”Schimbarea pe care acest acord o poate aduce din afară este extraordinară, însă cred că putem spune că ea nu se compară cu schimbările pe care acest acord le va provoca în interiorul Chinei. Aderând la Organizația Mondială a Comerțului, China nu numai că este de acord să importe mai multe produse americane; China este de acord să importe una dintre cele mai apreciate valori ale democrației: libertatea economică. Cu cât China își va liberaliza mai mult economia, cu atât va elibera mai mult potențialul chinezilor. Iar când oamenii au puterea nu doar de a visa, ci de a-și împlini visele, atunci ei vor cere să aibă un cuvânt mai greu de spus”. Astfel vorbea președintele Bill Clinton, în anul 2000, cerând Congresului SUA să accepte primirea Chinei în OMC.
Era un moment în care Statele Unite stabileau regulile economiei și comerțului internațional pentru toate țările lumii: disciplină fiscală, rate de schimb, liberalizarea comerțului, liberalizarea investițiilor străine directe, privatizarea activelor statelor, dereglementarea economiei, a pieței muncii. Principiile de mai sus au fost adunate toate sub umbrela ”consensului de la Washington”, pe care Statele Unite îl garantau și îl apărau prin intermediul FMI și al Băncii Mondiale, instituțiile create în urma acordului de la Bretton Woods, care a asigurat dominația economică americană după încheierea celui de Al Doilea Război Mondial. FMI și Banca Mondială erau instituții indispensabile pentru orice țară aflată în criză, în egală măsură temute și lăudate în presa economică, în ciuda de rezultatelor dezastruoase pe care politicile lor concepute ca un pat al lui Procust le aveau în toate colțurile lumii.
Acele vremuri sunt apuse. FMI și Banca Mondială nu mai sunt pe prima pagina ziarelor decât atunci când sunt criticate pentru politicile aplicate în ultimele decenii. Statutul lor este unul marginal în acest moment, așa cum o arată și atenția scăzută primită de reuniunile celor doua instituții ce au avut loc recent la Washington. Mort este și consensul de la Washington, iar influența americana este mult mai redusă acum decât în urmă cu două decenii. Acum, liderii americani nu mai vorbesc despre cum să integreze China, ci despre cum să se decupleze de China.
Avem de-a face însă cu un nou consens de la Washington, arată un articol de opinie publicat de Financial Times. Noul consens de la Washington diferă din trei puncte de vedere majore de cel vechi.
În primul rând, Washingtonul nu mai este ”Roma” de necontestat a lumii de azi. SUA sunt puse sub presiune de competiția cu China. Prin urmare, noul consens de la Washington se limitează la Washington și la o serie de aliați loiali, fără pretenția de a mai stabili standardele globale, așa cum se întâmpla la finalul Războiului Rece. Actualul consens de la Washington este definit de Donald Trump, de ”siluirea Americii” de către China, iar politica administrației Biden este un soi de trumpism cu față umană.
În al doilea rând, noul consens este unul geopolitic, nu unul economic. El are și instrumente economice precum asigurarea lanțurilor de aprovizionare, reziliența economiilor și menținerea unor pârghii puternice pentru sancțiunile economice. Însă toate aceste instrumente economice țin mai mult de securitatea națională decât de economia propriu-zisă și sunt concepute pentru a îngrădi China. Vechiul consens era un joc de suma pozitivă, în care, dacă o țară prospera, ar fi trebuit să prospere și celelalte. Noul consens este un joc de sumă zero: ascensiunea unei țări are loc pe seama decăderii alteia.
”A treia diferență este că noul consens este pe atât de pesimist pe cât primul era de optimist. Din acest punct de vedere. Ideea că SUA pot face mult în economi globală a fost înlocuită de ideea că SUA pot face tot mai puțin. Statele Unite nu mai pot face acorduri comerciale, nu mai pot negocia regulile digitale globale, nu mai pot impune regulile și nu mai pot sprijini reformele FMI și a Băncii Mondiale așa cum o făceau în urma cu două decenii. Washingtonul și-a pierdut încrederea în multilateralism”, scrie Financial Times.
