Dispută de la A7

Realitatea se cere repusă în drepturi – autostrada A7 a fost pusă pe hartă, la propriu, de guvernarea social-democrată între 2017 și 2019, care a pornit proiectarea pe toate tronsoanele și sectoarele acestei autostrăzi, afirmă vicepreședintele PSD Dragoș Benea.

„Suntem în coaliție, însă realitatea se cere repusă în drepturi, în conformitate cu istoria faptelor așa cum ele au fost și nu cum doresc unii să le denatureze astăzi, de la Suceava sau, de ce nu, de la Sălaj. Autostrada A7 a fost pusă pe hartă, la propriu, de guvernarea social-democrată (2017/2019), care – în mandatele premierilor Mihai Tudose și Sorin Grindeanu – a pornit proiectarea pe toate tronsoanele și sectoarele acestei autostrăzi. Iar acest fapt e verificabil și, totodată, incontestabil”, afirmă europarlamentarul Dragoș Benea, vicepreședinte PSD.

El arată că finalizarea proiectării a permis introducerea A7 în PNRR și valul de licitații din ultimele luni, pentru realizarea propriu-zisă a sectoarelor din autostradă, a căror execuție este încredințată în ordinea adjudecării procedurilor derulate de Ministerul Transporturilor (MT), prin CNAIR.

„Și acest fapt e la fel de verificabil și de incontestabil. Înțeleg perfect strădaniile colegilor noștri de alianță de a se – cu orice preț – de marile proiecte de infrastructură pornite în precedenta guvernare PSD și implementate într-o guvernare în care același PSD conduce ostilitățile la MT: însă aceste încercări politicianiste trebuie să aibă o oarecare doză de onestitate și bun-simț. Altfel, e greu de trecut cu vederea cum aceiași colegi de coaliție au pe hartă și A8 – – care din noiembrie 2018 are lege votată în Parlament dar care a rămas, până în zilele noastre, fără urmări/consecințe, după cum aceiași colegi au pe hartă și A13 Bacău-Brașov, tocmind un antreprenor care – în anii fatidici 2020 & 2021 – s-a remarcat prin faptul că a proiectat cu frâna de mână trasă, fără ca asta să deranjeze câtuși de puțin pe miniștrii care s-au succedat la cârma Transporturilor. Nu mai amintesc cine s-a aflat la guvernare în 2020 și 2021, cu atât mai puțin cine a condus Ministerul Transporturilor în guvernările PNL și PNL-USR: sunt aceiași care, de la Suceava, au decretat că au și A7 pe hartă. O întrebare, în loc de încheiere: dacă ați pus A7 pe hartă, cum de ați uitat să proiectați, la regim de autostradă, tronsonul Pașcani – Suceava?”, încheie Benea.

Reacția social-democratului vine după ce secretarul general al PNL, Lucian Bode, i-a șoptit premierului Nicolae Ciucă, la finalul unei conferințe de presă, fără să știe că microfoanele sunt deschise, că liberalii „au pus A7 pe hartă”.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 2
Author

8 Comentarii

  1. Romanii isi aduc bine aminte de pacaliciul Dragnea (parca subalternul mincinosului Ponta) cand umbla pe la emisiunile diversionistilor Varanului cu o harta mazgalita cu carioca in toate culorile. Erau acolo autostrazile tarii inclusiv cele din Moldova. Probabil la acele mazgalituri se refera acest comediant Benea. Dar nici liberalii (de pedelei si useristi nu mai pomenim) nu s-au sinchisit de autostrazile dim Moldova (intre timp Ciuca si Grindeanu le schimba pe furis in drumuri expres). Acum au inceput toti sa latre electoral. Fraieri ar fi moldovenii (si oltenii) daca ii vor mai vota desi toti sunt slugile securistilor crescuti de Asztalosh.

  2. Aveti grija ca o tranzactioneaza treideri din PNL si pe asta , ca energia tarii vanduta ieftin de producatorii statului si scump de treiderii altor state , catre romani . Rares Bogdan cred ca e foarte furios de ce a ce patesc romanii acum , iar la nivelul lui de patrihotism fierbe si sunt sigur ca incaseaza in conturi .
    Dupa ce a suprimat pensiile speciale , acum cred ca se ia de treiderii altor state pentru ai disciplina . Se vede ca e fiul unui inchizator de fabrici in Romania , si acctioneaza la ordine externe .

  3. Am auzut-o pe Dancila aseara la Turcescu, spunea ca a semnat totul pentru a incepe constructia autostrazii pe linia, parca, brasov sau valea oltului si cand a venit Orban premieri, a blocat totul pierzand 8 milioane ca asa a dorit si a aruncat banii si actele valabile la cos. A inceput sa arunce banii pe ce primea ordin betivul fumator jalnic Orban! Toate studiile de fezabilitate sunt achitate si se pot incepe lucrarile, dar, daca nu se vrea, nu se va face nimic, se vor pierde banii ca asta e practica de succes labaralo-USeRista!

  4. „SĂ NE TRĂIASCĂ CURSUL NORMAL AL VIEȚII-O URARE FĂCUTĂ CU -DISCERNĂMÂNT-ZIGOȚILOR -DIN ZIUA DE AZI-POATE EI VOR UZA DE AUTOSTRADA A7!!–CĂ N-OM AVEA NOI NOROCUL SĂ VINĂ CHINEZII!

  5. Sa se mai certe mult, mai vin si niste studii de fezabilitate, niste licitatii amanate si apoi contestate, si nu se mai face niciodata.

  6. Vesnica si cunoscuta poveste si paruiala cu : „Vreau sa treaca pe la mine, pe terenurile mele pe care sa mi le expropieze statul „in aur”, la de 20 de ori pretul cu care le-am cumparat !” … „Ba nu ! o sa treaca pe la mine, ca nu de aia am cumparat eu „sfori” intregi de kilometri de teren arabil si nearabil, de nu intelegea nimeni nimic ! …” … Eiii, si uite asa, copiii mosului, se face ca „autostrazile” din Romania au, in final, fix aspectul „pisatului boului” !

  7. liberalii „au pus A7 pe hartă”
    -trece si prin Cluj
    (via sibiu)?

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.