Ispite teatrale la sfârşit de stagiune

Stagiunea 2013-2014 a TNB – la gongul final

Duminică, 22 iunie 2014, la Teatrul Naţional ”I.L.Caragiale” din Bucureşti se va lăsa cortina peste stagiunea 2013-2014 cu ultimele reprezentaţii: „Royal Fashion” (Moda Regală) la Sala Studio, „Anonimul veneţian” la Sala Atelier, „Cinci femei de tranziţie” la Sala Pictura, iar la Sala Mică, în avanpremieră, „Distopie. Shakespeare remix” – primul dintre spectacolele noului program „9G”, dedicat tinerilor creatori de teatru independenţi, sub auspiciile Centrului de Cercetare şi Creaţie Teatrală „Ion Sava”.

10 titluri noi, 3 săli nou construite, 2 renovate complet (Sala Atelier şi Sala Studio – care au fost redate spectacolului de teatru), spaţii expoziţionale generoase, evenimente din cele mai diverse şi mai neaşteptate într-o stagiune animată intens, în care, pe lângă spectacolul de teatru, au avut loc expoziţii, lansări de carte, aniversări, turnee, s-au primit premii şi multe aprecieri laudative din partea publicului şi a criticii de specialitate.

Eleganta Sală Atelier

Alături de noile premiere: „Furtuna”, „Revizorul”, „Hoţi”, „Micul infern”, „Bârfe, zvonuri şi minciuni”, „Omul care a văzut moartea”, „Anonimul veneţian”, „Nebun din dragoste”, „Carte de vizită”, care au reunit la rampă actori consacraţi, dar şi foarte tineri interpreţi, şi-au continuat cariera alte titluri apreciate din repertoriul stagiunilor precedente, comedia de mare succes „Dineu cu proşti” menţinându-se pe o poziţie de top.

Şi în această stagiune a continuat programul ”Conferinţele Teatrului Naţional”, cu prelegeri susţinute de personalităţi marcante ale culturii române.

Noua Sală Studio TNB

În cadrul evenimentului „Ziua uşilor deschise”, urmată de „Lunga Noapte a Teatrului Naţional”, au fost sărbătoriţi, în decembrie 2013, 40 de ani de teatru în actualul sediu, o bine-venită ocazie pentru publicul larg de a pătrunde în spaţiile proaspăt renovate şi de a veni în contact cu varietatea de oferte culturale ale noului ambient.

A fost sărbătorit, la împlinirea vârstei de 95 ani, maestrul Radu Beligan, director al Teatrului Naţional din Bucureşti între 1969 şi 1990, iar la finalul spectacolului „Egoistul” i-a fost acordat titlul Guinness World Records pentru „Cel mai longeviv actor de teatru în activitate”.

Publicul a dat năvală la TNB

Între manifestările expoziţionale amintim ”Retrospectiva de pictură Emil Ciocoiu” la Teatrul Naţional, remarcabilă nu doar prin amploare, ci şi prin ineditul amplasării în spaţiu a tablourilor, ”Salonul Internaţional de Artă Naivă”, precum şi dublul eveniment, vernisaj şi lansare de carte, dedicat maestrului Marcel Chirnoagă.

Tot în această stagiune au avut loc numeroase turnee naţionale şi internaţionale (participarea la Festivalul internaţional de teatru ”MITEM”, de la Budapesta, cu spectacolul „Două loturi” – un succes notabil!) şi s-a dat startul în pregătirea primului festival internaţional de teatru ”NETA”, care ar urma să aibă loc în septembrie 2015 în clădirea definitiv reconstruită a TNB.

Ion Caramitru, sufletul Teatrului Naţional

Debutul viitoarei stagiuni este preconizat să aibă loc, ca în fiecare an, odată cu redeschiderea şcolilor, iar primul titlu nou va fi „Butoiul cu pulbere” de Dejan Dukovski, piesă cu care se află în aceste zile în repetiţii bine-cunoscutul regizor Felix Alexa. Un titlu în premieră, un autor şi o piesă surpriză din dramaturgia română contemporană ne pregăteşte şi Ion Caramitru, regizorul.