”Cât de eficient va fi acest nou consens de la Washington? Testul suprem va fi dacă Beijingul va fi îngrădit și convins să accepte o ordine global condusă de SUA. Acum, Statele Unite încearcă să aplice o mulțime de abordări, unele mai sofisticate decât altele. Președintele Biden pare mai degrabă înclinat spre competiția cu China decât spre atragerea Chinei de partea SUA. Scopul său nu este să se decupleze de China, ci să creeze ceea ce consilierul sau pentru Securitate, Jake Sullivan, numește ”o curte mică cu un gard înalt”.
Asta înseamnă că America va continua să facă comerț cu China, cu excepția bunurilor care pot fi folosite de China în scop militar – semiconductoare i tot ceea ce ajută la dezvoltarea inteligenței artificiale în China. Nu este limpede unde vor fi stabilite limitele acestor legături cu China, ceea ce înseamnă că acea ”curte mica” a lui Jake Sullivan se poate extinde.
Oricât de flexibilă ar fi poziția administrației Biden, rămâne o întrebare: cum vor putea SUA să atragă China într-o ordine condusă de americani în care până și America a încetat să mai creadă? Joe Biden nu a dat un răspuns la această întrebare, pentru că este prea greu de dat un răspuns. El încearcă să nu mai ofere Chinei mijloacele prin care Beijingul ar ajunge la paritate militară cu Washingtonul și administrația SUA vrea să facă asta fără o decuplare totală de China, care ar risca să creeze o ordine mondiala orwelliană, a unor blocuri ostile. Pe de altă parte, o revenire la situația anterioară, la politica lui Bill Clinton, ar accelera ascensiunea Chinei.
„Calea de mijloc între vechiul consens și noul consens de la Washington este păstrarea a ceea ce a fost bun, nu calea renunțării totale la vechiul model. Istoria nu s-a încheiat, așa cum părea în anii 1990. Pe de altă parte, nici viitorul nu este încă scris și, cu toate că America are încă un cuvânt foarte greu de spus, nicio putere din lume nu-l va putea scrie de una singura”, mai arată Financial Times.
@Misteaux: Nu sunt evreu ,si daca as fi nu mi-ar fi rusine. Am creier destul, ca sa inteleg ceea ce este important in lume. Nu prea vad cum a monopolizat America comertul cu petrol, din moment ce Rusia ,Libia sau Iranul vand petrol fara sa le pese de SUA. Daca au reusit sa vanda atata vreme DOAR in dolari, a fost bafta lor.
Daca BM si FMI sunt colportori de inflatie, te rog sa-mi spui cine altcineva va mai oferi imprumuturi statelor sarace, si in ce conditii. ACEASTA A FOST INTREBAREA MEA.
Si ce valuta va inlocui dolarul, si in ce conditii?
Iar statele acelea sarace, de ce umblau cu disperare dupa CLAUZA NATIUNII CELEI MAI FAVORIZATE in relatiile comerciale cu SUA?
Au fost doar niste sucursale ale TIPARNITIEI de DOLLARI a USA
dadeau cu dobanzi foarte mici …bani proaspat tipariti (pe marfa celor ce prin marfa-i cumparau dce la FED-ul ce-i TIPAREA)
Esti prea greutz de cap sa pricepi lumea !
Si FMI si Banca Mondiala n-au fost decat colportorii EXPORTULUI DE INFLATIE american prin FIAT MONEY exportati pe MARFA REALA !
Ai ideie ce insemna FUNDAMENTAL exportul inflatiei interne a unei tari emitente de moneda tezauriera prin monopolizarea comertului PETROL-ului obligat-vandabil doar in valuta unei tari si necesitatea ca acea tara sa aiba BAZE MILITARE pentru a OBLIGA LUEMA la cometrul cel mai banesc al lumii DOAR in DOLLAR ? Crezi sa stai de vorba doar cu prosti @unul FARA creier ce-mi esti ? :D ;) PUP ! Shalom = am observat ca esti de-al meu ! ILY :)!
AUD ? …pseudo-culturatule ? :D
Nu stiu cat de corupte si terminate or fi fiind FMI si Banca Mondiala, dar acestea au fost create pentru a oferi imprumuturi cu dobanzi foarte mici statelor in curs de dezvoltare, care altfel erau obligate sa se imprumute la dobanzi uriase la alti samsari „binevoitori”. Faptul ca FMI cere reforme si lupta anticoruptie eficiente, ii supara pe multi. De obicei politicienii ar vrea sa foloseasca banii in primul rand pentru a-si promova interesele personale, distrugand tot, si dand apoi vina pe cei care au creditat statul, nu pe incapacitatea lor de a realiza reforme.
