Discuție de urgență între comandanții armatelor SUA și Rusiei

Șefii Statelor Majore ale armatelor SUA și Federației Ruse au avut o convorbire telefonică de urgență, pentru a dezescalada tensiunile din Estul Europei. Discuția a avut loc marți, după ce CNN a anunțat că administrația Biden are în vedere trimiterea mai multor arme și instructori militari în Ucraina și după ce ministrul rus al Apărării, Serghei Șoigu, a precizat că bombardierele nucleare americane și-au înmulțit zborurile în Europa de Est.

Generalii Mark Milley și Valeri Gherasimov au discutat despre ”chestiuni urgente legate de securitatea internațională”, potrivit comunicatelor. Comunicatul american arată că această convorbire a vizat ”deconflictualizarea” rapidă a relațiilor dintre cele două superputeri.

Retorica Rusiei și SUA s-a inflamat în ultimele săptămâni, înregistrându-se schimburi de amenințări, pornind de la conflictul din Ucraina și tensiunile provocate de imigranții adusi de regimul Lukașenko la granița Belarusului cu Polonia și țările baltice. Se adaugă deplasarea la Moscova a directorului CIA, William Burns, și avertismentele transmise de SUA aliaților europeni cum că Rusia pregătește o invazie în Ucraina, pentru care au fost mobilizați circa 100.000 de militari.

De partea cealaltă, oficialii ruși a susținut că îngrijorările privind presupusa invazie rusă nu sunt decât o nouă încercare a regimului de la Kiev de a-și ascunde intenția de a iniția propria acțiune ofensivă în regiunile separatiste din Donbas. Oficialii ruși au mai atras atenția că procesul de pace din Ucraina este aproape de un eșec și că aliații Kievului din Europa și din America nu sunt pregătiți să-și onoreze promisiunea de a susține Ucraina.

La începutul acestei luni, si Rusia a transmis un mesaj aliaților din NATO, trimițând două bombardiere Tu-22M3 în spațiul aerian de la granița cu Belarusul, pe fondul crizei dintre Minsk și Varșovia. În plus, președintele Putin a transmis că NATO nu trebuie să încalce ”liniile roșii” ale Rusiei în Ucraina.

Rusia și Ucraina au desfășurat exerciții militare în cursul acestei săptămâni, relateaza Interfax, citată de Reuters. Rusia a organizat exerciții ale aviației și marinei, în timp ce Ucraina a avut exerciții terestre. ”Circa zece avioane și nave de la baza din Novorossiisk a Flotei Mării Negre au luat parte la acest antrenament”, scrie Interfax, citând surse oficiale ruse. Flota Mării Negre a anunțat că avioanele Suhoi au executat zboruri de antrenament deasupra Marii Negre, pentru a se pregati să reacționeze la atacuri aeriene.

Ucraina și-a exprimat îngrijorarea privind un posibil atac al Rusiei. Miercuri, Ucraina a început să-și întărească forțele de la frontiera cu tancuri și avioane.

Purtătorul de cuvânt al Kremlinului, Dmitri Peskov, a declarat, la finalul săptămânii trecute, că ”isteria” despre Ucraina este ”construită în mod artificial”.

La încercarea de reducere a tensiunilor a comandanților armatelor americană și rusă se adaugă recenta atenționare a lui Vladimir Putin pentru ca regimul Lukașenko să nu înterupă fluxul gazelor ruse ce tranzitează Belarusul spre Vestul Europei, precum și decizia aceluiași regim Lukașenko de a-i retrage pe imigranții din Orientul Mijlociu de la granița cu Polonia, probabil, spun analiștii, tot la îndemnul lui Vladimir Putin. Al Jazeera citează oficiali din serviciul de pază a frontierei din Polonia care spun că imigranții împinși de forțele de ordine belaruse către granița cu Polonia au fost retrași și trimiși n centre de primire încălzite. Peste zece imigranți au murit până acum la granița dintre cele două țări. În plus, cancelara Angela Merkel a discutat telefonic cu președintele Belarusului. Vladimir Putin a făcut apel la Aleksandr Lukașenko să înceapă un dialog cu opoziția care-i contestă actualul mandat de președinte, însă rivalii politici refuză o asemenea discuție, dacă regimul nu va elibera deținuții politici.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 6

105 Comentarii

  1. Numai rusii poarta zeci de talangi pe piept, ca semn dinstinc al prostiei.

  2. Pe langa KAUFLAND si LIDL cu grilaje de puscarie, facem apel catre toti romanii inoculati cu una , doua sau trei doze , cu precadere catre cei amenintati ILEGAL cu pierderea locului de munca sa boicoteze si magazinele PEPCO si NORIEL , care pretind Marca 666 cu toate ca se afla in locatii exterioare oricarui Mall si nu impart spatiul cu nici un alt agent comercial !

  3. Au parasit sistemul militar , aprox 700.000 de oameni (pt ca au refuzat vaxxinul). In momentul de fata Navy Seals , au dat in judecata Statul American , pt ca nu doresc sa se vaxxineze .
    Si apropos de asta : am vazut un film din China . Sa vedeti ce se bucura militarii chinezi ,ca Visarionovici Bideu vrea sa vaxxineze armata . Sa vedeti cum se bucurau si aplaudau . Strigau :“am invins” .

  4. Mda. Se pare că iarăși licuriciul a fost luat pe nepregătite,. Se pare că rusul iară pune piciorul in prag, iar licuriciul nu are replici,. căci nu are argumente, de nici un fel..Vizibil rusul domină in mai toate domeniile,. și acu americanu regretă profund că nu a stat la masa negocierilor dezarmării atunci când a fost invitat,.

  5. O masinatie tip mistocareala,in Europa nu se intimpla NIMIC,dar americanii forteaza cooperarea in randul doi(armata si servicii secrete) cu rusii,sa creada lumea ca sunt mari prieteni cu Rusia in detrimentul Chinei
    Atitudini ieftine propagandistice, pentru prosteala fraierilor chinezi si europeni, oricum Ucraina nu e o miza,slavii sa se inteleaga intre ei..Nu e nici o ‘tensiune”

  6. un ziar din arkansas …the arkansa times …a fost amenintat de o universitate care face reclame si plateste pentru ea ca daca nu jura credinta israelului va fi boicotat ….santajul a fost sustinut de un senator evangelist care sprijina israelul datorita religiei sale …americanii tradtori vinduti israelului bolnavi mintali ca senatorul republican hester evangelist conduc america ….pe 24 iulie 2019 dept de pompieri din nyc a declarat ca au dovezi ca israelul si aliati americani au plasat exploziv in turnurile gemene si nr 7 din wtc inaintea asaszisului atac terorist din 11 sept 2001….america este condusa de bolnavi mintali …ucraina este a jidanilor si e doar chestie de timp pina la un conflict cu rusia ….44 la suta din romani sint analfabeti crestini…

  7. Poza ne arata ca americanii sunt no.1 in clasamentul tau, ca poarta mai multe talangi pe piept. Da de, e la moda sa „critici” doar pe rusi. Mai bagi si ceva cu „democratia” si ‘drepturile omului” si primesti si un mangaiat pe crestet de la „adevratii democrati”. Asa e cand faci cursul de propaganda la seral.

  8. @eugen raduca : va recomand filmul ‘The Siege at Ruby Ridge; prezentat de TVR1 , sa vedeti cu ce se confrunta crestinii in SUA!

