Pe calea ferată Din incident în incident: A dat ortul popii locomotiva

Trenul Inter Regio București-Timișoara are duminică o întârziere de 137 de minute după ce locomotiva s-a stricat în stația Drgăgănești olt.

Potrivit CFR SA, trenul 1691 București Nord-Timișoara Nord a sosit duminică în Drăgănești Olt la ora 13.34 și la ora 13.50 mecanicul a declarat locomotiva defectă.

Mecanicul a solicitat o nouă locomotivă, care a fost trimisă de la Craiova, la ora 14.10.

Aceasta a ajuns în Drăgănești Olt la 15.40, iar trenul 1691 a plecat la ora 15.52 cu o întârziere de 137 minute.

România, drulă de tot

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 6
Author

11 Comentarii

  1. Chiar nu intelege nimeni,ca aceste locomotive sunt bombe cu ceas.ELe nu se mai repara,se carpesc.cu vechituri de la alte locomotive.Nu ,mai sunt fabrici care sa produca piese de schimb.Cine a ajuns sa repare locomotive? Gruia.Credeti ca ii pasa lui GRuia de ce se intampla pe calea ferata?Inainte nu se punea nici o perdea,un scaun fara agrementare AFER.Acum Dumnezeu cu mila.Miile de fosti angajati,de ce nu spun,scriu ce se intampla in CFR Se poate intampla ceva cu trenul in care s-a urcat,copilul tau,sotia,mama etc,de ce nu vorbiti.?Piese luate si din curtile romilor,spalate,curatate etc.

  2. Si?!! Materialul rulant e vechi si prost intretinut. Zdrula si zdrulaii lui nu se pricep decat la gargara. Comparand cu situaia copiilor care au stat ore intregi in camp, fara apa, cazul asta e un mzilic. Ioano, scrii si tu sa te afli in treaba.

  3. Aceasta societate al carui tren regio nu cumva e a scarbavnicului Gruia din tecuci care fusese bagat la zdup? Intreb, deoarece, acel tren parca e din antichitate, conditii de calatorie infecte, pretul biletului il platesti la conductor cand urci in vagon sau online daca te accepta! Ce a investit el in CFR daca foliseste infrastructura societatii de stat CFR? Cine este in spatele acestui nemernic?!

  4. Defectiunea acestei locomotive intareste credinta intr-o parte a presei libere ca guvernarea liberala este dezastruoasa!daca maine se va sparge un cofraj cu oua, vom semna o petitie pentru anticipate!Asa nu mai merge!

  5. Cel mai Nesimtit Presedinte de Republica din Istoria Omenirii face Naveta cu Panzerul Boborului pe Banii Boborului. Acest Impostor este atit de Tembel si de Nesimtit incit grohaie despre Romania Normala.
    Cit despre Locomotivele CheFeReului Numai de Bine… ca sa zicem asa.

  6. Cîțu să închidă clădirea guvernului meu și să plece acasă. Că oricum consumă de pomană curent, nu-și mai are sensul statul degeba.

  7. Drula nu se pricepe la locomotive ca-i baiat fin si aitist care se pricepe doar cu Ranga la demolari ilegale de spatii comerciale legale si aruncarea in strada a angajatilor care castigau un ban cinstit.Deci Drula trebuie dat afara,la terasa,ca Beciul Domnesc si-o fi deschis,pentru clientzi,terasa pe timp de vara.

  8. Oare cine a închis Electroputere Craiova??…pentru aurolacii din presă, .. bombonel !!..ala cu numaratul…!!..

  9. Pai eu cred ca ii spunea „trenul 1691” dupa anul de fabricatie a locomotivei … Da’ la urma urmei e bine, calatorii au avut ocazia ca, timp de peste doua ore, sa viziteze frumosul oras Drăgănești Olt, declarat recent parte a patrimoniului mondial al umanitatii ! (ps : bine ca n-a cazut in pana pe la Strehaia, ca acolo sigur il atacau indienii !)

  10. La Draganesti Olt i-au cazat la Bercea Mondialu.
    Bai baieti puteti sa schimbati voi o suta de Drule-Strule cu Cuci-Muci, locomotivele alea nu intineresc.
    Din 2011 la CFR Calatori in afara de reconditionat cateva vagoane luate de la fier vechi la preturi de vagon nou nici o alta investitie. In schimb cheltuielile de personal au crescut cu 50%. Aici duce noi vadam,noi va dam ca altfel vine austeritatea peste noi. La CFR Calatori se cheltuie cu personalul 35% fata de privat unde cheltuielile sant de 13-20%.
    Cum vine unul si vorbeste de reorganizare,restructurare, imediat apar „asupritii”,”romanii verzi”, vai,vai,vai, alogenii,tradatorii, strainii vor sa ne distruga.
    Nu bai baieti, prostia noastra ne distruge. Astia”cei mai patrioti” ati auzit de principiul dominoului?
    O Companie de stat falimentara baga in faliment si alte Companii de Stat. Vreti pensii marite dar nu intreaba nimeni cate sute de milioane are CFR Calatori datorii la Asigurarile de Stat, cate datorii are la Infrastructura. Un privat daca nu-si plateste la zi facturile la Infrastructura nu mai circula pe calea ferata.
    Singura intrebare pe care as vrea sa o pun este de ce se cumpara rame electrice de la Alstom. Vreau sa vad si eu raportul Pret-cheltuieli de intretinere-cheltuieli de exploatare intre Alstom – Softronic Craiova.

  11. Lasa ca iese Barna la explicatii laborioase.Ne va promite ca si Drula, trenuri de mare viteza pe o cale ferata mai mult decat paraginita.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.