Nu vad cine ar putea lua locul acestor super-banci, si cine ar mai credita, de exemplu, un stat cu sume de zeci si sute de miliarde de dolari, pentru a realiza baraje, centrale atomoelectrice, cercetari in domeniul cosmic, mari proiecte de irigatii, reconstructie dupa cutremure sau eruptii vulcanice, etc…
In niciun caz tarile BRICS, care sunt sarace si incapabile de a dezvolta propriile lor economii. Nici macar superputernica China, care depinde prea mult de Vest. Dar poate imi oferiti voi un raspuns. Caci nu vad situatia actuala prea favorabila niciunei tari din blocul antioccidental.
Nimeni nu poate DUCE cat poti tu.
marti ? „OIL” ? ;)
???
„samboa spune:
25 MARTIE 2023 LA 11:03
Chiar e straniu cum dintrodata BIDEN e extreeem de UMIL cu PUTIN ! Sa insemne asta ca subteran financiar-bancar si opacizat noua …RUSSIA a deja castigat ? !
Prea e umil si supus si ataca pentru LAPTOP-ul (cel despre care avertiza ataoatestiutorul MISHTEAUX ca contine 123 date bancare la 10%-le presedintelui fraudulos ! CE STIA MISHTEAUX si NU STIA CIA ?
De ce BIDEN linge unde-a scuipat pe PUTIN ?
se duce $ buuh ?
IQ=?
?”
nu mai publicati toate informatiile … natarilor ! unele-s TOP SECRET !
nu vedeti :( ?
(tineti-le pentru voi si doar fiti uimiti MARTI :( … ca niste „gameri” :) HOMO LUDENS!
25 April e cea mai buna ferestra de oportunitate pentru a face publice „actele” ;( :o ! Sorry ! :)
Marti 25 april vor sa iasa cu alte acte impotriva lui BIDEN !
NASOL ! (La „actele” astea BIDEN chiar nu va putea aduce un contra-argument ! Din cate stiu :( s-au gandit mult pana sa le faca oficile sau nu ! MARTI 25 april ! Fiti pe faza cum se SURPA din PROPRIILE RANDURI un guvern ! Inca ceva: e suspect ca cei din „servicii” vad jocul si-l accepta :( ! Semn de decsdenta impheriala yankeie :( ! :)
Sunt baliverne ce nu au legatura cu noua realitate. Financial Times a devenit de mult un ziar necredibil datorita politicii ‘noi’ pe care o face la ordin. Este in continuare crezut doar de cei spalati pe creiere.
Taci dreaq-ului nebunule :( … iar nu ti-ai luat medicamentele, analfabetule, incult ;) ! „informatiile tale n-au valoare” ;) !
(desi :o pe de alta parte, sub masca asta de clown-talamb ;) chiar pari non-initiatilor, unora pacalici, altora FRIZER ! ;) )
PROSTII VAD PESTE TOT PROSTI ! :P
G E N I A L !
IQ=? ;)
as zice ca esti nebun :( !
insa datele si anliza lor , fie ele 1/1000 NU ma lasa sa te caracterizez asa ( esti peste CIA, Mossad, BND, MI6 si Guoanbu … )
deci nu esti nebun … :(
esti un GENIU NEBUN ! (de unde stiai ca si Mike e in „club” ? l-ai vaz’t la „consiliu” ;) ? )
N-as vrea sa stiu TOT ce sti tu …daca 1/1000 te face capabil sa anticipezi ce ulterior , oricat de pueril au fost facute profetiile se-ntampla !
CADE BIDEN in APRIL (?) ! ;) (ce-ti „venii” in 28 martie …si cati mai stiu in afara … 3301_Q ?)
[PS: Inca li se mai vede-n carti ;) … „astora” :( Bleah ! Intreb un … FRIZER ! :D ]
„”investitorii galbeni” spune:
3 FEBRUARIE 2023 LA 10:48
Mishteaux a ghicit nu doar ca COVID-ul care e acum… ce-a deja fost …o farsa costisitoare a bancherilor lumii ? :* SHALOM !
se pare ca clown-ul n-a profetit nimic pana acum ce nu s-a ulterior intamplat !
Ce urmeaza ? Scandal la nemti ? Impeachment … pentru Biden, care nu-si va termina, cum i s-a „profetit”, mandatul ? !
