România adună tot mai multe bile negre în relaţia cu FMI, iar impasul în care a ajuns privatizarea CFR Marfă completează şirul angajamentelor neonorate, conform Digi24.
Sunt multe restanţe şi mai este doar o lună şi jumătate până când expiră actualul acord cu instituţiile financiare.
Lista obiectivelor nerealizate începe cu privatizările eşuate, iar CFR Marfă este cap de listă. Deocamdată, procesul de vânzare a pachetului majoritar al operatorului feroviar s-a blocat, după ce companiile înscrise în cursă nu s-au calificat.
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.