Noaptea (Interactivă) a Devoratorilor de Publicitate

40 de ţări în care rulează an de an şi 300.000 de entuziaşti din toate colţurile lumii care devorează într-o noapte cultul publicităţii la unison. 100 de oraşe se înscriu anual în turneu şi 33 de ani s-au scurs de la prima noapte albă închinată spoturilor publicitare de top. 60 de naţionalităţi diferite comunică, în 7 ore de program, în limba universală a advertisingului. Aşa arată în cifre Noaptea Devoratorilor de Publicitate, ajunsă în 2014 la cea de a 19-a ediţie, mai intensă, mai autentică şi mai antrenantă ca oricând!

Cinefilul Jean-Marie Boursicot avea doar 3 ani când s-a îndrăgostit iremediabil de tot ce înseamnă cinematografie. La vârsta de 28 de ani, în 1981, a imaginat şi a creat conceptul numit Noaptea Devoratorilor de Publicitate, un eveniment care a ajuns să cucerească sute de mii de oameni din lumea întreagă, de la Vladivostok şi New York până la Praga, Singapore, Insulele Mauritius, Hong Kong sau Sydney. Boursicot a ajuns în Cartea Recordurilor pentru colecţia sa de 700.000 de filme publicitare, ce creşte constant cu câte 10.000-20.000 de clipuri în fiecare an.

Peste 40 de ţări şi 300.000 de „devoratori” de pretutindeni sărbătoresc an de an într-o atmosferă unică arta de a face publicitate, de a transmite un mesaj, de a trezi emoţii autentice şi de a deschide o fereastră către lumea întreagă.

De ce se reunesc anual sute de mii de fani ai Nopţii Devoratorilor de Publicitate pentru 7 ore de program interactiv? Pentru că experienţa înseamnă reclame cu adevărat bune, muzică ce trezeşte simţurile şi surprize neaşteptate mereu pe placul publicului.

“Îmi plac reclamele spectaculoase, distractive, cu situaţii imprevizibile, momente care te mişca şi actorii atipici. Acest eveniment nu este o lecţie de marketing, este un moment cinematografic nemaipomenit de care trebuie să te bucuri!”, spunea Boursicot.

Şirul momentelor memorabile se pierde uşor la Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2014, ce se va desăşura în 7 noiembrie, la Sala Polivalentă!

Tic-tac, tic-tac! Timpul se scurge în ritm ameţitor şi la fel se adjudecă şi biletele pentru cea de-a 19-a ediţie a Nopţii Devoratorilor de Publicitate! Pasionaţii de reclame şi distracţie de calitate mai au doar câteva zile la dispoziţie să îşi rezerve un loc la unul dintre cele mai aşteptate evenimente ale anului: noaptea în care pasiunea pentru publicitate, genialitatea, ideile bune, surprizele şi voia bună dau naştere unei experienţe memorabile ce va răsuna ani de-a rândul!

Jean-Marie Boursicot

Devoratorii de reclame sunt aşteptaţi să îşi ocupe scaunul comod şi să se bucure de 7 ore de program interactiv, mai surprinzător ca niciodată.

Fericiţii participanţi ar face bine să se aştepte la proiecţii publicitare de top care trezesc pofta de curăţenie generală la toate capitolele, dezbateri incitante şi entertainment adevărat.

DJ Cosmin Cojocaru, producător Radio ZU, şi-a propus să deschidă Noaptea din acest an cu un show ca la carte şi să arate devoratorilor de publicitate de ce este unul dintre cei mai căutaţi DJ ai momentului. Cu peste zece ani experienţă în radio, studio de producţie şi spectacole, Cosmin Cojocaru vine să îşi demonstreze priceperea în cea mai lungă noapte a publicităţii româneşti.

„Taxi”-ul îl va duce pe What’s Up unde vrea, adică direct la Sala Polivalentă, în seara de 7 noiembrie, unde cântăreţul va susţine un concert la cel mai înalt nivel. Programul continuă cu Jagermeister Brass Band, „furnizori” oficiali de ritmuri ameţitoare şi atmosferă numai bună de încins spirite.

Cea de-a 19-a ediţie a evenimentului va arăta tuturor devoratorilor că, oricât de reuşite au fost Nopţile anterioare, există întotdeauna loc de mai bine, mai mult, mai captivant şi mai interactiv, la toate capitolele!

Agenţia Republika se face responsabilă pentru noua faţă a site-ului, care surprinde digital conceptul evenimentului de anul acesta şi perspectiva “altfel” de a privi curăţenia generală, propusă devoratorilor in 2014.

“Devoratori.ro reloaded a păstrat linia poveştii pe care o vom oferi anul acesta iubitorului de publicitate… Curăţenia generală. În joc au intrat pasionaţi din media, advertising, corporaţii, parteneri mai vechi sau mai noi. Pentru al doilea an consecutiv, Republika rămâne partenerul Nopţii şi se ocupă de comunicarea digitală cu publicul devorator, imaginând şi redesenând, cu originalitatea caracteristica, proiecţia on-line a unui eveniment eminamente off-line”, a spus Dan Chişu, producătorul evenimentului Noaptea Devoratorilor de Publicitate.

“Suntem bucuroşi să continuăm pentru al doilea an consecutiv colaborarea cu echipa de organizare a Nopţii Devoratorilor de Publicitate, după ce în 2013 agenţia a fost responsabilă de lansarea platformei devoratori.ro”, spune Ştefania Kadima, Managing Partner Republika.

Pe lângă conceptul inedit şi original al celor 7 ore de program, show-urile muzicale incendiare şi dezbaterile pătimaşe, devoratorilor li se mai pregăteşte ceva. Mai exact, o interactivitate deplină a participanţilor cu toţi partenerii evenimentului!

Devoratorii vor fi invitaţi să guste noile delicii Milka Tuc şi Milka Lu şi să le facă publicitate, înscriindu-şi ideile proprii într-o competiţie de creaţie. Câştigătorul nu se va alege doar cu orgoliul mângâiat, ci va primi un bilet dus-întors, cazare şi pass de acces la un festival de publicitate!

Viziune, curaj, acţiune, advertising la feminin – despre ele şi identitatea femeii puternice va fi vorba în prezentarea colecţiei de bijuterii Caviar by Valentina Pelinel for Flusberg, dedicată celor care văd esenţa frumuseţii în lucrurile neconvenţionale, dincolo de aparenţe.

Spoturile publicitare, ideile originale şi senzaţiile tari vin în doze potrivite la Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2014. Ne vedem acolo!

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Magdalena Popa Buluc 7431 Articole
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.