Premierul Dacian Cioloș, alături pe ministrul Culturii, Corina Șuteu, au susținut o conferință de presă cu privire la strângerea de fonduri pentru Cumințenia Pământului.
Premierul a anunțat cu acest prilej că noul spot publicitar lansat cu scopul de a trage mai mulți donatori este un succes, potrivit B1 TV.
Până în prezent, s-au strâns 129.000 de euro, și se pare că mai mult de 60% din sumă s-a colectat datorită datorită spotului publicitar.
Suma nu e mare, dar mă încurajează faptul că atunci când e o mobilizare și subiectul e prezent, există și o mobilizare din partea oamenilor. Am avut semnale pozitive și din partea românilor care locuiesc în Statele Unite ale Americii, a arătat premierul.
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.