„Rinocerii”, spectacol memorabil la Teatrul ”Marin Sorescu”

Premiera cu Rinocerii la Teatrul Marin Sorescu

„Cel mai important regizor american”, aşa cum l-a numit chiar Eugen Ionescu, se află la Craiova pentru un spectacol teatral excepţional. Scena Teatrului Naţional “Marin Sorescu” va găzdui în curând „Rinocerii”, o montare inedită ce poartă marca regizorului american Robert Wilson.

Prezenţa în Bănie a reputatului regizor, unul dintre giganţii teatrului mondial, nu este o premieră. Alte două producţii ale sale au fost jucate pe scena Teatrului Naţional „Marin Sorescu”, în cadrul Festivalului Internaţional „Shakespeare”. Dar este pentru prima dată când Robert Wilson, pe care Eugen Ionescu l-a numit cândva „cel mai important regizor american”, montează un spectacol în România, la Craiova.

“Ionesco a spus atunci, din nou, că «Wilson va fi cel în măsură să-mi pună în scenă piesele», pentru că de multe ori a fost înţeles greşit. Dar, până acum, nu am făcut-o. Iar apoi, când mi s-a propus să montez această piesă, «Rinocerii», m-am gândit că poate a venit timpul şi este locul potrivit, în România, să creez un spectacol”, a spus Robert Wilson.

O montare spectaculoasă, ca de altfel toate spectacolele semnate de Robert Wilson, într-o interpretare cu desăvârşită forţă artistică, a trupei Naţionalului craiovean.

“Fără îndoială, va marca o dată în istoria nu numai a teatrului craiovean, ci în istoria teatrului românesc, pentru că e pentru prima dată când un creator de forţa, originalitatea şi valoarea lui Robert Wilson lucrează în această zonă a Europei, în România”, preciza Mircea Cornişteanu, directorul Teatrului Naţional „Marin Sorescu” din Craiova.

„Rinocerii” în viziunea lui Robert Wilson înseamnă o lume ţesută pe scenă de o minte profundă şi pătimaşă, într-o nouă viziune, autentică şi provocatoare. Cu nesfârşite culori, cuvinte, sunete şi sensuri. Un spectacol prin care Teatrul Naţional “Мarin Sorescu” va scrie o nouă pagină de istorie.

Sunt programate cinci avanpremiere, pe 27, 28, 29, 30 iunie şi 1 iulie. Premiera se joacă în data de 2 iulie, iar următoarele două reprezentaţii pot fi văzute pe 3 şi 4 iulie.

Maia Morgenstern, pe West-Endul londonez

Maia Morgesntern alături de fiul său Tudor Istodor

Duminică 22 iunie, celebra actriţă Maia Morgenstern va oferi, la ”Leicester Square Theatre”, din West-End-ul teatral londonez, o reprezentaţie extraordinară cu spectacolul Teatrului Evreiesc de Stat din Bucureşti „Tangou final” de Mario Diament, în regia lui Moshe Yassur. Legendara actriţă este însoţită pe scenă de către fiul său, Tudor Aaron Istodor, unul dintre cei mai promiţători tineri actori din România. Piesa reprezintă un tur de forţă pentru Maia Morgenstern, care oferă publicului „un spectacol rar în care s-au întâlnit pe aceeaşi scenă o mamă şi fiul ei, o actriţă de performanţă şi un actor aflat la începutul carierei”,

Premiera românească a spectacolului a avut loc în anul 2004 şi de atunci se joacă nu numai la Teatrul Evereisc de Stat, dar şi pe toate scenele din ţară, cu mare succes. În „Tangou final”, publicul va avea bucuria de a o vedea pe Maia Morgenstern în rolul unei actriţe celebre, retrasă din viaţa publică, ce este suspusă interviului vieţii sale de către un tânăr ziarist în căutarea unui subiect de senzaţie; un personaj cu profesia disimulării şi simulării, iar celălalt cu profesia aflării adevărului. Dar premisele nu sunt întotdeauna respectate, iar preţul aflării adevărului poate fi prea scump.

„Tangou final” este cea de-a opta reprezentaţie a seriei „Poveşti spuse-n româneşte”, care, de curând, a împlinit un an de la lansare şi s-a bucurat până acum de un succes deosebit, aducând în faţa publicului român şi britanic atât legende ale teatrului românesc precum Ion Caramitru, Horaţiu Mălăele, Mircea Diaconu, Alexandru Repan şi Oana Pellea, cât şi artişti mai tineri precum Mirela Oprişor sau Vlad Zamfirescu şi spectacole cu suflu nou, aşa cum a fost „Zic-Zac-ul” Andreei Garviliu. „Poveşti spuse-n româneşte” propune publicului întâlnirea cu mari actori, spectacole de teatru sau recitaluri din România, alcătuite pe baza unor texte clasice sau contemporane româneşti şi universale. Programul este derulat prin intermediul unui parteneriat între producătorul independent Claudia Cîrlig şi ICR Londra.