  9. Il doare în pix pe Putin!!..vreau sa vad si eu cine se bagă să-i ajute pe ucrainieni..!!..uite ca militarii americani de la Kogălniceanu au rămas fără motorină!!..halal colaborare cu românii!!..Dacă mai ține așa vor rămâne si fara avioane!!..fură romanul tot ce se mișcă si ce e reciclabil…

  10. Calmul cu care Putin a tratat prezenta nejustificata a bombardierelor americane in Marea Neagra i-a pus pe ganduri pe americani.Intalnirea a doi sefi de stat major nu poate cuprinde discutii politice.E vorba de dimensiunile tehnice militare ale confruntarii politice.Episodul din Crimeea nu se poate repeta oricand iar presupusul pericol rusesc trambitat de Ucraina peste tot pare sa fie cantarit acum la valoarea reala.Nu se intalnesc ministrii apararii ci decidentii militari fapt ce poate insemna o schimbare din partea americanilor in abordarea asazisului pericol rusesc.Rusia isi vede mai departe de testele hipersonice de parca nici nu ar zbura bombardierele americane pe langa granita lor.Linistea ruseasca creaza neliniste americana.Vulturul american zboara falnic pe cer dar nu poate intra in barlogul ursului siberian.

  11. caca maca, unde te uitasi ,bre natangule? au nu vezusi bine, au esti prostan sadea,ete ca americoinerul tau are mai mult metal spanzurat de talangi !!! slab mai esti la pricepator , USR -ist original , nu-i asa?

  12. Faptul ca se intalnesc si discuta e semn ca exista ceva de negociat.Dintotdeauna marile puteri au negociat intre ele orice chestie,doar cei mici au fost victime.Cine crede in conflicte intre cei mari se inseala 100%.chior sa fie cineva daca nu vede ca problema e de fapt regimul Erdogan care a sarit calul cand s-a declarat hegemon in regiunea cea mai bogata in resurse.(chestia cu ucraina e o falsa problema)Eu cred ca vom asista la o cadere spectaculoasa a regimului erdogan

  13. Ori esti chior, ori esti bou ! Nu vezi in poza, cretinache, ca ricanu’ are cel putin de doua ori mai multe zdranganele „pe pieptu-i de arama” decit rusu’ ? Daca-l duci la REMAT ieie sigur ceva bani pe el !

  14. Partea cea mai nasoala e ca, atunci cind US Air Force se va ridica de la sol la Kogalniceanu ca sa-i apere pe ukranii „agresati”, cel mai departe pe la Constanta vor trebui sa faca drumul inapoi, dupa ce se vor trezi cu rezervoarele goale ! Poate doar asa, cu ceva vint din spate …

  15. @Marele Urs : „argumente”, adica arme. Rusia depasind, actualmente, militar, SUA (si-n viitorul arhiapropiat, Rusia si China, fiecare separat, depasind SUA. China construindu-si, în ultimii ani, câte-o armata la 5 ani. Pâna acuma, daca informatiile mele sunt corecte, China ar avea 2 armate + arme hipersonice, si ea, pe care le experimenteaza. SUA au devenit, prin urmare, ” profund preocupate”, mai ales ca Imperiul de Mijloc e si putere nucleara. Altfel, s-ar fi bucurat, si ea, de invazii, à la Irak, Libia, Siria, si de razboaie civile, à la Ucraina. China, asadar, putere nucleara, din teren de genocide ce fusese, sub ocupatie japoneza, între cele doua razboaie mondiale, cf. genocidul de la Nankin comis de japonezii ocupanti ai Manciuriei).

  16. @Mircea : Nu. SUA niciodata n-au „negociat” cu un stat militar inferior. L-au atacat, de-a dreptul (vezi Irakul, Siria, Libia) ori au organizat lovituri de stat „pentru instaurarea democratiei”, mai ales daca statul respectiv avea nenorocul bogatiilor naturale
    – petrol, mai ales, gaze naturale, metale rare, aur … sau, privind România, si paduri).

  17. Iar pe laturi bacsi ,,Mare Urs,,..Iar pe laturi ca de obicei.Maharii rus si american sunt ingrijorati ca Turcia ,a fost prezent si Viktor Orban alaturi de alti lideri asiatici ,vrea sa refaca Imperiu Otoman pe model nou.O Uniune care se vrea intinsa teritorial din Ungaria si pana la fruntariile Chinei de vest ,ingloband toate tariile din Asia centrala.O singura conducere,O singura moneda comuna,O singura armata.

  18. Daca 20-30% sunt vaccinati de unde vor ei clientela. Sa se mute la Bucuresti daca vor injectati.

  19. Ce NATO bre?! Cimandamentul NATO de la Constanta, deja e praduit de combustibili lichizi, cica este ancheta, si voi va bazati pe aliati? Sa fiu in locul vostru, nu as lua in seama plangaceala acaparatorilor, hotului de furat ii e frica, este realitate si la coalitia infractionala globala!

  20. ba tirezule, neuronul tau te tip titirez e ametit rau…
    nu-l mai antrena cu metamfet amerloc, ca debitezi prostii mari de tot

  21. Azi 24.noiembrie 2021,presedintele Joe Biden a transmis sprijinul NECLINTIT al SUA pentru suveranitatea si integritatea teritoriala a Ucrainei,pe fondul tensiunilor in crestere cu Rusia.

  22. @IR: Au mai cintat si altii prohodul Americii si nu a fost sa fie. America este departe de a fi depasita militar de Rusia si China. Neavind nici o frontiera comuna, ceea ce conteaza este capacitatea de a-si proiecta forta in lume. Or, din acest punct de vedere, SUA au avantaj net in portavioane si submarine, fiind oarecum la paritate cu Rusia in materie de armament nuclear. Ceea ce conteaza este capacitatea economica si cea de inovare tehnica, unde America este iar in avantaj. Echipamentul militar rusesc nu a prevalat in nici un conflict recent, din Irak pina in Armenia. Turcia si-a cam schimbat optiunile in privinta sistemului S400, confruntata fiind cu posibilele sanctiuni americane. Probabil ca experienta Frantei i-a servit de exemplu. Ca Marele Urs tine isonul Rusiei nu e de mirare. Ungaria trebuie sa se gudure pe linga cineva ca sa-i iasa pasienta cu Transilvania. Nu i-a iesit cu UE, e buna si maicuta Rusia.

  23. Aaa… idiotul ala de general democrat care il sabota pe Trump.

  24. Clasica minciună „faild diplomăsi”. Oare cine a salvat URSS de la prăbușire la început de ani 1920? Același inamic de moarte (pt injectați, că nu s-au prins, SUA) ce azi importă mai mult petrol din Rusia decît din Mexic.

    Iar Iuropa, iarăși de ochii lumii, de fapt pt a avea pricină de a scumpii energia, se ține de șotii cu Mascva.
    Faild diplomăsi desigur, faild diplomăsi!
    Dacă lumea se va deștepta cum s-a deșteptat cu PLANdemia…

  25. Unii idioți își frecau mâinile de fericire că iată va începe WW3
    Când colo ce sa vezi!?
    Cei mai importanți oameni din Armatele celor două superputeri au dialogat…
    Așa că „visătorii” pot visa in continuare….

  26. @ Ileana Rollason.. Cred că presa română nu zice adevăratele motive, la fel nici presa americană sau occidentală. E ukraina la mijloc și RĂZBOIUL CIVIL ukran, pe care presa mondială o prezintă ca pe o agresiune rusă asupra ukrainei. De fapt ukraina duce o politică nazistă, unde nu recunoaște alte nații minoritare.. Unde duce chiar un război civil intern impotriva rușilor săi din ukraina care nu sunt chiar puțini.. Deci vina e la maidanezii din kiew, evident susținuți de america, care vrea acu o ukraina inclusă in NATO,. la fel ca maidanezi criminali din guvernul ukran.. Cred că de fapt aici e adevărata miză. Iar cred incă, de americanul face acest joc al mizerabililor ukrani, atunci a doua zi ukraina toată revina la mama Rusie, iar romania vecină la nord cu Rusia, ceea ce ar fi o mare lovitură dată mafiei traficanților de țigări, droguri, arme, români..

