Ne-a crăpat un drum important

DN 1 A care face legătura între Ploieşti şi Braşov este afectat de o alunecare de teren. În urma dislocării pământului parapetul de pe marginea drumului s-a înclinat.

Conform datelor furnizate de Inspectoratul de Poliţie Judeţean Braşov, alunecarea de teren s-a produs la kilometrul 168, între Vălăşoaia şi limita cu judeţul Prahova, pe sensul de deplasare Braşov – Prahova.
Din cauza alunecării pământului parapetul de pe marginea şoselei s-a înclinat, iar carosabilul a crăpat.
DN 1 A este o alternativă la drumul naţional, care face de asemenea legătura între Ploieşti şi Braşov. DN 1 A este circulat în special de autovehicule de mare tonal, care nu au acces pe DN 1, pe Valea Prahovei, în cursul săptămânii pe timp de zi şi nici în zilele de weekend.
Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 2
Author

18 Comentarii

  1. si erodat va ramine acest drum facut de mintuiala .

    Oare ce prosti au facut Proiectul si Receptia acestui D.N. ?

  2. Imediat destituirea directorului CFR si demisia lui Drula!Citu,se aude? In ce tara traim? Cum se poate ca un drum sa crape? Unde se trezeste?
    Gazetari, rupeti lantul!

  3. Orice idiot care a absolvit „Drumuri si Poduri” (adica a cazut in cap de pe poduri si a ramas pe drumuri !) la frageda virsta de 35 de ani (ma rog, asa de mult i-a placut scoala ca in unii anii a ramas si de trei ori la rind !) si-ar fi dat seama ca, de indata ce vine o viitura cit de mica, un drum care nu e tinut decit de un mal de pamint de 1 m inaltime se duce dracului !

  4. ARE Editat CURAJ SA-L DEMITA PE DRULA? NU SEDARAMA SANDRAMAUA CONSTRUITA DE KWI(GUVERNERUL MIEU)

  5. A crapat nu numai un drum, destule pas cu pas dar sigur! Oare de ce nu le crapa capul, inima-n ei de hoti si muncinosi?!

  6. Trebuia consolidat malul astfel incat apa sa nu-l mai sape. Desteptii care au proiectat drumul respectiv nu s-au dat seama ca apele involburate ale Prahovei vor manca din mal???

  7. viiturile sunt viituri, nici tari ca Germania sau Franta, Elvetia, Austria nu se pot ”pune” in calea naturii, asa ca nu va mai lamentati, totul este trecator…acum traim bine, dar maine, intr-un desert sau intr-o imensitate de gheata nu stiu cum vor rezista semenii nostri peste sute sau mii de ani…sau cum au trait in erele glaciare sigur nu se vaicareau asa cum faceti voi ca un drum este afectat…

  8. De vină e ploaia, pădurea,răul, ramul,pastravii,nea vasile,…

  9. A crapat Drumul din Cauza Apei . Ar fi trebuit de facut un Dig la Apa , aproape de Mal la Sosea . Si de facut Drumul la Sosea , cu o Grosime de Beton de 50 de Centimetrii si cu Fier Beton in interior , Iar pe deasupra Astfalt gros de 50 de centimetrii . De Obicei se depun la Mal Stavilopozi , si Pietris , in Plasa de Sarma , ingropat in Ciment .

  10. @Doina Oltului. Că esti mai proastă decât tine stim toți, n-ai cu ce să ne mai surprinzi. Dar continuă, esti amuzantă.

  11. De ce dupa 30 de ani,nici azi nu se trece la construirea AUTOSTRAZII (exista 3 variante de lucru finalizate) Comarnic-Brasov !??…Ce exista AZI este realizarea lui Ceausescu,cea mai aglomerata sosea auto de mare si mic trafic din Romania.Ce interese SECRETE,interne si externe,NU dau voie la realizarea acestei autostrazi!?. Cu ani in urma,chinezii s-au oferit sa o finalizeze ei,in 3 ani,cu muncitorii,utilajele si banii lor.Si cand te gandesti ca sunt numai 50 km. de construit.Azi nu exista nici un „proiect” in acest sens.Daca aveti un raspuns,va rog.! Gurile RELE spun ca nu se doreste SPARGEREA trecatorilor spre Transilvania etnicilor secui din Covasna si Harghita.In acest caz,guvernantii politici poarta toata raspunderea.!si noi suferin ore intregi un cosmar pe acest traseu montan.(Comarnic-Brasov).