„Profu’ de religie”, la Festivalul „New Plays for Europe” – Wiesbaden

Romaniţa Ionescu în rolul Marei din Profu’ de religie

La ediţia din acest an a Bienalei de teatru ”New Plays from Europe” (Neue Stücke aus Europa), care va avea loc în perioada 19-29 iunie, la Wiesbaden, va fi prezent şi Teatrul Naţional ”Marin Sorescu” din Craiova, cu piesa scriitoarei Mihaela Mihailov – „Profu’ de religie”, în regia lui Bobi Pricop. Spectacolul va avea loc duminică, 22 iunie, ora 18.00, pe scena Sălii Studio din Wiesbaden, cu sprijinul Institutului Cultural Român din Berlin.

Bienala de teatru de la Wiesbaden reprezintă unul dintre cele mai mari festivaluri din lume de teatru contemporan, în cadrul căruia sunt prezentate producţii de teatru în limba originală, cu traducere simultană în limba germană. Din cele 41 de ţări reprezentate în consiliul de conducere al Bienalei, anul acesta vor fi prezente 23, cu un total de 24 de producţii teatrale. Între acestea se numără montări ale unor regizori de renume internaţional, precum Joel Pommerat (Franţa), Kornel Mundruczo şi Bela Pinter (Ungaria), Pippo Delbono (Italia), Jonas Hassen Khemiri (Suedia), Nis-Momme Stockmann (Germania). Reprezentanta României în reţeaua de conducere a Bienalei, Gianina Cărbunariu, va fi de asemenea prezentă la festival. Organizatorii aşteaptă un număr de aproximativ 7.000 de spectatori, fiind confirmată, de asemenea, prezenţa mass-media din numeroase ţări, precum Portugalia, Polonia, Italia, Serbia, Ungaria, Letonia, Rusia, Germania. De menţionat faptul că ediţia din acest an este cea de-a XII-a şi ultima a Bienalei, iniţiată în această formă în anul 1992. În viitor, Festivalul îşi va schimba atât structura, cât şi focusul.

Spectacolul românesc cu piesa „Profu’ de religie”, de Mihaela Mihailov, îi are în distribuţie pe Marian Politic (Profu’ de religie/Prezentator TV), Dragoş Măceşanu (Bogdan/Profu’ de sport/Purtător de cuvânt/Prezentator TV), Romaniţa Ionescu (Mara/Mama Marei/Psiholog/Prezentator TV), Cătălin Vieru (Andrei/Mama lui Andrei/Dirigu’/Prezentator TV), Raluca Păun (Anca/Mama Ancăi/Mama Marei/Profa de română/Prezentator TV).

Spectacolul „Profu’ de religie“ a fost declarat câştigător în cadrul celei de-a III-a ediţii a Concursului de proiecte pentru tineri regizori şi dramaturgi români, organizat de Teatrul Naţional „Marin Sorescu“ din Craiova în anul 2013. Piesa abordează o problematică universală, respectiv felul în care adevărul poate fi interpretat şi manipulat în diverse feluri, astfel încât sensul său să devină relativ.

Final de FEST-FDR 2014

Pilgrimage, în faţa Teatrului din Timişoara

După opt zile de FEST (10 – 17 iunie) şi încă cinci de FDR (14 – 18 mai), ”Festivalul European al Spectacolului – Festivalul Dramaturgiei Româneşti” 2014 s-a încheiat la Timişoara, cu patru reprezentaţii de excepţie.

În ultima zi a Festivalului, oamenii în alb de la ”Teatr Snów” (Polonia) au inventat în Piaţa Victoriei, în spectacolul lor ”Pilgrimage”, o poveste cocoţată pe scaune şi picioroange. A urmat creaţia unuia dintre cei mai importanţi regizori ai secolului XX, Peter Stein (fondatorul celebrului teatru ”Schaubühne” din Berlin), ”Il ritorno a casa” (Întoarcerea acasă) de Harold Pinter, găzduit de Sala Mare a Naţionalului. Mai târziu, la Sala 2, ”Zic-zac” de Andrea Gavriliu (o producţie UNATC şi Godot Café-Teatru Bucureşti), un spectacol care s-a jucat cu imaginaţia publicului până la incandescenţă, a fost urmat de concertul trupei ”Exit Oz”, punctul final al acestei ediţii a FEST-FDR.