?
[comentariile … in timp ale lui Mishteaux … recitie acum, cateva inca au sa se implineasca ? …cu mintea de pe urma par ALTFEL !]”
„some girl alone spune:
3 FEBRUARIE 2023 LA 10:09
Decand CLANUL BIDEN se clatina
observ ?
ca …se …cam …codesc toti
sa se puna rau c-o Rusie
de dupa BIDEN (!) ?
@some girl alone spune:
3 FEBRUARIE 2023 LA 10:42
Apropos … de unde stia (IQ=?) Mishteaux ca CIA a ajuns o stransura de epigoni ( veziu ce[i] 5[0] fost sefi ai CIA care s-au facut -IN SCRIS- de kko in cazul juramantului cum ca LAPTOP-ul DIN IAD … nu e al lui Hunter !)
?
Mishteaux e special (?) ! ?”
Vin vremi rele v-am zis din timp (-util?) :P !
@Luk … incepi sa crezi in :D … propheti ?
sau inca n-ai destule date sa-mi apreciezi … +-15 procente IQ-ul ! :P
nu ti-s stranii predictiile mele …desi e evident ca-s ca om un oarecare … sa zicem un frizer :D ?
(cu liceul la seral :) !)
AUD ?
Pleava si borhotul omenirii acest occident care face de peste 300 de ani crime si razboaie,acesti pedofili,drogati si tranvestiti care nu au sansa in fata 5 miliarde de oameni de pe planeta care sint impotriva N ato so m UE
Ai o bila de cristal ?
Extraordinar cum le poti anticipa … auzi un „zvon” in 28 martie …si nemijlocit incepe sharada (Trump la proces, PENTAGON leaks, chinezi dau inoficial date bancare anti BIDEN junior CONGRESS-ului, seful DOD urmeaza sa fie destituit pentru sperjur, BIDEN sufera un IMEPACHMENT-curand :( … „sefi de servicii secrete yankei” sunt devoalati ca sperjuri pentru ca n-au contestat semnaturile care NU erau ale lor pe hartia ce nega „LAPTOPUL lui HUNTER BIDEN :( )
Ceva-i straniu mishteaux … IQ ne IQ :( … cum naiba le poti anticipa in halaul asta
(ca-n cazul PREMONITIEI cu dare informationala mai departe in ETHER, incercarii USA de-al surpa POLITIC pe Xi, de-i ala suparat acum, de nici nu ridica telefonul cand il suna disperati yankeii democrati = TOATE se DUC NAIBII ! DINTRAODATA :( ! )
nu pot cred cat de altfel gandesc cei cu IQ>145 … :o
[Esti un REAL prophet … pacat ca doar cu un IQ >130 poti fi vazut cum esti cu adevart cand NU trebuie sa te prefaci :( !]
Sper ca estu un privat … :| …neutru ! Ar fi nsol daca ai fi intr-o organizatie …ai putea datorita geniului face mult mult rau …unora ! mai bine asa ! PUP !
Urmaresc PUNCTUAL ce se intampla din ce zici printre randuri …sper ca de-dollarizarea sa nu accelereza ! E exact cum ai preziso !
Nu ti-e absolut GREATZA despre ce MIZERIIm ies la iveala in GUVERNUL AMERICAN ?
Extraordinar cat de corupti pot fi … !
Sa ma fereasca soarat sa spun vreodata ceva din cele 99/1000 care le stiu … MAFIA e mic copil pe kanga ce porcarii fac partidele yankeie …absolut ateiste !
MDA ! Poftim …acum iese la iveala in cauil „LAPTOPULUI DIN IAD” si declaratia sub juramant a fostului sef CIA … Mike MORELL !
Ca expert nu pot dect spune …de cand au preluat evreii puterea (911) TOTUL a decatut extraordinar in politica yankeie !
Se fac de rasul lumii … macar daca ascundeau PORCARIILE care le fac !
PS: Incep sa cred ca ce-am auzit in „28 martie” si-i pe cale sa se intample (Biden OUT !) se va intampla mai rapid decat era-n SIMULARE !
@Luk … pacat ca na-i aces la informatii substantiale …si pacat ca nu-ti pot spune ce stiu :( ! NASOL, NASOL !