  27. @ caca maca.Cred ca faci parte din # REZIST,cand vorbesti asemenea prostii.Cum poti sa spui ca rusul (maresalul)are mai multe „talangi”pe piept de cat yankeul? Actualul PRESEDINTE al SUA,Biden,este dus cu capul si vrea sa ajute si UCRAINA,cum a ajutat tarile din ORIENTUL MIJLOCIU,AFGANISTANUL,etc..Cred ca nu o sa o faca,pentru ca PUTIN o sa ia masuri.Ce cauta acest JANDARM MONDIAL in UCRAINA in coasta RUSIEI? Le-am permis noi sa aduca trupe in tara si vedem cat de bine ne este (cazul CARACAL).

  28. inaintasii celor doi generali erau aliati in al doilea razboi mondiali si bombardau romania de la vest si est …acum avem jidanii nostri coloana a cincia a israelului care latra rusii …americanii aliatii nostri isi asasineaza cu jidanii proprii cetateni in atacuri spectaculoase uss liberty si 911 sa para victime sa atace alte state pozind in victima si nu agresor…perfidia fara margini ….

  29. @ Marele Urs Perfecta analiza ta . Ukraina se arata din ce in ce mai idioata si mai agresiva in declaratii si am inteles si-n ceva miscari de trupe spre zona de conflict .Americanii si nato-ul lor au depasit limitele in Marea Neagra agasindu-i pe rusi , fotindui sa ajunga aproape la limita suportabilitatii . Cred ca cei doi se intinlesc , nu sa negocieze ceva , ca nu-i nimic de negociat , ci cu sabiile pe masa sa hotarasca pacea sau razboiul . Daca va fi pace , provocarile vor inceta . Daca nu inceteaza , cit de curind , Rusia va sparge buboiul ukrainian eliminind motivul conflictului . Actiunile armatei ruse asupra fregatei engleze provocatoare a aratat ca rusii nu glumesc si sint hotariti si nu se dau in laturi in fata unui conflict militar. Ar mai fi si o alta varianta . America este pe drojdie cu paralele si pe tobogan cu economia si nu-si mai permite aventuri costisitoare . Vezi retragerea din zona araba , din Afganistan , miliardele chieltuite fara folos in Ukraina , Georgia . Azi , Americii ii trebuiesc bani si trupe pentru Marea Chinei si Pacific.Armata n-au suficienta pentru a sustine un conflict major . Mai multe o data , nici atit .Ei au plimbat o mare parte din flota 6 a din Meditereana , in Pacific ( flota 7 a ) si indarat in momentul cind rusii i-au stopat in Siria . Vad ca suporterii lor ii lauda pe baza celor 10- 12 portavioane , uitind ca , chinezii au racheta aia balistica din `62 modificata special pentru ele . DF-21D balistica anti-portavion a Chinei, este unica in lume de acest tip.

  30. Hey, „dumta acesta” , dar chiar nu vezi ca ala de la Pentagon are inca mai multe ? Iar prostia ca parametru individual sau social se muleaza mult mai bine pe America decat pe Rusia.
    De nu crezi, i’ti spun ca sunt martor ocular.

  31. @lunetistu: Ce spui tu sint basme de Tiraspol. Nu numai China are rachete precise ci in primul rind SUA iar 10 portavioane, toate moderne, nu sint o forta usor de anihilat. Racheta chinezeasca, pentru a anihila un portavion, ar trebui echipata cu componenta de lupta nucleara, ceea ce ar muta conflictul intr-un domeniu pe care nu il doreste nimeni si in care China este serios in urma SUA. Precizia de ordinul zecilor de metri este una teoretica, in cazul in care contramasurile nu ar exista, ceea ce, intr-un conflict real, este de neconceput. Admitind ca un portavion american ar fi distrus, este de imaginat ce ar urma din partea tarii care detine cea mai moderna forta aero-navala din lume. China stie prea bine cu cine are de a face, drept care a si dat inapoi in incidentul legat de atolul Second Thomas Shoal, neescaladind conflictul, fapt care ar fi adus-o in situatia de a se confrunta cu SUA. SUA nu s-au retras deloc din zona araba, din contra, iar retragerea din Afganistan nu a fost determinata de vreo infringere militara ci de imposibilitatea de a crea acolo un stat laic functional. Pe scurt, daca afganii insisi nu vor sa se civilizeze, de ce ar trebui sa-i civilizeze altii cu forta? Trebuiau insa sa o fi stiut de la inceput …

  32. @Anonim …daca esti „anonimul” din discutiile cu real-demosntrat-inteligentul MISHTEAUX pe site-ul asta

    esti fff.slab intelectual ! Totusi, prin ridiculozitatea ta esti si tu bun la ceva: … la a descreti fruntile co-comentatorilor care mai pot rade politicaly-incorrect de prostii speciei !

    PS: Mare atentie la prezis-avertizatul: „mijlocul lui Decembrie”
    … unul care-avut dreptate in „dossarul lui Catzu” si „5 noiembrie”
    … e destul de straniu-statistic in predictii
    … pentru a fi daca nu crezut
    … macar de luat-in-seama !

    😀

    [de unde ante-stia mishteaux de faza cu „cadere de guvern la Bucale „…si probleme le rusi ( la mijlocul lui decembrie) ?
    Din NEANT ..din ABYSS … din nimic ? … Atunci de ce punctual EXACT ce-a misterios-profetit si nu altceva … ceva inventat si deloc, dar deloc adiacent realitatii observabile CHIAR ACUM ? Sa fie ceva ultra misterious in insusi existenta lui .. la … acest imüposibil de incadrat ideologic : MISHTEAUX ???]

    PS: @Anonimul te rog nu-mi raspunde ! Pentru ca oricum esti varza ! Rad cu LACRIMI de tine !

    🙂

  33. Circare, ti-am raspuns pe alt topic, aratindu-ti exact unde ai dat cu parul in balta, chiar daca o intorci ca la Ploiesti. Lasa-te deci de dat in bobi si prorocit dupa ce tragi prafuri pe nas. Nu esti decit un troll, un mascarici oarecare, nebunul regelui Ubu, care zice ba ca este militar ba ca este expert in aerospatiale. Mai ramine sa spui ca ai fost pe Marte. Ai fi distractiv daca nu ai fi si prost crescut.

  34. PS: @Anonimul te rog nu-mi raspunde ! Pentru ca oricum esti varza ! Rad cu LACRIMI de tine !

    😀

    😛 😛 😛
    :*

  35. Mascariciule, daca e cineva varza aici, acela esti chiar tu, pentru ca spui numai prostii, fara cap si coada. Produ-te deci la bilci, poate iti ies si niste gologani.

  36. „BATISCAF … :)))))))))))))) … mishteaux spune:
    7 NOIEMBRIE 2021 LA 11:57
    Pe
    caz
    de
    ACUTA
    Boala

    ???
    Radu Humor spune:
    10 NOIEMBRIE 2021 LA 17:37
    Săracul Robinet a început să aibă scurgeri din ce în ce mai penibile :
    În plenul COP a slobozit niște aere de le-a întors nasurile la toți.
    Urmează și resturi fecaliere și meniu-i gata !”

    oare de unde stia …cand inca nu se stia 😀 … mishteaux ca BIDEN
    are cancer de colon si ca Kamila.. nedorita-l v.a inlocuii ?+

    PS: Atentie la „24 Martie” …. mishteaux , acesta mascaricesca entitate STRANIE

    n-a gresit niciodata in predictii (vezi chronologiile observate-n timp de …EDELWEISS … 🙂 ! )

    😀

  37. @Anonim …pentru ca m-ai provocat 😉 … 😉

    iti mai zic o predictie de verificat pana … ATENTIE: Pana la sf. 2021 !