Împărţit pentru prima dată în două secţiuni distincte, FEST – FDR a însemnat 33 de reprezentaţii. Majoritatea spectacolelor s-au jucat cu casa închisă, iar secţiunea FEST/Outdoor a adunat în faţa Teatrului Naţional peste 5.000 de spectatori.

Pentru că FEST-FDR semnifică teatru şi tot ceea ce înseamnă spectacol, programul a cuprins, de asemenea, concerte, expoziţii, lansări de cărţi, ateliere, precum şi finala Concursului Naţional de Dramaturgie.

Ada Hausvater, Directorul Festivalului de la Timişoara

Ada Hausvater, managerul Teatrului Naţional Timişoara, a încheiat Festivalul anunţând ediţia de anul viitor. ”3, 2, 1: start! Urmează FEST – FDR 2015. Mergem mai departe bucuroşi, împliniţi cu multe idei, gânduri, vise de înfăptuit. Mă declar un om fericit, cu atâţia oameni minunaţi în jur şi trebuie să mulţumesc tuturor celor care au făcut posibil acest festival. Şi cel mai important, mulţumesc faptului că există atât de mulţi artişti importanţi care se implică, care creează, astfel încât putem să ne dezvoltăm mai departe şi sunt recunoscătoare faptului că există un public atât de minunat. De asemenea, vreau să mulţumesc echipei care lucrează la festival. În acest moment vorbim de un nou selecţioner, care cred că a făcut o treabă fantastică, Oana Borş. Eu, ca manager, am o mare şansă: se spune că orice director are o mână dreaptă. Eu am mai multe” – a spus managerul TNT.

Teatrologul Oana Borş, selecţionerul secţiunii FDR a festivalului, a anunţat noutăţile ediţiei 2015 a festivalului. ”Vă invităm la o nouă ediţie care va avea, ca de obicei, un modul al dramaturgiei româneşti, iar încercarea mea va fi să fac o panoramă a ceea ce înseamnă dramaturgie nouă, dar şi reinterpretarea în cheie contemporană a celei clasice, în spectacole cât mai incitante şi cât mai diverse. De asemenea, vom organiza şi o secţiune FEST, o secţiune ce presupune spectacole de stradă, spectacole din dramaturgia universală, dar tot realizate de trupe şi teatre din ţara noastră. De asemenea, anul viitor aduce şi o surpriză. FEST va cuprinde un nou nucleu internaţional, un proiect al TNTm în cadrul reţelei internaţionale al cărei membru este, «European Theatre Convention». Astfel, tot în cadrul FEST-FDR, va avea loc «Art of Ageing Festival», un proiect extrem de interesant despre care vă vom ţine la curent”.

Godot Cafe-Teatru nu-şi trage cortina

„Cântec de leagăn, o poveste despre Maria Tănase”

Un spectacol sincer, încărcat de emoţie, care îţi dezvăluie o altă faţă a Mariei Tănase, departe de personajul mediatizat.

Carmen Lidia Vidu, regizoarea care transformă tot ce atinge în emoţie, şi actriţa Mirela Pană, vedeta teatrului din Constanţa, care spune că ”îi datora acest spectacol Mariei Tănase pentru că de zece ani se învârte printre cântecele ei”, vă invită să o redescoperiţi pe Maria Tănase într-o confesiune-concert.

„Este un video-poem teatral ce aduce pentru prima dată pe o scenă de teatru documente autentice, scrisori de arhivă, frânturi din interviurile, gândurile şi amintirile Mariei Tănase, alături de 6 dintre cântecele nemuritoare ale artistei, interpretate live.”

Regia: Carmen Lidia Vidu. Cu: Mirela Pană. La pian: George Călin.

Vineri, la ora 19.30.

„Fă-mi loc!”

Medeea Marinescu şi Marius Manole fac teatru la puterea a patra.

