(FOTO) Așa arată noile tramvaie pentru București, de la Astra Arad

Primarul General, Nicușor Dan, a vizitat luni, 28 martie, fabrica de tramvaie Astra Vagoane Călători Arad, companie care urmează să livreze cele 100 de tramvaie care vor ajunge în Capitală, anunțând că primele tramvaie, în număr de 6, vor sosi în iunie, cu câteva luni înainte de data contractuală.
„Așa arată noile tramvaie pentru București! Am fost azi la fabrica Astra Arad, cu care Primăria Capitalei are un contract pentru execuția a 100 de tramvaie, ce vor începe să fie livrate în acest an. Vestea bună e că primele tramvaie, în număr de 6, vor sosi în iunie, cu câteva luni înainte de data contractuală.
Am vrut să văd cum merge producția tramvaielor și am făcut chiar o călătorie de testare, pentru a vedea cum se comportă tramvaiele pe traseu și ce performanțe au din punctul de vedere al siguranței și confortului călătorilor.
Am discutat la Astra cu proprietarul companiei, Valer Blidar, cu muncitori și ingineri angajați în producția efectivă a tramvaielor, dar și cu europarlamentarul arădean Gheorghe Falcă. Tramvaiele de la Arad sunt foarte necesare pentru înnoirea parcului de tramvaie bucureștean, care e compus în marea majoritate din tramvaie fabricate înainte de 1990.
Împreună cu cele 100 de troleibuze și cele 100 de autobuze electrice pe care PMB le va cumpăra, achiziția tramvaielor e un pas important pentru electrificarea flotei de transport public în Capitală”, a declarat Nicușor Dan.
Primarul Capitalei a fost însoţit de viceprimarul Stelian Bujduveanu, precum şi de o delegație de specialiști din cadrul Primăriei Capitalei și al Societăţii de Transport Bucureşti.
Primăria Capitalei a încheiat, în anul 2021, un contract în valoare de aproximativ 200 de milioane de euro cu societatea Astra Vagoane pentru achiziția a 100 de tramvaie, mai menționează instituția într-un comunicat.
Recomanda 11
Author

3 Comentarii

  1. Primaria nu este in stare sa planteze un pom fara un plicusor consistent.

    La cat s-a furat extindeau linia tramvaiului 41 pana la Constanta si inapoi si se calatorea gratis.

  2. Noile tramvaie au capacitate de transport vizibil mai mica decat a vechilor tramvaie. Asta este un mare minus. Estetica exterioara nu compenseaza scaderea capacitatii de transport.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.