    IRANUL (asa ce e liniste azi ?) …va fi atacat de Israel !
    _________

    REMEMBER THIS LATER ! (comentarul asta va unul de referinta despre noi … se va releva [pana la finele 2021 exclusiv!]
    care dintre noi … o are mai …lunga …. mai groasa …si mai de HOT STEEL !

    (puuup! rabdare si ciuperci …pna’atunci! Te poti abtine ? 🙁 )

    😀

    [ invata sa citesti printre randuri … un „curs” de METAFORIKA moderna ti-ar prinde cool, man ! ]

  38. Intotdeauna ai dat la sigur si intotdeauna alaturi, in laturi. Acolo iti e si locul.

  39. @ Anonim Ti-am stricat ziua cu , comentariul meu . Cum s-ar zice : te-am ghicit . Nici nu-i prea greu . Cit despre racheta in cauza este singura din lume si-i balistica .Despre retrageri repetate ce sa mai zic , Koreea , Viet-Nam-ul zice suficient pentru cine cunoaste .

  40. Totusi … faza cu „ghiceala” EXACTA a
    acum
    celebrului „eveniment MINNEAPOLIS”
    a fost atat de stranie incat mishteaux a fost contactat personal pentru
    alte predictii 😉

    De asta ce zici … amice drag si necunoscut (ca eroi morti „pentru ceva sau altceva” !) !

    :*

    INTREB: Sti macar ce-a fost si inca este … „evenimentul Minneapolis” ? 😀 😀 😀 !

  41. @Anonim … :* … 😀

    daca-l cunosti pe mishteaux (alias Dr Q) doar de la „Cotidiaanul” … mai bine … 😛 … intreaba pe altii care-i
    cunosc arhiva ziselor … repetitiv , ca o MANTRA manipulativ psihologica aparuta-n comentariile tuturor ziarelor RO
    online 😉 !
    [cine-a scris o ideie …trebuie sa fie ramolit sa n-o recunoasca , in pofida „penelor de papagal noi pe ea” 😉 ]

    @Anonim …esti atat de superficial incat realmente PLICTISESTI ! 🙁

  42. @lunetistu: Tragi pe alaturi si ai ghicit la fel de bine precum clovnul cu multe pseudonime si putine idei. Amindoi insa va umflati in aceleasi pene, care se vor de vultur dar nu sint decit de paun, chiar de papagal in cazul clovnului. Din Coreea nu s-au retras si, pentru ca nu s-au retras, se vede diferenta dintre Nord si Sud. Din Vietnam s-au retras pentru acelasi motiv pentru care s-au retras din Afganistan: unul politic, adica inutilitatea de a sustine un regim care el insusi nu vrea sa se sustina. Efectul retragerii se vede si azi, Vietnamul fiid departe de Coreea de Sud. Cazul Vietnamului seamana doar in principiu cu cel al Afganistanului, poporul vietnamez fiind de alta factura, care merita toata admiratia.

  43. @lunetistu: Cu racheta chinezeasca, tocmai pentru ca nimeni altcineva nu a dezvoltat ceva similar o pune sub semnul intrebarii. China nu produce inca echipament militar care sa egaleze performantele celui occidental. Deci, daca intr-adevar ar fi fost ceva fara echivalent si existind de citeva decenii, ar fi trebuit sa apara deja si in arsenalul altor state, mult mai avansate tehnologic decit China. Astept argumente, nu racanisme.

  44. @Anonim …hehehe

    cand „cineva”se ruga de „altcineva” … pentru ACCES la „dosarul american pazit de CIA 😉 ” a lu’ Domnu Catzu
    nu eram „papagal” … @Anonime ???

    😀

    AHhAHAA habar n-ai cu cine , plictisit, conversezi ! Nici visa nu poti ! Amice , totusi drag :* <3 🙂 !

    [Provoaca-ma 😀 si-ti mai zic cum vor ataca evreii Iranul curand, surprinzator ! … :*]

    😉

  45. @Anonime … iti pun o ultima intrebare de baraj
    doar pentru a verifica daca ai urmat o facultate fie ea doar „diploma-mill”:

    – Cand a inceput Coreea de Suda s-o ajunga si mai apoi s-o depasesca economic pe Coreea de Nord, care-a chiar fost o vreme dupa Razboiul Coreeii economic clasata inaintea sudului …

    inainte sau dupa „BRETON WOOODS” … si suplimentar-intrebat:
    – din economiile carei clase sociale vampirizeaza „BRETON WOODS”
    banii (FIAT) ce-au surpat URSS-ul si … imbogatit Coreea de Sud ?

    RASPUNDE si la obiect …
    chiar daca ti-e,
    de la mine personal permis,
    sa ma ataci si la persoana ! Ca altfel nu te poti urni la inter-comunicare ! Tie-ti tre’ (si) emotie 😀 😀 😀 OBSERV ! 😛

    😀

    [Habar na-i ce-nsemna sa ai un IQ gigantic, sa fi din cauza inteligentei tie si celorlalti STINGHER 🙁 ]

  46. @Anonim …ajunge si daca-mi dai un grafic istoric comparativ

    pe elementele DE BAZA 😛 :

    1- „Breton Woods”
    2- Economia Coreeii de Nord
    3- Economia Coreeii de Sud

    ca de barfe si porecle aiurea … plictiseti (deja) lumea …papagalule 😀 ! :*

  47. Nu dau examene cu papagalii. Mergi si te lamureste la fata locului cum e cu Coreea.

  48. crezi … intre timp … ca am amici MILIRDARI ?

    (intreb doar asa de sanchi ! habar n-ai cine-s si de ce pot sti. Esti ACUM convins ca stiu 😉 , ce evident stiu ? )

    Remember „24 Martie” … totusi … si in-CHINA-mit-e ! 😉

    :*

  49. @Anonime … ca sa-ti mai improspatez memoria …un shut in neuronul stingher poate ma poti citi DIAGONAL
    cum cu barfele iezuitului presedinte al Ukrainei … zi ca nu-ti par stranii pre-anticiparile mele :

    „Watchtower Bible Society spune:
    15 NOIEMBRIE 2021 LA 22:09
    Remember CEZAR ,,,remeber idele lui decembrie ? !

    ?”

    ceva miroase straniu la acces de superiour 😉 … la … arhive … n-asa 😉 ? (ma poti urma ? = sa-ti desenez ? )

  50. Anonim spune:
    12 OCTOMBRIE 2021 LA 22:15
    Mascariciule, ai cazut cu totul in butoiul cu trascau…

    the master of your mind spune:
    16 OCTOMBRIE 2021 LA 23:31
    @mishteaux …daca RUSII vor avea sigur probleme massive (!)

    M A S I V E …vizibile … si inopinant (parenta aleatoriu ? ) aparute la mislocul (PUNCTUAL „profetic” „ghicit”)

    ce poti fi numit ca specialist din punct de vedere INTELLIGENCE ! (adica cat de expert e unul care „le stie” GLOBAL …atentie: PINCTUAL ! dinainte den vreme … ata de dinainte incat unii (=altii) chiar ar putea lua masuri de protectie
    dacaaaaaaaaaaaaaaa
    ar sti si ei la fel ca tine (bineteles ca nu poti da detalii ci vorbii foar general cu totusi o maprenta punctuala pentru cei care trebuie sa deosebeasca „ghicitul” …”intelligentanticipat” !

    Mijlocul lui DECEMBRIE si-o excestiva masiva problema la rusi ( adica nu alcandva dacat mijlocul paraca premeditat al lui Decembrie si deloc observabila de-acum TOTUSI existenta atunci in RUSIA … subliniez PUNCTUAL „profetit!)
    Credn ca post-confirmarea acestei predicti te va ridica si in ochii neincrezatorilor la nivelul celebrului Dr Q …de
    „TATA LOR” (=unul dintre cei din umbra !)

    ?

