Fiind ministru, păduri cutreieram

Fiind ministru, păduri cutreieram. Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, alături de președintele CJ Brașov, Mihai Veștea, secretar de stat la Ministerul Dezvoltării și primarul al comunei Valea Doftanei, Lucian Costea și o mulțime de pădurari experimentați au bătut pădurile în căutarea unei alternative la DN 1, care să preia traficul ușor, potrivit brasovstiri.ro.

Se pare că echipa ar fi găsit o variantă pe care ministrul Bode o va prezenta săptămâna viitoare.

„În încercarea de a găsi soluții alternative pentru traficul infernal de pe Valea Prahovei, am străbătut astăzi drumul de la Câmpina la Săcele prin Valea Doftanei împreună cu dl ministru al Transporturilor, dl Lucian Bode, cu dl. Mihai Veștea, secretar de stat la Ministerul Dezvoltării și cu dl. primar al comunei Valea Doftanei, dl. Lucian Costea. Sunt convins că această rută poate fi o soluție pentru traficul ușor, până când autostrada București-Brașov va fi realizată! Voi susține alături de dl primar această soluție, iar cu sprijinul d-lui ministru Bode sunt convins că se va și realiza!”, a scris președintele Consiliului Județean Brașov pe pagina de Facebook.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1

12 Comentarii

  1. …Campina – Sacele (DN1/E60) – 87 km
    Campina – Sacele (DN1 A) – 104 km
    Campina – Sacele (DJ 1021 Valea Doftanei) – 80km
    – Prin: Lunca Mare – Valea Doftanei – Vadul lui Zeghe – Pasul Predelus – via Sacele
    – Alte variante: …poate, poate!

  2. Noapte buna, somnic linistit tuturor celor care promit drumuri nationale si nicel de trai! Ei diar conjuga in gand verbele: a fi scaunar, a se plimba, a vorbi fara sens sau rost, a orice dar neseriozitate! Pana nu vedem fapte concret din guvern, oricare ar fi, asa ii voi caracteriza! Sa nu fie cu suparare, atat de multe dezvaluiri in 2-3 luni de guvernare nu pot decat sa sporeasca neincrederea in toate!

  3. Astia s-au dus sa vada unde mutam padurile ca se nu le mai fure nimeni.

  4. Mai, oameni buni, faceti autostrada pe piloni prin vadul apei (Prahova)! Va fi mai lesne de construit si mai ieftina (fara tuneluri, fara taluzari, tronsoanele de sosea pot fi fabricate in locatii specializate, etc.).
    Raul Prahova nu are un debit atat de mare incat sa ceara constructii speciale.

    Valabil si pentru Pitesti-Sibiu.
    Vedeti si voi cum construiesc altii!

  5. Apropo!
    Si fara expropieri, care, de fapt, constituie piedica din calea proiectului.
    Acolo sunt mari interese financiare: terenuri cumparate tocmai in vederea expropierii, iar cei care nu intra „pe traseu” blocheaza acest proiect. Tot asa se explica desele modificari ale traseului autostrazii.

  6. Cei mai noi cercetatori ,urmasi ai vechiului institut de cercetare IPTANA

  7. Ce liberal, fost PDL-ist soponsor de ispravă PNL are cabane și piste se schii în zonă și hop, bani gârlă de la bugetul transporturilor pentru drum de alternativă Brașov-București pe acolo. Hamesirea băsisto-PDL-istă pe banii publici din perioada realizărilor Epocii Udrea va fi depășită. Privatizarea Sănătății polulației României va fi de multe ori peste tunurile ANRP. Domnul președinte Iohannis, Parchetele prin celeritateiștii procurori și DNA vegheză ca totul să meargă ca UnSR.

  8. Iata visul implinit al Denisei RIFAI. S-a tot rugat fata de toti ministrii transporturilor sa faca acest drum si , iata, in sfarsit, s-a gasit cine s-o inteleaga. Acum sa vedem in avantajul cui va fi acest lucru. Gusa stie el ceva sau nu e implicat in daravela??. Al localnicilor – cei din Valea Doftanei – precis, ca vor avea un drum mai acatarii nu doar gropi si denivelari. Cat despre campineni ce sa zici : vai de mama lor, sa suporte cateva mii de masini tranzit prin oras. Dar ce mai conteaza, Romania merge inainte. Cu spatele!!

  9. sa caute drumul forestier AZUNGA= CHEIA=30 KM SI SA LEGE VALEA PH DE VLEA TELEJENULUI.

  10. O mare vrajeala varianta pe drum forestier,bani sifonati,reparatii,largiri,amenajari,padure taiata,asfaltari si in realitate un drum periculos cu serpentine de groaza.Cam multa risipa pusa la cale si in interesul cui,in realitate? Unica varianta acceptabila este prin Cheia,dar si aceia este destul de grea,mai ales pentru tiruri.

  11. In loc de autostrada, bucurestenii vor folosi forestierul pentru vacante. Este noua oferta a lui Mandolina si Malai Mare.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.