Cea mai îndrăgită actriţă de film se întâlneşte în sfârşit cu cel mai „pe val” actor de teatru într-o comedie a cărei producţie este semnată de „Asociaţia INSPIRA”.

„Fă-mi loc!”, de Anthony Michineau, spune povestea a doi tineri ce se regăsesc în ajunul Crăciunului în cuşeta unui tren de noapte. Ea, o fată singură, şarmantă, aventurieră, el, un bărbat cu principii, pus în faţa unui eveniment neprevăzut ce-i va răsturna întreaga existenţă.

Suntem în ajunul Crăciunului. E momentul în care simţim mai mult ca oricând dorinţa de a fi înconjuraţi de familie şi de cei pe care îi iubim cu adevărat.

Hazardul îi aduce pe Manuel şi Camilla împreună, doi oameni ce nu au aparent nimic în comun, ceea ce va genera nenumărate „scântei”. Însă amândoi caută să înţeleagă şi să SE înţeleagă, amândoi au nevoie să se destăinuie şi, mai mult, amândoi au nevoie de a se vindeca de singurătate.

Regia: Radu Beligan.

Cu: Marius Manole, Medeea Marinescu.

Vineri, la ora 22.00.

„Bărbaţii sunt de pe Marte, femeile sunt de pe Venus”

Nu, nu suntem de pe planete diferite, suntem de pe aceeaşi planetă, dar diferiţi, bărbaţi sau femei, albi sau negri, gay sau hetero, însă cu aceleaşi nevoi esenţiale, de a fi iubiţi, încurajaţi şi apreciaţi necondiţionat.

Cei 10 actori care alcătuiesc distribuţia (5 fete şi 5 băieţi) trec, fiecare, prin câte 3 – 4 roluri; schimbă personajul, schimbă situaţia, schimbă costumul şi schimbă cuplul, dar problematica de fond rămâne aceeaşi. Întâlnirile sunt, de cele mai multe ori, ratate, pentru că oamenii acţionează conform cu ceea ce vor, lucru mai întotdeauna în contradicţie cu ceea ce au nevoie. Când, în sfârşit, se conectează, tot nu avem vreo certitudine că relaţia va funcţiona.

Spectacolul este construit cronologic, urmând vârstele cuplului – copilărie şi primele semne ale interesului pentru sexul opus, adolescenţa şi prima experienţă sexuală, primele întâlniri, “oarbe”, întâlnirile mature cu problematica lor atât de complexă cum ar fi orientarea sexuală, găsirea, în cele din urmă, a partenerului aparent potrivit, nunta, căsnicia, moartea.

Cuplurile se întâlnesc sau nu, se fac şi se desfac, dar singurii care se conectează real în tot acest nesfârşit dans al împerecherii nu vor fi niciodată împreună.

Textele folosite sunt piese scurte scrise de autori americani contemporani – antologia ”Laugh Lines”.

Regia: Doina Antohi.

Cu: Mirela Zeţa, Andreea Grămoşteanu, Ioana Barbu, Andreeea Samson, Doina Antohi, Constantin Diţă, Alexandru Conovaru, Andrei Mateiu, Pavel Bârsan, Şerban Gomoi.

Sâmbătă, la ora 15.00.

„Fisura”

Pentru Michi şi Ani, cămara este centrul universului, dar când fisura ameninţă să distrugă echilibrul vieţii lor, cei doi trebuie să ia toate măsurile pentru a o opri. Cine este duşmanul nevăzut care provoacă paguba? Să fie tramvaiul? Să fie traficul nemilos de pe strada adiacentă? Să fie trenurile? Oricare ar fi talia inamicului, bătrânii sunt gata să se ia la trântă cu el!

Spectacolul, de Flavius Lucacel, a fost premiat – „Noi la Sala Nouă” ȋn cadrul Festivalului Comediei Româneşti, ediţia a XII-a.

Regia: Victor Olahut.

Cu: Corina Moise, Florentina Năstase, Ioana Chiriac, Johnny Bădeliţă.

Sâmbătă la ora 19.00.

”Două liniuţe”

Cami aşteaptă un inel… sau un copil?

Mai bine veniţi să vedeţi pe îndelete cum a fost!

O comedie dulce-amară de Lia Bugnar despre a fi sau a nu fi responsabil, a fi sau a nu fi îndrăgostit, despre bănci, gânduri stinghere şi alte lucruri neaşteptate care au multe de povestit…

Regia: Lia Bugnar.