    REPRODUC:
    „DA ! … am dat in bobi in iulie si v-am zis („altii” ar numi asta „de facto TRADATRE” ? ) ca in august o sa fie cearta la Bukale … ducand la caderea guvernului !
    iar Catzu n-are sanse …in plus v-am mai zis si voua (nu doar alora de le dau raportul ? ) ca si la ei partidul lui Schröder va lua caimacul … inclusive colateralitatile politice UE-iste izvorate (vor fi curand vizibile …odata cu respinsul „atac la rusi” in decembrie = Beleshte ochii la ce-ti spun ! Si spune-mi mascarici (REGAL) dupaaaaa :))))))”

  51. Flasnetare, mai schimba placa, pentru ca s-a uzat demult. Ciolos nu a ramas prim ministru iar China nu a atacat Taiwanul pe 5 noiembrie, nici dupa si nici nu pare ca o va face in viitorul previzibil. Daca o va face vreodata, o va face intr-o situatie de criza generalizata. Deocamdata, nu e cazul, fiind vorba, totusi, de o situatie in echilibru, ma rog, unul dinamic, dar echilibru. Cu atacul Iranului, da, tot ce e posibil, daca Iranul va intinde coarda. Israelul nu are o armata apta sa invadeze o tara ca Iranul, nici macar vreuna cu care are frontiera comuna. Incaierarile la frontiera, eventual adjudecarea unei zone de securitate, data fiind lipsa de adincime strategica a Israelului, este una, insa invazia unei tari este altceva. Daca va fi, va fi o operatie punctuala, cum a fost aceea a anihilarii programului nuclear Irakian (oare acesta va fi existat totusi???) sau cea a salvarii ostaticilor din Uganda. Asta da, este perfect posibila tehnic, datorita superioritatii nete a fortelor aeriene militare isreliene fata de cele ale oricarei tari din regiune, inclusiv ca aparare antiaeriana. Cit ii priveste pe rusi, acestia au avut probleme dintotdeauna dar nici ca le-a pasat, le pasa sau le va pasa. Decit sa te produci in public, mai bine fa-o in privat, ca orice imberb ce se crede Superman. Macar nu te stie nimeni.

  52. @Anonim
    cum e cu HINTUL-mishtokaresc ” IDELE ” lui Decembrie ? (vezi Cesar si idele lui) si
    palavrele acutalului Cezar al Ukrainei ?

    Asa ca e greu fara cultura generala, minte si inteligence la tine … ?
    Asa ca pricepi deloc si uiti imediat ?

    😀

    [habar n-ai cine pliktissit comunica cu tine ! Beleshte oki , priveste injur si-ai sa vezi ca cei ca mie-s EXCEPTIONALI !]

    :*

  53. Sa chiar fie MISHTEAUX …special ! Si-nca cat … 😀 …de special ! 😛
    😉
    „ce poti fi numit ca specialist din punct de vedere INTELLIGENCE ! (adica cat de expert e unul care „le stie” GLOBAL …atentie: PINCTUAL ! dinainte den vreme … ata de dinainte incat unii (=altii) chiar ar putea lua masuri de protectie
    dacaaaaaaaaaaaaaaa
    ar sti si ei la fel ca tine (bineteles ca nu poti da detalii ci vorbii foar general cu totusi o maprenta punctuala pentru cei care trebuie sa deosebeasca „ghicitul” …”intelligentanticipat” !”

    @Anonime …relativ la balbele presh.ului temporar 😀 Ukrainei cum ni-l poti interpreta pe
    „papagal” … acum, aici:
    _________________
    „”mishteaux …. acum cu mintea de pe urma-ntelegi …moron-ule :* ? spune:
    27 NOIEMBRIE 2021 LA 0:38
    „dinainte incat unii (=altii) chiar ar putea lua masuri de protectie”””
    __________________
    😉

    [asa ca nici cu MINTEA DE PE URMA … nu poti citi in diagonala+ printre randuri ? mi-e chiar mila de prosti 😉 ! :* ]

  54. @Marele Urs: bine-nteles ca presa nu spune adevaratele motive. Aflu, de pilda, ca PENTAGONUL finanteaza dezvoltarea informatica din SUA. SILICON VALLEY este, cu alte cuvinte, finantata de PENTAGON. Ucraina: partea ei nordica = Polonia dinaintea ultimei ei împartiri între PRUSIA, AUSTRIA si Rusia. Ultima neintersându-se de achizitie. Primele doua, însa, populând-o si construind-o. Polonia actuala = germanica, din toate punctele de vedere. Si-nca si mai rau, cu sustinere de la Washington (unde polonezii au imigrat în masa, si-unde au lobbyinguri extrem de puternice), si de catre Germania (care si-i resuscita pe Ecaterina cea Mare a Rusiei, nemtoaica, Drang Nach Osten, adica Marsul spre Est, popularea Estului cu nemti, lucru reusit si-n Rusia, darmite-n Polonia slehtelor, de pe urmele carora au avut sa suferit si Moldova, si Tara Româneasca). De acord ca Ucraina-i nazista. Fara a fi, însa, si unica tara actualmente nazista-n Europa (socoteste si Balticele, care-au fost, pâna la 1818, în Prusia). România = tradatoare, ca de-obicei: între 1848-1918, aliata Frantei, prima putere europeana, la vreme, care-o si ajuta sa devina o tara, prin unificarea provinciilor, si dupa, între 1918-1944, la-nceput, timid, si pe urma, declarat, a Germaniei naziste, cu atacarea URSS, adica si-a Ucrainei si-a Balcticelor, în care, actualmente, neonazistii defileaza si-n cabinetele presedintilor tarilor si-ale ministerelor, nu numai pe strazi. Rodul „adeziunii la UE”, adica al ocuparii informative, informationale si teritoriale a Europei de catre SUA. C-un Biden, având afaceri personale-n Ucraina, România numai la bine nu putea sa se-astepte. Mai ales cu individul de la Cotroceni.

  55. erata : „Balticele … care au fost, pâna la 1918, în Rusia”

  56. @Marele Urs, retrimit: bine-nteles ca presa nu spune care-s adevaratele motive. Aflu, de pilda, ca SILICON VALLEY este finantata de PENTAGON. Ucraina: partea ei nordica = Polonia dinaintea ultimei ei împartiri între PRUSIA, AUSTRIA si Rusia. Ultima neinteresându-se de achizitie. Primele doua, însa, populând-o si construind-o. Polonia actuala = germanica, din toate punctele de vedere. Cu sustinere de la Washington (unde polonezii au imigrat în masa, si-unde au lobbyinguri extrem de puternice), si de catre Germania (care si-i resuscita pe Ecaterina cea Mare a Rusiei, nemtoaica, Drang Nach Osten, adica Marsul spre Est, popularea Estului cu nemti, lucru reusit si-n Rusia, darmite-n Polonia slehtelor, de pe urmele carora au avut de suferit si Moldova, si Tara Româneasca). De acord privind renazeificarea Ucrainei. Fara ca ea sa fie însa, si unica tara actualmente nazista-n Europa (socoteste si Balticele, care-au fost, pâna la 1918, în Prusia). România = ca de-obicei: între 1848-1918, aliata Frantei, prima putere europeana, la vreme, care-o si ajuta sa devina o tara, prin unificarea provinciilor, si dupa, între 1918-1944, la-nceput, timid, si pe urma, declarat, a Germaniei naziste, cu atacarea URSS, adica si-a Ucrainei si-a Balticelor, în care, actualmente, neonazistii defileaza si-n cabinetele presedintilor si-ale ministerelor, nu numai pe strazi. Rodul „adeziunii la UE”, adica al ocuparii informative, informationale si teritoriale a Europei de catre SUA. C-un Biden, având afaceri personale-n Ucraina, România numai la bine nu putea sa se-astepte. Mai ales cu individul de la Cotroceni.

