Linia pentru trasportul de cereale din Portul Galați a fost redeshisă

Linia de cale ferată cu ecartament normal din Portul Galați a fost redeschisă vineri, după finalizarea lucrărilor de reparații.

SRCF Galați a redeschis vineri, la ora 12.00, și linia de cale ferată cu ecartament normal 706 I Siloz Port Docuri – Galați Mărfuri – Galați Călători, linie destinată ieșirii din siloz a vagoanelor (românești) încărcate cu cereale.

Lucrările de reparații la linia cu o lungime de 1,5 km au fost executate, în regie proprie, de SRCF Galați, în perioada 7-21 iulie.

Au fost făcute lucrări de defrișare, au fost înlocuite 562 de traverse din lemn cu traverse beton, dar și 244 de bucăți de traverse din lemn speciale.

CFR Infrastructură amintește că în 7 iulie a fost redeschisă linia de cale ferată cu ecartament larg 706 J Galați Largă Ana – Galați Bazin – Galați Mărfuri – Port Docuri, lucrările pe această linie fiind executate, tot de SRCF Galați, în regie proprie, cu personal specializat. Aceasta asigură accesul direct, în siloz, al garniturilor cu cereale sosite din Ucraina (via Republica Moldova).

„Redeschiderea celor două linii de cale ferată 706 J Galați Largă Ana – Galați Bazin – Galați Mărfuri – Port Docuri (ecartament larg) și 706 I Siloz Port Docuri – Galați Mărfuri – Galați Călători (ecartament normal) contribuie la revigorarea activității din Portul Galați, prin operaționalizarea transporturilor de cereale care ajung acum direct în Siloz, fără manevre de transpunere a vagoanelor de pe linia cu ecartament larg, pe linia cu ecartament normal. Astfel, vagoanele cu cereale din Ucraina intră direct în Siloz pe linia cu ecartament larg, iar din Siloz pleacă garniturile încărcate cu cereale, pe linia cu ecartament normal”, transmite CFR Infrastructură.

(sursa: Mediafax)

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1
Author

7 Comentarii

  1. Aceasta era o problema care pe timpul lui N Ceausescu s-ar fi rezolvat in doua zile.

  2. Dacă UE sau USA au dat banii, e OK.
    Altfel, de ce nu se repară și linia București-Craiova-Timisoara, de ex.
    Unde mai e utilizabil un singur fir si acela ca vai de el ?
    Se așteaptă un dezastru ??

  3. Daca li se pune capastru pe jugulara si bot, imediat executa! Am spus ca in 2 saptamani se realizeaza daca se vrea sau li se impune ca obligatie!

  4. @Ileana Kurpupynskaia Rollpartzon

    -in america anilor 1860
    la calea ferata trans-continentala
    bagau 60 de kilometri de sina ZILNIC IN DESERT!
    (e adevarat:
    cu sclavi chinezi de import,
    west coast,
    de acolo li se trage)

    (poza pare celebra carte postala de la auschwitz
    rupta in 2)

  5. Cumva Portul Galati face parte azi din Ucraina !??. La toata aceasta „afacere”!? cu cereale din Ucraina,pentru Romania se fac si PLATI din partea Ucrainei,sau TOTUL este pe „GRATIA, prietenește”!? la solicitarea Ambasadei SUA la Bucuresti. Nu cumva suntem luati de PROSTI!?.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.