Ce se întâmplă la Mega Image și Profi!

Tranzacție importantă. Deţinătorul lanţului de magazine Mega Image, Ahold Delhaize, a anunţat luni că a ajuns la un acord privind achiziţionarea companiei Profi Rom Food, care operează reţeaua de magazine Profi în România, de la MidEuropa.

”Ahold Delhaize, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa mondială de retail alimentar, care în prezent deţine 19 branduri la nivel global, printre care şi Mega Image, anunţă că a ajuns la un acord privind achiziţionarea companiei Profi Rom Food, care operează reţeaua de magazine Profi în România, de la MidEuropa”, a anunțat grupul.

Tranzacţia este supusă aprobării de către autorităţile competente în materia regulilor de concurenţă şi se estimează a fi finalizată în cursul anului 2024.

Prin reunirea celor două branduri, Mega Image şi Profi, grupul anunţă că îşi va extinde prezenţa la nivel naţional.

„România este o piaţă atractivă, cu o dezvoltare susţinută prin investiţii solide. Ne bucurăm că vom continua să contribuim la dezvoltarea pieţei locale de retail alimentar, acum şi alături de Profi, care devine parte din familia noastră de branduri Ahold Delhaize. Magazinele din reţeaua Profi vor extinde şi completa reţeaua deja existentă de magazine Mega Image”, spune Jesper Lauridsen, COO Europa Centrală şi de Est, Ahold Delhaize.

”Primim cu entuziasm Profi alături de noi, în familia Ahold Delhaize. Este un moment de referinţă pentru industria de retail din România, unic prin mărime şi la nivelul grupului nostru. Suntem două branduri puternice, complementare şi, împreună, vom reuşi să facem o diferenţă semnificativă prin ceea ce oferim zi de zi clienţilor noştri: produse locale, proaspete şi sănătoase de la o reţea extinsă de producători locali, o gamă de sortimente şi mai bună de mărci proprii, naţionale şi internaţionale”, afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image.

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanţuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 969 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Oradea, Timişoara, Bacău, Sibiu şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image şi Shop&Go.

Profi este un retailer alimentar de proximitate din România, cu o reţea de peste 1.650 de magazine în toată România, cu  şase centre de distribuţie. Profi are peste 28.000 de angajaţi în toată ţara şi a generat venituri de peste 2,5 miliarde de euro în perioada de 12 luni încheiată în iunie 2023.

Recomanda 1
Author

7 Comentarii

  1. Cit profit a raportat profi anul trecut ? In baza declaratiei , in cite sute de ani delhlinze isi recupereaza cei 1,3 melearde ?

  2. usor, usor, incep sa se uneasca corporatiile, in asa fel incat curand nu veti mai avea de unde alege… circurile foamei, circurile sociale, circurile bancare, pe banii tai rumane…

  3. Lantul mega ar trebui desfiintat prin lege! E furt pe fatza, hotie ca in codru si marfa ptr colonii. Fraieri cei care mai trec pragul acestor talhari.

  4. 2,5 miliarde profit pe an?
    Pai sa tot merite sa aduci gunoaie din import…pentru prostimea careia nu-i da prin cap sa se uite la minunatele produse, plasate pe raft intotdeauna cu doar cateva zile inainte a expira…
    Lasa ca de acum daca isi unesc fortele va spori cantitatea de carnita de sobolan fezandat…
    Pofta buna, pofta globala!!

  5. Aha, am înțeles! Au trecut cei 5 ani de stagiu in Romania și trebuie să găsească alt drum pentru a continua cu bonusurile politic privind impozitarea și taxarea? La fel s-a întâmplat cu Interes care a dispărut fix după 5 ani de încasări, zero taxe și impozite la stat dar au primit ajutor financiar de la scârbele din politica românească.

  6. Mi-am luat de Mâncare pe 7 zile si mi-a spus Cineva sa bag Mâncarea in Congelator ! Un sfat Bun ! Multumesc !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.