O eroare a provocat haos pe calea ferată. Mai multe trenuri care circulau pe Magistrala 100 au acumulat sâmbătă dimineaţa întârzieri cuprinse între 123 şi 361 minute, din cauza închiderii accidentale de către CNCF CFR S.A, între orele 2:00 şi 6:30, a liniei curente Drăgăneşti Olt-Fărcaşele, informează CFR Călători.
Potrivit sursei citate, celălalt fir de circulaţie este închis de mai mult timp pentru efectuarea de lucrări la infrastructura feroviară.
Astfel, trenul IR 1992 cu circulaţie în relaţia Arad-Craiova-Bucureşti Nord- Constanţa (Mangalia) avea o întârziere de 276 minute, trenul IR 1994 cu circulaţie în relaţia Craiova-Bucureşti Nord- Constanta de 123 minute, trenul IR 1990 cu circulaţie în relaţia Mangalia-Constanţa-Bucureşti Nord-Craiova-Timişoara Nord avea o întârziere de 361 minute, trenul RE 9900 cu circulaţie în relaţia Craiova-Bucureşti Nord de 201 minute şi trenul R 9381 cu circulaţie în relaţia Roşiori Nord-Craiova de 240 minute.
„Pasagerii trenurilor IR 1994, 1990 şi IR 1922 au primit apă. Având în vedere întârzierile existente vor fi afectate şi alte trenuri în legătură aceste trenuri”, au subliniat reprezentanţii CFR SA.
La rândul său, compania CFR SA a anunţat că traficul feroviar a fost închis temporar, în intervalul menţionat, din cauza defecţiunii înregistrate la un tren privat de marfă, care aparţine GFR.
„Menţionez faptul că, pentru remedierea defecţiunii la unul dintre vagoanele trenului de marfă şi retragerea întregii garnituri din linie curentă, cele 9 trenuri de călători, care aveau programate să tranziteze zona respectivă, au staţionat până la finalizarea intervenţiilor, în gările adiacente”, a precizat purtătorul de cuvânt al CFR SA, Oana Brânzan.
Linia a fost eliberată la ora 6:30, reluându-se traficul pe firul II, între Drăgăneşti Olt şi Fărcaşele.
Plateste GFR-ul timpul si biletele calatorilor ?Sau GFR este un alt CFR in materie de material rulant ? ITM-urile si dispecerii de siguranta feroviara au disparut dupa impartirea CFR in trei de catre Petrov ?
Ce-ți mai trebuie aventura in africa?…vino tată aici la noi in colonie…trăiești niste aventuri care te va marca toată viața…
… gradul de incompetenta la CFR a ajuns intr-un punct fara intoarcere.E doar o chestiune de timp pana se va intampla o nenorocire.
Adica s-a eliberat linia la ora 6.30? Va zic eu pe romaneste ce s-a intamplat atunci! Au venit la servici si au constatat ca linia e inchisa si hopa repede l-au deschis ca stiau prea bine ca au incurcat-o rau. Sigur asta s-a intamplat. Sugerez sa le triplati salariile. Ca merita. Pe naiba!
toate trenurile au avut intarziere sau numai ale CFR-ului? Pe alte magistrale Brasov Bucuresti, desi ”pleaca” de la capat angajatii CFR intarzie pornirea trenurilor CFR si lasa privatii fara intarziere sa circule. Oare de ce? Primesc spaga? Trenurile CFR sunt avioane internationale, doar acele au intarzieri…fara numar de minute
@ o intrebare – pai chiar intrebarea care trebuie ai pus-o. Si mai trebuia pusa una : De ce trenurile private primesc subventii pe numarul de locuri ,iar trenurile CFR pe numarul de calatori ? La prima iti pot raspune doar directorii de regionale si Ministerul Transporturilor. Nu-i asa Grindene ? Pentru Grindeanu doar o propunere -VALIZA – dar nu aia cu banii din spaga de la operatorii privati…..PS- Cite cincinale mai dureaza ” modernizarea magistralei Brasov -Sighisoara ?Si cind trenurile vor circula nu cu 80 km/h ca pe vremea lui Carol ! ci macar cu 60 km/h ?De ar putea trenurile sa vorbeasca……
In anul 1937 trenul automotor creat la MALAXA-Bucuresti,făcea 2,15 ore de la București la Constanța și avea aer condiționat și servicii la scaun.
Exista FOTO din acea vreme !.