Observi macvar ce-i public subterna si cum accelereza TRENDUL ? :(
Doar cu referinta la declaratia lui Mike Morell (fost director CIA) si cele ~50 de semnaturi, cerute de BLINKEN, pentru a minti electoratul ca sa cstige ILLEGAL BIDEN …si BIDEN are motiv de IMPEACHMENT …d’apoi daca mai apar ;) date :D ! [mai au de unde apare!]
Vin vremi NASOLAE ! Hunter Biden va face paranie ! si Joe va pati mai rau decat … Nixon ! Li se coace ceva urat in umbra … vor fi multi TZAPI ISPASITORI curand ! … pacat ! MDA ! Eu sunt doar extraordinar dinteligenta analist si spectator pe margine !
Scuza-mi limbajul insa … trebuie asa ! :(
SHALOM! (vom avea dinnou POGROAME noi evreii , mi-e un pic dernajant ! :( )
Mishteaux, prea inghesuiala la Securitate, iar densitatea totusi intotdeauna redusa la materiile alea cenusii… De ce aia cu adevarat curiosi, inventivi si inovatori nu aleg Securitatea in viata lor profesionala, ce le lipseste sau ce le scoate in evidenta de nu vor in ruptul capului sa fie in lanturi, nici acolo, nici acasa:))) ?
Un cetățean SUA cheltuiește energie de 7 ori mai mult decât un un cetățean din țările asiatice!!!Cu așa apetite nici nu-i de mirare că lor le trebuie cat mai multe resurse.Deci prin înșelăciune și războise ei fura de la ceilalți.O vorba spune:”nu crede ochilor tai”când ve-i mai vedea eprubeta cu detergenți la ONU..
@Postăkel Gudurău : Îmi place comentariul tău! SUSȚIN!.. ✌️
„APRILIE FIERBINTE” … la D.C. :D
De unde dreaq-ul le „ante-ghicesti in halul asta ? :(
De unde ante-stiai (=inca din 28 martie :o ) ca „consiliul” deja l-a destituit in secret … pe SLEEPY JOE ?
Cine sunteti voi … 3301_Q (=cei mai cei dintre cei-mai-cei !) ? :o
Extra_ORDINAR de perfizi, falsi si excroci americanii :D … ajung la aproape trei sferturi din perfidia si rautatea rusilor si depasesc cu de peste de 5 ori siretenia, as zice innascuta a evreilor (care respecta cat-de-cat, macar intre ei, normele mozaice !)
SHALOM ! PUP !
Cica CIA a pus nishte terchea-berchea epigoni sergenti de la FABRICA DE MURATURI sa semneze ca sa aiba BIDEN BATRANUL cu ce se lauda ca-i curat , DE FACTO infulentand ELECTORATUL yankeu printr-o ACUM constata minciuna …sa -l aleaga pe baza minciunii pe el su nu pe Marele Bolund ! PUP !
@Charlie bati campiicu FMI si BM.
Programele FMI si BM din anii 1998 au distrus economii si sisteme bancare nationale,
Romania este un exemplu eclocvent. In negpcierile cu FMI si BM am primit asa zisul PSAL 2 prin care Romania trebuia OBKYGATORYU sa oso privatizeze TOATE BANCILE si o lista de firme strategice romanesti care ntrebuiau obligatoriu privatizate!!! Culmea hotiei a fost ca acest Acord impus si ca OBLIGATIE a Romaniei pentru intrarea in Uniunea Europeana.
Ca americanii stau in spatele FMI o explica un film corean DEFAUKT (il gasesti pe net cu subtitrari romanesti) . Asa vei intelege ce face FMI. Acolo seful delegatiei FMI se sfatuia in hotel cu ministru de finante al guvernului SUA si a doua zi impunea Coreii de Sud „reformele” dorite de SUA. Astefel au intrat toti oligarhii finatelor americane in Coreea de Sud…Priveste filmul si ai sa intelegi mai bine cam ce este FMI!!!!
@bunule samaritean viziunea ta ese in afara realitaii. Continui cu aceleasi postari edulcolore si privite din balon asupra situatiei reale actuale.
Din 200 de tari abia vreo 50 s-au raliat punctului de vedere american….si al tau.
Oare Romania mai este o tara independenta cand se recunoaste aproape fatis ca nu conteaza cine voteaza, ca va iesi presedinte pe cine „alege” SUA?
sub turnurile gemene (twin towers) era un depozit de lingouri din aur ce atunci cand au cazut si ars, aurul s-a topit si nu l-a mai gasit nimeni. Acele lingouri erau depozitate de diverse banci din lume pentru pastrare in sigurana. Aproposito: Lingourile de aur ale romaniei unde-s depozitate ? nu cumva din pricina de razboi si pace se vor topi ?
