Noi pași pentru o altă linie de metrou

Primăria Sectorului 4 a postat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SICAP) documentaţia de atribuire referitoare la licitaţia publică în vederea desemnării constructorului magistralei de metrou M4 Gara de Nord – Gara Progresul.

Documentaţia a fost ridicată în SICAP marţi şi că este în procedură de verificare aproximativ 15 zile de către ANAF, a precizat primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă. Edilul a declarat și că termenul de depunere al ofertelor este de 60 de zile şi a invitat cât mai multe concerne naţionale şi internaţionale să se prezinte la această licitaţie, punctând că este nevoie de „antreprenori valoroşi”.

„Mizăm că peste şase luni vom reuşi să semnăm contractul de execuţie, pentru că ne aşteptăm ca în următoarele 30 de zile contractul de finanţare pentru această nouă linie de metrou să fie şi el semnat. (…) Estimarea pe care o am este că între şase şi nouă luni va dura procedura de licitaţie. Al doilea moment este acela în care se va semna contractul şi va începe partea de proiectare, mai devreme de zece luni după începerea acestei faze de proiectare nu putem să ne aşteptăm la debutul unor lucrări efective”, a afirmat Daniel Băluţă.

El a punctat că zece luni este termenul de proiectare, iar cinci ani cel de execuţie.

Primăria Sectorului 4 a demarat în februarie proiectul de construire a noii magistrale de metrou M4, dintre Gara de Nord şi Gara Progresul, în calitate de lider de asociere, alături de Ministerul Transporturilor, Metrorex, Consiliul Judeţean Ilfov şi Primăria Sectorului 5 şi a depus cererea de finanţare de 2,5 miliarde de euro, bani europeni nerambursabili.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1

8 Comentarii

  1. Ce linie noua de metrou boilor, ca nu sunteti in stare sa faceti un pasaj.Ar trebui sa fiti urmariti pas cu pas si dovediti ca hoti la drumul mare!

  2. Mă îndoiesc că în sectorul 4 s-au rezolvat toate problemele care țin de primărie (piețe, asfaltări, anvelopări, educație, etc., enumerarea fiind una aleatorie) Băluță luând, în parte, locul ministerelor (Ministerul Tansporturilor, Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației) care au ca obiect acest tip de activitate.

  3. Off-topic : de ce pe posturile tv apare destul de frecvent spotul publicitar care promovează parcarea de la stația de metrou Tudor Arghezi?!

  4. După arătura de noaptea minții pe care au trântit-o direct în gura de metrou Eroii Revoluției, limitând drastic accesul publicului, efectiv o IMBECILITATE, ce să mai sperăm de la dl. Băluță? Trotuare reduse ca lățime peste tot unde s-au reasfaltat sau direct desființate. Clădire-amfiteatru construită direct în Parcul Tineretului. Un alt ins unsuros dirijat de Clanul Sportivilor.

  5. .. si care e traseul , bai dentistule? Aiurea in tramvai o linie noua, cind se poate prelungi de la Belu la Gara Progresul. Astia sunt nebuni de legat, o linie care nu foloseste la nimic, sudul spre Gara Progresul nu mai are industrie, nimic, asa ca metroul o sa transporte saci de cartofi. E o linie de tramvai utila, 7 si 25. Balutza, du-te ba la furat altceva, tu termina blocurile de anvelopat, etc..

  6. @Justinianus
    -la anvelopare se fura 90%,
    putin
    standardul e de 95% !

    balutza e expresia democrata si universala a celor din sectorul penitenciar 4 bucuresti
    aviz celor care refuza contactul cu realitatea,
    -oameni
    -vite & satane, majoritatea de peste 98%

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.