pe care le pot da”, adaugă Cadariu.

El îi îndeamnă pe români să petreacă pe litoralul românesc într-un număr cât mai mare.

„Inclusiv la vecinii de la sud nu e totul perfect. Sunt situații și situații. O concluzie generală este că acolo unde administratorii au rămas cetățeni germani, serviciile oferite sunt în concordanță cu prețurile. Acolo unde au ajuns să fie proprietari alți cetățeni, de regulă din partea slavă, serviciile nu mai sunt corespunzătoare”, mai spune ministrul Turismului.

El caracterizează turistul român ca fiind „un turist educat, care știe să-și aprecieze pretențiile”.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

8 Comentarii

  1. Cadariu e corect! Frunza este a noastra.Acoperim cu ea flocii si gata! Asta este Romania,in halul asta ne-au adus doctorii si masteranzii din politica.

  2. Ai dreptate mincinosule, frunza este a voastra lichelelor din politica, este exact Romania echivalentul unei frunze in cadere care se usuca si dispare de atata hotie si escrocherii, puslamalelor din politica! Pana acum cativa ani, frunza era udrea escroaca, a cazut la bulau tuta si a ramas Romania ca tara la rand.

  3. Alt talmudist babilonian: Cazaru, nu Cadariu. Ca si Rashelu, … cica Rafila si multi prea multi care trebuie sa se duca la Palestina ocupata unde va veni prorocia „lor” – holocoacerea, ca vrajmasi ai lui Dumnezeu!
    Sa se publice numele real din registrul Cahalului!

  4. Nota pentru litoralul românesc domnule Cadariu este 6, mergeți la pas prin stațiuni și nu numai sa vedeți realitate , construcții urate, gări murdare cu bălării, rugina peste tot, străzi murdare cu gropi și asfaltări “făcute de amatori”, prea mult asfalt, prea multe pavele pe care dacă calci și nu ești atent te poți accidenta, plaje murdare chiar și in zonele acaparate abuziv de șezlonguri. Pe litoralul românesc ai impresia ca este un concurs in desfășurare cu tema cine construiește mai mult, mai urat și mai “aiurea”. Prețurile la alimente puse după cum vrea fiecare, calitatea lor îndoielnică. Pe scurt toți din 1990 și-au bătut joc de acest litoral,mai nou incet, incet se extind și in zonele care mai erau curate și…..naturale.

  5. Daea cere Oaia ca brand de tara,chiar nu va e mila de batranetea lui?
    Cititi si articolul”Frunza ,oaia si boul”din care citez:”Abia dupa ce am aflat si noi, publicul, .., ministrii nostri au descoperit ca brandul turistic, reprezentat de o frunza, s-a realizat cu fonduri europene iar Romania, in cazul cand il schimba, va trebui sa achite Comisiei Europene 850.000 de euro. Merde!”

  6. Daca nu pui si o peezda sub frunza, preferabil model dupa a lu’ Nutzi, nu faci nimic, ba nenea Cadariule! Oachesule!

  7. /Ce de bani prajeam odata!
    Aia-i frunza ciordita de la posta din nu stiu ce insule, pe care coana Nutzy von Pleskoi a platit-o cu un milion de Euroi.
    Vivat!……[Rumburak]

  8. Frunza trebuie folosita circa 5 ani, asa cer fondurile europene, dupa care o pot schimba. Dar de ce se complice sa faca alt brand mai bun, caci banii se duc in buzunarele cui trebuie!

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.