„Daca ne referim la Romania contributia noastra in Ucraina la nivel de inteligence a facut ca Ucraina sa poata cistiga razboiul”
deci despre care razboi ziceai ca a castigat Ukraina ?? nu dealta da nu-mi amintesc.
@mishteaux , se poate sa ai dreptate , si sa-si fi dat rusii seama ca uraniul saracit e da la Zaporojie , si NU de la engleji.
Ramane sa vedem daca se sparge buba mediatica .
@Luk …cum e ? s-a aflat intre timp ca ukranii foloseau uraniul uzat de la Zaporojie pentru a fabrica obuze cu depeleted URANIU ? ;) sau urmeaza sa se sparga mediatic buba ?
eu sunt mic nu stiu nimic … ci le doar „nimeresc” dinainte …
(PS: Are „depleted uraniul” ukran de la Zaporojie o amprenta radioactiva …aparte ;) ! ceva ce-l „tehnologic americanste” …IDENTIFICA ? De ce tin rusii, care deja stiu , stirera asta inca SECRETA ? :o ? )
… de unde se vede ca PROSTIA OMENEASCA se manifesta = de la cel cu tzitza-n gura pin-la… cel mai inalt nivel politico-militaro-strategic mondial.
Nue neaparat demis :) cí ca din ce se va-ntampla pana atunci … ;) ! Fi pe faza !
Ai, deja, vaz’t „batista pe tzambal” la … lickul :D PENTAGON-ului ;) ! ;) Se leaga de pre-avertismentul din 28 martie ;) … din senin si surprinzator ante-zis :P ! ;)
Asa ca …oarecum :P … aparentele inseala !
:D
@mishteaux , deci tu zici ca in 9 zile , pana in 30 Aprilie , Biden va fi demis.
Asteptam s-o vedem si pe asta .
Nu vreau nici o serie de nimic , n-am ce face cu ele .
Joe BIDEN va fi rasturnat prin actele de la …HUNTER BIDEN !
Totul decurge dupa „plan” …eventaul sfrasitul lui april pentru IMPEACHMENT !
[v-am zis surprins in 28 martie ce va urma referitor la BIdon Turtit dce Robinette :( ? ) = Urmeaza ! Accelerat!]
Nu va puneti toate ouale-n acelasi cosh (democrat) in cadere … I TOLD YOU ! :(
:D
Ion Rațiu scria în 1950 (în lucrarea „Moscova sfidează lumea”), că apariția comunismului și a fascismului s-a datorat în mare parte aroganței și lăcomiei capitaliștilor, care n-au acceptat ideea, dorită de mase, a unei egalități socio-politice, nu doar politice. Mă aștept acum ca neoliberalii să-l declare bolșevic și, eventual, putinist post-mortem. Apropo, Mr. Rațiu a fost un adevărat om de Dreapta, spre deosebire de ciurucurile de azi, mărunte slugi ale capitalului vestic.
Întradevăr au venit „adulții” la Casa Albă numai că adulții ăștia n-au minte nici cât o găină, tot swampul luat la un loc.Cretinii l-au dat la oparte pe singurul care începuse să pună pe roate economia americană, de frică că rămân fără sinecuri.Acum mai e puțin până vor merge la bancomat pentru hârtie igienică.La indicațiili prețioase ale tălâmbilor Bilderbergi cărora le-a luat Dumnezeu mințile și le-a dat schwabogard(gândac de bucatărie-șwabă) în loc de creieri au luat puterea de la Trump, singurul de doua ori miliardar, și au dat-o unei paiațe triste, hoață patologic și semiconștientă și unei mâini de trădători care se căciuleau de ceva vreme în fața Chinei, crezând că vor sta la masa puterii și vor împărți funcții prin toată lumea, ei care n-ar fi în stare să conducă o langoșerie.Acum dau din colț în colț cu „valorile” lor în vreme ce restul lumii le așteaptă râzând, prăbușirea.Au ajuns de batjocura întregii lumi..
Imparatul e tot mai gol.