  57. Nu dau atentie inginarilor dezarticulate ale unui papagal care se crede oracol. Am facut-o odata si m-am lamurit.

  58. @IR: Tarile Baltice au fost in Rusia pina in 1918, inca odata intre 1940 si 1991, pentru ca au fost ocupate de Rusia, nu ca s-ar fi vrut ele acolo. Se vede clar asta din faptul ca, imediat ce au avut ocazia, au iesit din Rusia. La fel, Polonia, Finlanda, Basarabia, ultima tinuta si acum i sah de aceeasi Rusie. Polonia a fost construita de polonezi, indiferent de una sau alta influenta straina. In inconstienta filorusismului tau, vei spune poate acelasi lucru despre Transilvania. Germanii in Rusia au fost o mina de oameni, care nu puteau schimba Rusia din temelii. Daca ar fi fost asa, in Rusia de azi s-ar fi trait ca in Occident. Or, este departe de a fi asa, PIB-ul relativ al Rusiei fiind comparbil cu al Romaniei. Daca azi exista vreo tara nazista, evident, in sensul figurativ al termenului, aceasta este Rusia, chiar Ucraina, in nici un caz Polonia sau Balticele, pe care tu ai boala, tocmai pentru ca s-au sustras tutelei Rusiei.

  59. @Anonim 🙂 … :*
    ai citit si comentariile NU PENTRU PUBLIC ?

    Sa-ti dau ziua si ora exact cand va incepe BALCIUL ? sa nu crezi ca n-o stiu cu profeica exatitate !

    Totusi … daca nu vrei sa sti dinnainte cine mi-s eu sa.ti spun cum va … cadea … CEAZARUL 🙂 :* …putem vorbi si pe urma (insa neaparat inainte de 24 Martie :* … de ce? … pentru ca daca „mijlocul lui Decembrie” atunci sigur „24 Martie” ! Remember this later ! <3 )

  60. @Anonime imi pun mintea cu tine si ma las , pentru intea altora 😉 , provocat de tine
    care-i difenta iontre 1 si 2 mai jos = care-i ironic si care-i profetic 🙂 …cu prostii am incheiat … am tebuie pentru joia de dupa joia-ce-vine ! 🙁 :

    1- „Acum iti spun ca Ciolos va ramane prim-ministru ! …hahaha”
    2- „Acum iti spun ca Ciolos va ramane prim-ministru !” ________

  61. @Anonim: gresesti de la un capat la altul. Si-n privinta lui @misheaux, cu care te certi degeaba. Tarile Baltice au fost RUSESTI de la Petru cel Mare (viitoarele Estonia si Letonia, alta data, pline de Cavaleri Teutoni). Petru cel Mare, care bate SUEDIA, la-nceputul secolului al XVIII lea si înglobeaza cele doua provincii SUEDEZE (viitoarele Estonia si Letonia, având si nemti prin ele, Liga Hanseatica). Lituania tot ruseasca fiind, de la 1795, a treia-mpartire a Republicii agresive a celor Doua Natiuni (Polonia-Lituania). La 1918 revolutiile erau la moda (vezi si revolutia, si tot comunista, din Germania, a carei una din consecinte e Republica de la Weimar). Asa ca, revolutii si-n cele trei tari baltice ale Imperiului Rus. Care, de altfel, fata de alte tari europene (Polonia, abia reînfiintata), nu-i fac razboaie revansarde Rusiei bolsevice (din care faceau parte). Atitudinea actuala a liderilor respectivelor tari fiind mai ales oportunista, revansard-neonazista, de rescriere a istoriei/ Woke-ism. Cosmarul cel mai sinistru al national-socialismului.

  62. @Anonim: gresesti de la un capat la altul. Si-n privinta lui @misheaux, cu care te certi degeaba. Tarile Baltice au fost RUSESTI de la Petru cel Mare (viitoarele Estonia si Letonia, alta data, pline de Cavaleri Teutoni). Petru cel Mare, care bate SUEDIA, la-nceputueimar). Asa ca, revolutii si-n cele trei tari baltice ale Imperiului Rus. Care, de altfel, fata de alte tari europene (Polonia, abia reînfiintata), nu-i fac razboaie revansarde Rusiei bolsevice (din care faceau parte). Atitudinea actuala a liderilor respectivelor tari fiind mai ales oportunista, rev ansard-neonazista, de rescriere a istoriei/ Woke-ism. Cosmarul cel mai sinistru al national-socialismului.l secolului al XVIII lea si înglobeaza cele doua provincii SUEDEZE (viitoarele Estonia si Letonia, având si nemti prin ele, Liga Hanseatica). Lituania tot ruseasca fiind, de la 1795, a treia-mpartire a Republicii agresive a celor Doua Natiuni (Polonia-Lituania). La 1918 revolutiile erau la moda (vezi si revolutia, si tot comunista, din Germania, a carei una din consecinte e Republica de la Weimar). Tarile Baltice, însa, spre diferenta de Polonia abia resuscitata, nu-i declara razboi Rusie bolsevice, din care si fac parte.

  63. @Anonim: nu lua-n seama comentariul de la 17.48, fara cap si coada, SPAM, care nu pricep cum de-a ajuns sa se trimita. M-a pacalit ordinatorul, cu excesul lui de zel: nu-mi executa comenzi, luându-si, în schimb, initiative (de-a trimite mail-ul, de pilda, desi, cu câteva minute-nainte, ma prevenise ca fac dubluri, dupa care o ia razna privind asezarea propozitiilor în text, pe care mi-o refuza), chiar daca protejat anti-virus.

  64. Circare, ar fi fost bine daca ai fi terminat cu prostiile, ceea ce ar fi fost un argument in favoarea IQ-ului de care faci caz.

  65. @IR: Dupa tine, pretutindeni acolo unde a ajuns cizma ruseasca inseamna tara ruseasca, indiferent de cine locuieste acolo. Cum pot fi Tarile Baltice rusesti cind popoarele care locuiesc acolo nici macar nu sint slave? Ele au propria identitate, pe care nu au pierdut-o nici dupa secole de ocupatie straina, in cea mai mare a ei ruseasca, cunoscuta pentru crincena politica de deznationalizare, de care am avut si noi parte, ba inca avem, caci rusii isi fac aceleasi menendre in facatura stalinista numita Republica Moldova. Daca ar fi avut vreo afinitate cu rusii, nu si-ar fi cerut separarea cu ardoare. Tarile Baltice nu au facut razboaie Rusiei zici tu, numai ca nu e chiar asa. Daca victoria poloneza a salvat si Tarile Baltice de la ocupatia ruseasca imediat dupa primul razboi mondial, nu la fel au stat lucrurile dupa al doilea razboi mondial. In Tarile Baltice, a existat o lunga si consistenta miscare de rezistenta armata, care a durat pina spre finele anilor ’50, cind a fost clar pentru toata lumea despre cirdasia dintre rusi si americani.

    In alta ordine de idei, Romania a cazut in bratele Germaniei, tocmai din cauza amenintarii rusesti. Daca URSS ar fi recunoscut unirea Basarabiei cu Romania si nu ar fi atacat Romania in iunie 1940, foarte probabil Romania ar fi fost de partea Rusiei, deoarece nu avea nimic de impartit cu Rusia. Aceasta insa nu s-a multumit numai cu Basarabia ci viza intreaga Moldova, preconiza impartirea Dobrogei cu Bulgaria si sustinea Ungaria pentru ocuparea intregii Transilvanii. Reaua credinta a Rusiei a fost vizibila si dupa cedarea Basarabiei, intrucit URSS a continuat violarea spatiului aerian, ocuparea insulelor de pe Dunare si Prut, acaparind nejustificat teritoriu care nu fusese niciodata rusesc, cum nu a fost Bucovina si Herta.

    Reaua ei credinta a continuat si dupa 1989, prin incurajarea separatismului din Republica Moldova, ba inca si a celui din Romania.