  12. Bei tovarasi,in primul rand dati-i afara pe Drula si pe Catzu ca sunt niste pagube pentru tzara,apoi chemati-i pe ingleji ca sa va invetze cum au pus aia tzara lor la atza,cu drumuri si poduri care rezista de sute de ani,cu parapeti de piatra langa lacuri si rauri,plus sosele pana si cu canalizare intre localitati,acolo unde o cere terenul,plus autostrazi ca lumea,si astea lucrate trainic printre ploi,care sunt aprope in fiecare zi acolo la ei,incat,obisnuit cu doreii de lucratori si mai ales cu sefi si ingineri lasa-ma sa te las de pe la noi te intrebi cand dreacu le-au facut aia pe toate.Ca,dupa cum se vede treaba,degeaba v-ati dus sa invatati numai de la nemtzalai si frantuji,care si aia tot de la ingleji au invatzat ceva meserie,cat de cat,dar fiind mai grei de cap si ignoranti din fire,nu au prins meseria prea bine,dupa cum s-a cam demonstrat de-a lungul vremii,iar si voi si mai ignoranti ca toti,ati invatzat numai ce au uitat ei.

  13. @INTREBARE !/ De ce se construiesc autostrazi in Transilvania si nu si autostrazi care sa traverseze muntii??? Va spun eu de ce??? Se construiesc autostrazi in Transilvania pentru ca nemtii, austriecii, ungurii si alti investitori sa investeasca masiv in acest teritoriu romanesc astfel incat sa se formeze conditiile prielnice ca la un moment dat economic sa se rupa Transilvania de Bucuresti. Intai ruptura economica si mai apoi ruptura teritoriala. Si toate aceste se fac cu ajutorul tradatorilor si alogenilor ce au condus si conduc Romania din 1990 si pana astazi. Si pentru ca aceasta ruptura sa se produca nu se construiesc nici autostrazi care sa traverseze Carpatii si care sa uneasca rapid si eficient Moldova si Muntenia de Transilvania. Transilvanie este legata rutier si feroviar foarte bine de Ungaria. Asa ca injurati-i pe rusi ca sa le punem noi singuri pe tava ungurilor Transilvania cu ajutorul alogenilor si tradatorilor romani in frunte cu SRI slugile USA, Germaniei, Frantei, Austriei…

  14. Guvwrnul meu a furat tot ce să mai rămână de îndiguiri, lucrări de consolidare. Liberalii și-au consolidat conturile cu euroi.

  15. Ve Dracu sa consolideze aceste clanuri care nu au nicio legatura cu realitatea din teren, cu profesionalismul in domeniu, ei au treaba doar cu bugetul statului care trebuie golit la secunda pentru orice interes strainez sau de grup infractional organizat cu clanurile lor din care fac parte!

  16. PRIVITI IMAGINEA , IMAGINEA SPUNE TOTUL !;vezi raul cu debit crescut !,albia raului si soseaua este in curba ,apa bate in malul neprotejat si sapa sub sosea !!.
    BELITI OCHII VOI IDIOTII CARE ATI RECEPTIONAT DRUMUL !!,MAI TAMPITILOR,ACEA ZONA A SOSELEI NU AVEA PREVAZUTA IN PROIECT O PROTECTIE A MALULUI ??:ZID DE BETON SAU PIATRA !!,CE-ATI RECEPTIONAT ??,DACA A FOST SI S-A SURPAT !!,VOI CEI DE LA INTRETINERI DRUMURI NATIONALE CE-ATI PAZIT ??.PANA CAND PROSTIA ,IRESPONSABILITATEA NU PLATESC PAGUBELE SITUATIA NU SE VA SCHIMBA IN ROMANIA.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.