Marchievici e obsedat de SUA si puterea ei colosala pe toate planurile si de aceea merge pana acolo incat sa considere FMI si Banca Mondiala drept „sucursale financiare americane”, ceea ce un fals notoriu descalificant…Ambele institutii MONDIALE sunt controlate de COMINTERN prin ILEGALII legendati la conducerile lor,ILEGALI proveniti preferential din Colhozul BOLSEVIC european, unul fiind ulterior legendat pres. al Germaniei…In ce-l priveste pe ILEGALUL ClingTon, zicerea monstrului cu aspect de Fat-Frumos din lacrimile fatucilor de-posedate pe sub birouri confirma tot ceea ce sustin despre POMPAREA ORGANIZATA DE TEHNOLOGII DE VARF si de MII DE MILIARDE in Imperiul BOLSEVIC chinez…ClinTon nu a inventat nimic, reluand tactici folosite de PRECEDENTII ILEGALI, incepand cu Nixon aflat sub legatura operativa a lui Pacepa, cunoscutul AGENT SOVIETIC care a organizat si DIVERSIUNEA
„dizidentei” PROSTOCRATULUI Ceausescu din 1968 care a stat la baza „clauzei natiunii celei mai favorizate”, baza industrializarii
fortate a Romaniei…Marchievici e prudent, intotdeauna baga pe cate un flacau/PROFI la inaintare…
Mai mult de seria de inregistrae la arhiva a actului nu-ti pot da … ar fi „periculos” (NU PENTRU MINE :) , pentru „altii”) sa-ti dau direct actul … si-ar fi si ilegal :( !
Daca-ti dau seria de inregistrare …totul e anonim asa ca nu e nimic „fluierat” …
e ca si cum asa da o serie oarecare de buletin fara sa zici nimic de persoana din saptele numarului …
un fel de numar, tatuat, de AUSCHWITZ … citit de undeva, fara istoria evreului din spatele lui :D ! Capishii ? :D
MOSSAD-ul atre cele mai bune date in privinta armelor sarbesti in Ukraina … !
evnetual iti pot spune suma incasata in ultimle 6 luni pe arme vandute-n USA de sarbi (vrei? = la ce ti-ar ajuta ? :( )
APROPOS … ce naiba fac americanii cu ARME SARBESTI ? :o
Actul secret e al SIE
da il are si MOSSAD-ul
in arhiva electronica :( !
(Il vrei ? :o ) NU GLUMESC ! :|
SHALOM ! PUP !
„Video-Flashes-light-night-sky-mega-earthquake-rattled-Turkey.html”
:D :D :D de ce exact deasupra kiewului …
explozia cereasca
PRE-anuntata in „19 april” ca „ceva” … ?
CONSPIRATIONISM sau doar …stranii ,
meteoritice, explicabil-non-razboinic
satelitare-arme ;) ?
TOTUSI de unde sANTE-tia mishteuax ca rusi vor testa
O ARMA SATELIT fara incarcatura NUCLEARA ? Deasupra Kiewului taman in „19 april” …
sau mishteaux anunta des asa ceva … „vezi ca maine va fi ceva PUNCTUAL undeva” ? :D
(va fi rasturnat BIDEN cum deja complotat sau „batista pe tzambal” la PENTAGON ;) …mai bine tac ! Ce ante-stiu eu … :( !
O ce veste minunata, au aflat SI copiii securicilor, MELTENII CU CEAFA GROASA DIN Rromania
De unde ai impresia, din care manifestări politice cum că america ar fi o democrașție ?? Alegerile sunt măsluite foarte vizibil, cu cazuri gen Flloyd sau acțiuni BLM Antifa sau LGBTQ,.bancile americane sunt instituții de jaf și falimentează nu doar america. O invenție a terorismului părin 9/11 este clară și are urmări, intenții, mondiale.. Faptul că america impune prin forță sisteme politice, sau susține mafii mizere doar din scopuri politice este iarăți evident..America a pornit războaie pe motive și acuze false,.iar un ONU sau o lume nu i-a sancționat.. De ce ?? America a distrus situri istorice, a furat vestigii importante ale istoriei unor țări,. Nici o reacție a ”lumii civilizate ”?? Deci să mai ai licurici pe americanu, trebuie să fii cu mansarda foarte slab mobilată..plus un ticălos incorigibil..