    Asta a fost si este Rusia dintotdeauna. Ce poate face deci Romania? …

  66. Rashela ,ce ai patit de-ti dublezi comentariile ? Matrafox cumva ? Iarba pe nas ? Alzheimer ?
    Sau asa esti tu balbaita ?

  67. @Anonim Bravo pentru comentariul tau corect la nivel istoric si de bun-simt! IR este agent rus nedeclarat. Este angajata in razboi psihologic. Alti agenti activi printre comentatori, in solda altor entitati, opereaza mai subliminal…

  68. @Ziua de dupa …decand mi-am pierdut inocenta si chiar am avut de-aface cu …alte …”entitati”
    mi-am pierdutn sin respectul fata de …

    Majoritatea care conteaza … dintre „ei” …sunt de-ao prostie, un scolasticism si-o dogmatizare crunta… ultra.prosteasca !
    minoritatii care oricum nu conteaza dintre „ei” oricum nu-i pasa si-si face munca doar ca …celebrul TRAVESTIT , blonda 😀 !

    :*

    @Anonime asa sa fie cum vrei tu …acum lasa-ma ! Ca-s staul de prosti 🙁 !

    🙂

  69. intreb co-comentatorii sa-mi verific ideile …pentru ca in joaca am fost intrebat candva cum ar putea IPOTETIC VORBIND
    Rusia prelual Ucraina

    … o insurectie interna ucrainena 😀 facuta INTERN de ucraineni ( eventual chiar din ARMATA ucrainena si serviviile lor secrete )
    in care guvernul ucrainean actrual ar fi arestat si partial ucis …cum
    ar fi
    privita de NATO === ar mai avea motive de balci mai ales daca rusii ar ramane NEUTRII pe la margini 😉 ?
    mai ales daca O VREME ar spune ca-s contra rusilor 😉

    ???

    (hehehe … mikutzuilor …

  70. Un fel de MAIDAN2 …insa de data asta …indeluuuuuuuuuuuuuung premeditat EXACT intr-o situatie de MEGA-CRIZA economica MONDIALA !

    😀

    Nici Rusia nici NATAO n-ar avea dupa dreptul international voie sa intre „peste ei” …rusi ar atentiona de pe margine :

    -Nu va bagati , nu ne bagam … lasam „democratia” exact ca la MAIDAN sa invinga 😉 !

    mda

    (mi-e mila de prosti !)

  71. mascariciule, fie-ti intii mila de tine. Dupa ce ca bati cimpii cu tot felul de aiureli, pe care le versi pe oriunde, mai esti si badaran sadea.

  72. ” Sa chiar fie MISHTEAUX …special ! Si-nca cat … ? …de special ! ?
    ?
    „ce poti fi numit ca specialist din punct de vedere INTELLIGENCE ! (adica cat de expert e unul care „le stie” GLOBAL …atentie: PINCTUAL ! dinainte den vreme … ata de dinainte incat unii (=altii) chiar ar putea lua masuri de protectie
    dacaaaaaaaaaaaaaaa
    ar sti si ei la fel ca tine (bineteles ca nu poti da detalii ci vorbii foar general cu totusi o maprenta punctuala pentru cei care trebuie sa deosebeasca „ghicitul” …”intelligentanticipat” !”

    @Anonime …relativ la balbele presh.ului temporar ? Ukrainei cum ni-l poti interpreta pe
    „papagal” … acum. ”

    😀 😀 😀

    😉

    Mie-mi pare dine in ce mi „construit” persoanjul MISHTEAUX 😛 !

    @Anonime …oare ce-a vrut sa zica cu „(=altii)” …si
    „masuri de protectie”
    …mishteaux
    pe vremea cand nu stia ABSOLUT nimeni de grijile ACTUALE lui Zelinski …etc. BLA BLA BLA

    … cine-s aia „(=alti)”din TEXT

    …reintreb …si de unde putea ante-sti un freiaer … cum pe bune-l numesti
    ce se ACUM vizibl surprinzator si MISTERIOUS 🙂 … vede ?

    Oare sa ne mai zica ceva PROFETUL sau
    s-o lase MOARTA 😛
    o vreme 😉
    ???

  73. @Anonime

    I LOVE YOU ! Like …
    Jesus of Nazareth loved the world !

    😀 😀 😀

    😛

  74. Nu cred ca mascariciul e badaran la caracter …deloc !
    cred insa ca pe langa multe „roluri” , nimic omenesc ne-fiindu-i strain , poate credibil juca
    si rolul de … badaran !

    (ce mai cred … @Anonimule e ca …mishteaux stapaneste perfect „CIBERNETICA de gradul 2 ” distranu-se pe seama ta
    si a altora de-l cred si nu-l cred ce pare si nu pare 😉 !

    😀

    Parerea mea e ca ca … un tip cu IQ>145 … mishteaux e total ininteligibil medianilor ! (vezi literatura de specialitate …geniile si absurdele manifestari ale lor 🙂 )

  75. Pina acum, profetul acela a fost unul mincinos, unul dintre atitia saltimbanci de bilci.

  76. „Nici Rusia nici NATAO n-ar avea dupa dreptul international voie sa intre „peste ei” …rusi ar atentiona de pe margine :

    -Nu va bagati , nu ne bagam … lasam „democratia” exact ca la MAIDAN sa invinga ? !”

    OARE ce vrea mascariciul de mishteaux sa ne spuna talamb mascat
    aici ?

    😉

    (mie mi-e mila de prostii prosti ! de anonim nu … 😀 … incepe sa-mi placa … ! )

  77. Te foarte inteleg
    PROFETUL Ieremia … a fost la fel de urat de iudeii biblici …de ce ? … pentru ca n-a profetit decat de rele
    rele care apoi, spune Biblia :), s-au intamplat cu exactitate !

    PS: @Anonime …daca se dovedeste exact al rusilor „mijlocul lui Decembrie” …oare ar trebui, CRESTINESTE;) , sa-shi faca si americanii
    griji relativ la al lor „24 martie” ?

  78. @Anonim. N-ai decât sa te fâtzâi singur de-a cuvintele. Ce-am scris e adevarul istoric. Tu debitezi baliverne, nu eu. Nu-ti mai raspund, capitol încheiat. „Cizma ruseasca”: ei bine, „cizma” a contribuit masiv la cultura mondiala, între care proprie, franceza, germana, româna si americana. Numai tu cu Maniu-Coposu si Democratii (national-socialistii) SUA ce-aveti bube obsesive-n cap. De care profita trotzkistul de Zelensky ori trotzkistul de BHL (ca sa se-mbogateasca. BHL ocupându-se si de distrugerea „ideologica” a padurilor din România. În tabara tipilor te afli matale). Discutie-nchisa, repet.

  79. @17.48 : ordinatorul. Timpuri noi, vorba lui Chaplin (cineastul, nu pictorul).

  80. @mishteaux ai acces la …serverele RAND Corporation … alea imbacsite 😉 …de stiai de faza ukran si
    mai grav sti ceva fi-n Martie!

    Cred c-ar fi bine sa iei o pauza .–macar pana dupa „mijlocul lui Decembrie ” … ca esti realmente SPECIAL
    ai demon strat destul !

    Puuup !

  81. @IR: Multumesc de discutie inchisa. Asta nu ma va opri pe viitor sa-ti comentez aberatiile tale, izvorite din cea mai grosolana propaganda stalinista. Cizma ruseasca nu a contribuit cu nimic la cultura, acolo unde nu a fost dorita. In general, nu a fost dorita nicaieri, decit de anume cozi de topor, care la noi nu au lipsit. Se vede bine ca nici in Franta.

  82. @Anonime … devi din ridicol GROTESQUE
    = in numele cui vorbesti ?

    Multora le plac enorm palavrele mele cu TALC 😉 … atentie …cu TALC 😉 …!

