Factura de energie va ajunge cu întârziere. Anunțul oficial

Electrica Furnizare realizează, în perioada 1 – 31 ianuarie 2024, o serie de optimizări ale sistemelor informatice cu scopul îmbunătăţirii serviciilor de care beneficiază clienţii companiei, motiv pentru care vor exista limitări în accesarea anumitor funcţionalităţi utilizate de către aceştia, conform unui comunicat de presă.

Furnizarea de energie electrică şi/sau gaze naturale nu va fi afectată, iar modalităţile de contact disponibile în această perioadă vor fi următoarele: Call-center, la numărul 0244 406 006 (apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) pentru informaţii privind relaţia cu furnizorul, punctele de relaţii cu clienţii şi adresa de e-mail menţionată în cadrul facturii de energie.

În acest context, procesarea şi soluţionarea cererilor din partea clienţilor se vor desfăşura în limitele de ordin tehnic generate de optimizarea sistemelor informatice.

În ceea ce priveşte modalităţile de plată, clienţii vor avea la dispoziţie următoarele: Internet banking; debit direct; aplicaţiile Orange Money, mobilePay Wallet, 24Pay, Pago; automatele de plată StartPay; staţiile OMV/Petrom; serviciul Westaco Express; centrele de plăţi un-doi Mobile Distribution; punctele de plată PayPoint; ghişeele, automatele bancare sau ATM-urile băncilor partenere.

În perioada optimizărilor de sistem, următoarele aplicaţii şi funcţionalităţi nu vor putea fi utilizate de către clienţii companiei: MyElectrica – aplicaţie şi portal; TelVerde (comunicare index autocitit); Formularul unic de contact online; E-chat; Plata în punctele de relaţii cu clienţii (Info Kiosk/POS); Serviciile din meniul interactiv Call-center (activare a opţiunii de apel la emiterea preavizului, informaţii despre intervalul de comunicare a indexului sau perioada de citire programată a contorului).

Ca urmare a limitărilor temporare, factura de energie electrică şi/sau gaze naturale va fi emisă şi va ajunge la clienţi la o altă dată decât cea obişnuită, respectiv în a doua parte a lunii februarie, iar termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1
Author

6 Comentarii

  1. Voi ca voi, dar cei de Hidroelectrica nu au mai trimis facturi de anul trecut.Ba mai trimit si facturi umflate pentru ca ”baietii destepti” nu vor sa mai angajeze personal calificat.

  2. Nu-i nimic ! Nu plătesc ! Abia in ianuarie 2024 ! Am Sold pe Plus 273 de lei ! Am sa plătesc in Ianuarie 2024 ca sa am Soldul pe Plus 300 de lei . Consum doar 40 de lei pe luna !

  3. Am investit 41 de lei in Antinevralgic si doi cuti de Vitamina C cu zinc ! Ca ma doare pielea de pe Cap de la Frig ! De 8 Ani nu ma mai durut Pielea de pe Cap ! Trece dar mai Lent ! Trebuie sa iau cate 5 Pastile de Vitamina C deodată pe Zi ! Si de Mâncat Borsh Magic ! Ca are Sare de Lămâie !

  4. De ce nu ajung facturile la domiciliu în plic Mihordea Culita

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.