Cu: Medeea Marinescu, Marius Manole, Cătălin Babliuc, Ilinca Manolache, Istvan Teglas, Anghel Damian, Irina Antonie.

Sâmbătă la ora 22.00.

„Orice pentru tine”

“Orice pentru tine” este prima parte a ”Trilogiei Americane” şi reuneşte patru texte americane contemporane – trei piese de 10 minute şi o piesă scurtă. Cele şase personaje, deşi prezente în tablouri diferite, îşi unesc poveştile ca într-un puzzle dramatic. Aceasta este de fapt şi supratema Trilogiei – felul în care întâmplările din viaţa noastră, aparent haotice şi disparate, se conectează. Tema principala a primei părţi – sexualitatea – este tratată în mai multe chei, de la cea absurdă („Fundul mamei tale”) la cea realistă, atât dramatică („Orice pentru tine”, „Ca-ntre fraţi”), cât şi comică („Daniel într-o zi de joi”). Actorilor tineri din acest spectacol, prezenţi şi în trailerul ”Trilogiei”, li se alătură un actor invitat din echipa veche ”DramaForTheMasses”, Alexandru Conovaru.

Cu: Alexandr Conovaru (invitat special), Lucian Ionescu, Oana Puşcatu, Ana Bianca Popescu, Cezar Grumăzescu, Idris Clate.

Regia: Doina Antohi.

Duminică 22 iunie la ora 18.00.

Evocare specială Irina Petrescu

Irina Petrescu ar fi împlinit în aceste zile 73 de ani

Luni, 23 iunie, la ora 11.00, în cadrul audiţiilor la Clubul de la hotelul Ramada Majestic din Bucureşti, Teatrul Naţional Radiofonic va susţine o Evocare Irina Petrescu, prilej de a o reasculta pe apreciata actriţă în ”Jocul cu fantasme”, monolog dramatic de Cristian Munteanu. Invitate: Annie Muscă, Elisabeta Munteanu, Doina Papp, Marina Spalas. Prezintă: Costin Tuchilă.

Consecventă programului său de a vă oferi portrete monografice ale unor mari actori români, readucându-i astfel în actualitate cu mijloace multimedia, site-ul ”Revista Teatrală Radio” a dedicat luna iunie Irinei Petrescu. În 19 iunie, Irina Petrescu (n. 19 iunie 1941) ar fi împlinit 73 de ani. A părăsit prematur această lume în 19 martie 2013, în plină putere creatoare.

„Luminoasă şi nobilă, dar aparent solitară. Cu distincţie, fie chiar şi în pleiada marilor actori plămădiţi cu generozitate de Cel de Sus. O imensă candoare contopită într-un soi de frig copleşitor şi o privire întrebătoare, dar sigură, fără întortocheli. Un aer princiar şi o voce înzestrată cu ecou, într-un evantai de vibraţii transferate până dincolo de microfon. O apariţie fără egal în cinematografia românească faţă în faţă cu un om de o surprinzătoare discreţie. Cu rafinament şi complexitate, cu iz de poezie, Irina Petrescu şi-a desăvârşit pe scenă darul de a şti să-şi asculte partenerul şi de a păstra, aşa cum învăţase de la maestrul ei, Şahighian, misterul personajului interpretat”, o caracterizează Annie Muscă la rubrica ”Remember” a „Revistei Teatrale Radio” (19 iunie).

„Irina Petrescu ne-a dăruit un model greu de egalat (fiindcă îmi este foarte greu să cred că poate fi depăşit acest model) al feminităţii. Un model al cărui ecuaţie este: poezie şi discreţie. Discreţia cu care a ştiut să îşi poarte frumuseţea rară a alcătuirii sale.”

Monologul dramatic ”Jocul cu fantasme” de Cristian Munteanu, în interpretarea Irinei Petrescu, difuzat în premieră în 9 august 1996, a fost caracterizat de Adrian Pintea, regizorul spectacolului, ca „un exerciţiu foarte elegant de inteligenţă şi singurătate demn asumată”. Redactor: Domnica Ţundrea. Regia de studio: Gheorghe Pufulete. Regia muzicală: Simona Tudor. Regia tehnică: ing. Luiza Mateescu.

Recomanda
Magdalena Popa Buluc 7431 Articole
Author

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.