    Deci cuzi nu-i convine ca profetesc ? …atentie … cu? 😉

    Alti-s bucurosi … am mai zis … exista pe lumea asta miliardari pe care i-am scapat de la moarte !
    Dac-ai puteai fi atent la amnunte …citi pe diagonala , mi-ai sti palmaresul 😀 (nu doar „cum a scapar ERDOGAN” …) ai sti
    ca sub anost-imea mea_s altul decat par!

    STATISTIC obligat „altul” !

    Dormi inn pace suflet simplu ! ( mi-e mila de prostia ta ! si nu ! nu spun mai mult decat mi-am permis sa spun 😉 ! )

    Cine nu-ntelege dupa „mijlocul lui decembrie” (din „senin” ghicit 😀
    trebuie sa suporte consecintele mai gravului „24 Martie” (din „senin” avertizat !)
    @Anonimule …merci ca mi le pui la fileu … fara tine nu le puteam pune-n RAMA !

    I <3 YOU !

    "Cei blanzi=prosti vor mostenii pamantul !" scrie-n Biblia crestinilor asta !

    🙂

  83. faptul ca are subiecatele pe care le re
    ideile pe care le propaga
    logica pe care-o apara
    timpul pierdut, inutil zic eu, comentand
    chestii pentru care altii ar fi urmariti pas-cu-pas

    ma fac sa gandesc ca mishteaux
    e doar un „flasnetar” , un „pierde-timp”
    un nimeni care nici mcar nu le nimereste in ce straniu insista …

    @Anonime …daca nu-ti place tie, pe noi ne distreaza
    chiar daca nu-l credem … stim incotro sa ne indreptam atentia:
    La Londra a fost apreciat „hint”-ul cu … „… ata de dinainte incat unii (=altii) chiar ar putea lua masuri de protectie”

    Nu inseamna ca ce nu-ti place tie , un Anonim nu le place … „altora” !

    asa ca: „Easy down, man !”

  84. Vorbesti singur. Esti doar mascariciul tau, nicidecum al vreunei regine.

  85. Faaaaaaaaaaaaaaaaaantastic !
    Foarte misterios !
    Stranii comentarii si comentatori la fel …

  86. ‘S curios daca chiar va fi ceva la mijlocul lui Decembrie relativ la rusi
    pentru ca daca va fi
    va fi sigur si la americani in 24 Martie

    si asta mi-l face pe mascarici foaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarte suspect !

    Habar n-am cum …insaaaaaaaaaaaa … foarte straniu suspect !

    🙁

  87. Regina de NEGRU !

    Mascariciul reginei de … negru !

    🙂

  88. Anonimule ,nu inseamna ca daca plictisesti pana la greata pe cineva,ai dreptate.Rollason te-a depasit si te depaseste net la toate temele tale nefacute.
    Invata si tu un pic de istorie ca nu-ti strica .Romania nu,,a cazut in bratele Germaniei,din cauza Rusiei,ci ptr,ca dl.Hitler a inclus Romania in planul Barbarossa ,ca furnizor principal de petrol si alimente,fara de care nu putea concepe planul.Si ar fi luat Romania cu voia sau fara voia ei.
    De aceea i-a adormit pe rusi cu teritoriile romanesti.I-a spus lui Molotov-,,v-am dat din Romania Basarabia si ce-ati mai vrut! ,,Sunteti multumiti ?,, Da ,a spus Molotov,problema rezolvata ,,
    de unde ai scos -,, Aceasta insa nu s-a multumit numai cu Basarabia ci viza intreaga Moldova, preconiza impartirea Dobrogei cu Bulgaria si sustinea Ungaria pentru ocuparea intregii Transilvanii. Reaua credinta a Rusiei …,,
    Defaimezi ca un prost Rusia ,ca nu-ti place tie,dar adevarul istoric ,la care nu ai documente ci numai vorbe goale inventate te contrazice.
    Cat despre sua,uita-te in art.d-lui Untanu din Adevarul ,,Scutul nuclear peste Europa,,si poate ai sa ajungi la adevar, Intre puterile nucleare nu exista invingatori.

  89. @Magarului de la 19:02: Nu ai decit sa o faci tu acolo unde iti place si cu cine iti place. In circiumile de la Tiraspol gasesti destui care sa-ti cinte in struna. Stiu ce stiu nu din glodul propagadei de Tiraspol, in circiumile caruia iti faci tu veacul, de delirezi ca unul scapat de la balamuc. Scalda-te tu acolo cit poftesti, nu poti convinge decit pe alde IR.

  90. Balci … ne-balci … fantasticul MISHTEAUX …le ghiceste din ante – timp !

    Oricui i-e straniu misterios cum a putut anticipa exact faza .. faza care acum si incepe sa atraga atentia serviciilor secrete mai prostute … mai putin dotate (CIA, MOSSAD, BND, , MI5 😉 , GRU …etc au observat !

    Faza cu „mijlocul lui Decembrie” …e stranie … mai straniiiiiiiiiiiiie insa va fi
    „evenimentul” … neasteptatul acum, insqa cu atat mai straniu EXACT prezis pentru EXACT atunci :

    „24 Martie ” (remember this date ! 🙁 )
    __________________

    Probabil …ulterior evenimentelor („mijlocul lui Decembrie” si „24 Martie” ) … mishteaux va primi coroana 😀
    de CLOWN SUPREM 😉 (TATA LOR)

    :*

  91. mishteaux e … special
    de asta
    se mai indoiesc
    doar analfabetii (functionali sau nu !)

    :*

    🙂

  92. @Anonime …asa ca atunci cand mishteaux ti-a prognozat EXACT ce va urma la „mijlocul lui Decembrie”(adica se va intampla dupa toate semnele actuale 🙁 )

    iti pareau mascarii …insa serviciile secrete (eventual NATO 🙂 ) si-ar da cateva legi speciale doar pentru a sti mai multe …hehehe
    TU … m-ai lamurit sa las lucruriel sa decurga natural 😉 … hahaha asa ca ti-aplacut faza cu care-a iesit la interval pacaliciul Ucrainei (vezi ca „unii”-l vor face sa dispara inainte de vreme … De ce ? … pai sa pus cu …;) … OLIGARHII …si sti matale …oligarhii lumii sunt actualmente …internationali … doar cei supra statali sunt OLIGARHI …Romania nu are asa ceva … nici mcar Tiriac nu e OLIGARH (n-a fost primit in clan 😉 ) !

    PS: E fain sa radem de noi …cu mintea de pe urma ! Sper s-o dezvolti pana dula „mijlocul lui Decembrie” …atat iti mi spun
    rusi vor iesi ieftin si international fain din afacere … ? …MAIDAN 2 😉 !
    Asa ca daca nu-s …devin suspect de profetic 😉 ? …(tu te-ntreaba si socoate !… ce stiu despte „24 Martie” coroborata cu ce deja ca „Dr Q” 😉 stiam despre ei 😉

    Crezi c-or sa aiba ukranii in curand o INSURECTIE ARMATA (sublinieZ= armata)…interna (!!!) 😛 !

  93. Mascariciul a mai ‘prezis’ multe. Mascariciul tot mascarici ramine.

  94. Sa nu divagam !
    Mascariciul reginei are voie sa spunea ADEVARURILE care altora le sunt interzis chiar a le intelegeeeeee………..

    Mie groaza de ce-o fi in 24 Martie ! O spun pentru ca sa nu se creada mai apoi ca n-am vrut s-o … ANUNT !
    Percepi @Anonimule 🙁 … mi-e groaza de 24 Martie ! Remember this ! Tine minte … mishteaux nu greseste niciodata in predictii !
    Din ce cauze nu poate gresii … (tu te-ntreaba si socoate 🙁 ) !

    😉
    :*

  95. In acest caz, mascariciul bate cimpii, caci este mascariciul reginei circiumelor.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.