Oana Roman, Ceușan și Morodan făcute de râs

Lumea online-ului este zguduită de un scandal care parcă se prefigura de ceva vreme. Opt dintre cei mai cunoscuți influenceri din România au promovat cu fasoane un produs inexistent, doar pentru că acesta era ambalat frumos și purta sigla Casei Regale.

Omul care a avut curajul să facă acest lucru în speranța că va dezvălui că influencerii din România au promovat și continuă să promoveze tot ce le trece prin cale, indiferent de impactul negativ pe care reclama lor îl poate avea asupra urmăritorilor care o văd, se numește Andrei Petroff.

După tăvălugul creat (videoul posta de el in care arată farsa pe îndelete a devenit viral), omul a ieșit la rampă cu explicații.

”Am publicat acum câteva zile un video pe canalul meu de Youtube în care arăt cum am păcălit o mână de influenceri să promoveze un produs inventat de mine, numit ‘brânza regelui’. În mai puțin de 48 de ore, video-ul s-a viralizat și a generat peste 100 de mii de vizualizări.

Adevărul pe care l-am constatat, și de la care a plecat această idee, e că influencerii din România au promovat și continuă să promoveze tot ce le trece prin cale, indiferent de impactul negativ pe care reclama lor îl poate avea asupra urmăritorilor care o văd. (…) Scopul nu a fost și nu este să îmi bat joc de niște oameni.

Le-am dat oportunitățile să se prindă că ce le-am trimis nu era un produs real, dacă ar fi căutat pe Google și-ar fi dat seama că șeful de cabinet nu apare nicăieri, că blazonul nu e cel real, că adresa de e-mail nu e una oficială, că brand-ul Curtea Regală a României nu există”, a declarat Andrei Petroff, la Antena Stars.

Oana Roman a încercat să se disculpe, afirmând că a simulat că a căzut în plasă, deși postările sale anterioare sugerează altfel. Ea a menționat că a alertat Casa Regală și a luat măsuri legale împotriva lui Petroff.
Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1

9 Comentarii

  1. Cit de (editat) trebuie sa fie cineva pentru a urmari, pina si un minut, ce spune Miss Piggy si celelalte (editat)!

  2. Nu înțeleg ce sa demonstrat ? Atâta timp cât Nadia Comăneci a făcut reclamă la margarină și Halep la Dedeman …. Nu poți să spui că nu există produsul atâta timp cât ele au primit un produs …..deci nu vor mai apărea produse noi …chiar nu înțeleg …

  3. Noroc că a curs apa nonstop dupa 1990 sa li se vadă mecla😉.

  4. Generația ” înghit orice prostie” mănâncă nu cercetează. Totuși viralizarea clipului a adus niște bani. Cui?

  5. Odrasla lui Petricafaragat este vulgara si nesimtita. Asa le e rasa.

  6. Au procedat gresit! Eu ii spuneam:
    daca tac’tu si Ilici nu distrugeau industria romaneasca (nu au inlocuit cu nimic fabricile inchise,cu tehnologii noi) nu mai erai boschetarita acum ! 😀
    ps: ni-i arata asta ca face atac de cord si o „mierleste” inaintea lui Ilici,si nu ar mai avea haz! 😀

  7. sunt niste par….te cu ifose si cum vad aud ceva gata si ele la rand sa nu piarda ocazia…un adevarat intelectual e modest, discret nu incearca sa para ceea ce nu e doar sa dea bine in „poza” asa zisa societate adunatura de activisti si urmasii lor…ce naste din pisica soareci mananca, mai putin ai mei pt ca ii considera trofeu pt stapan…

  8. CINE intretine CINIC Fenomenuu’ „INFLUENCERILOR” ?

    Special ALESI sa fie CareMaiDeCare mai Dobbitock, sa prinda la Restuu’ format din:

    Dobbitocks NATIVI (In numar MIC in Natura UMANOIDA,
    Dobbitocks FORMATI cu Insistenta, continuu orin Sabor=tarea SCOLII Autentice, Filme CRETINE de Actiune, Filme BUNE Tehnic, dar OTRAVITE subtil in Ideologia strecurata veninos in Masa de SARMANI ‘Telectual speaking>

    DE CE SE face ASHACEVA ?

    Aici este AICIuu’ …
    SCOPuu’ !

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.