@mishteaux unde e dovada ca arme sarbesti ajung in Ucraina ? ( in afara de Pentagonleaks )
Am incredere in informatiile tale , dar trebui sa le si procesez , nu doar sa le iau gata „mestacate”
Apropeaux … ce-a fost acel straniu prezis „ceva”
din 19 aprilie
pe cerul KIEW-ului ;) ?
Cam stranie coincidentele
profetic-predictive …
n-asa ;) ?
In anii 30 City Bank of America a deschis sucursale in China unde aceasta a reusit sa-i imbrobodeasca pe milion de chinezi ca acestia sa-si depuna aurul la banca spre o mai mare siguranta. Si chinezii s-au depus aurul si au primit in mana bonuri de tezaur. Urmarea. Inainte de inceperea celui de al 2 Razboi Mondial, angajatii City Bank au incarcat in navele Marinei USA tot aurul depus de cei 1 milion de chinezi si l-au transportat in SUA. Si uite asa au fost tepuiti chinezii de angajatii khazari ai City Bank de aurul lui. Bonurile de tezaur primite in schimnul aurului valorand dupa aceea nici macar cat apa trasa dupa treaba mare dupa o masa copioasa. Miscare a fost repetata la indigou in Vietnam, Kambodgia, Filipine, Indonezia….
@Luk … te-ai convins intre timp ca arme sarbesti ajung in Ukraina ?
Intelesu-ma-i acum ? :D
TU inca nu crezi in „informatiile” mele desi vezi ca-s … suspect de prophetice ! REPET …n-ai vrea sa sti cate TREBUIE .( sa stiu eu !
@mishteaux , ai dreptate. Chinezii s-au dezvoltat prin munca , si nu prin dollari falsi fara numar.
Urmeaza Bretton Woods 3.0
USA s-a ridicat exportandusi inflatia prin dollar
si-a reusit sa invinga USSR finantand in nestiire din dollari ne-acoperiti
AZI …bula s-a spart (= nimicnu creste la nesfarsit !)
DOLLARUL nu mai esti acoperit in nimic …tarile lumii nu mai au nevoie sa-l
economiseasca sau sa-l cumpere, facadu-si rezerve in el pentru a putea cumpara PETROL …
dollarul s-a facut praf … ZERO !
USA pierzand MONOPOLARITATEA dollarului …pierde lumea …imperiul are prin DOLLAR …picioare de lut ! :D
Chinzii s-au ridicat prin munca nu prin export de YUAN ! :) (Concluzia : comunismul muncitor bate capitalismul finantist-bursier-jongleor!)
QUO VADIS USA … protestant-methodista, in lumea materialista de azi ? :D
Istoria lumii nu este despre a atrage atunci cind ne referim la marile puteri ci despre a le invinge indiferent de forma de lupta pe care unii dintre ei o aleg .Pina si SUA a inteles cum de una singura nu poate strivi pe cei care acum s-au declarat inamici ai Occidentului .A fost nevoie ca Rusia , contrar tuturor principiilor si a tuturor deciziilor ONU , sa inceapa invazia .Acum vedem 50 de natiuni ce ofera armament si sprijin neconditionbat si nedefinit temporal Ucrainei .acum vedem unitatea de nezdruncinat a UE si a intregulu Occident aflat in pariul lui cu existenta .SUA (putea foarte bine sa nu o faca ) ajuta UE si UE ajuta SUA impreuna cu toti prietenii lor .In Pacific SUA formezaa un aranjament militar de forma NATO dar si cu NATO un fel de NATO 2 .In Europa forta militara a NATO creste si atrage alte doua natiuni .In paralel Germania si Franta dubleaza fortele europene ale NATO ce apartin SUA iar intreg flanul de est de la nord la sud este puternic inarmat .Rusia parca joaca alaturi de UE si ofera UE sansa unei dezvoltarii fara de precedent in istoria lumii si a Europei .Visul lui Napoleon devine realitate .China va fi practic incercuita nu numai miltar dar si economic un embargou poate usor fi pus in practica in aceasta parte a lumii .Terestru China nu are unde se duce toate caile de acces ii sunt retezate .Tot ce pot face Rusia si China este sa se uneasca militar (in mare parte sunt deja unite ) si sa incerce sa supravietuiasca una linga alta .Daca ne referim la Romania contributia noastra in Ucraina la nivel de inteligence a facut ca Ucraina sa poata cistiga razboiul .Multumirile evidente fac parte chiar din aceasta formula cistigatoare .