(VIDEO) Pasaje inaugurate la Oradea ca la nuntă

default

Fapte, nu vorbe. Duminică s-a deschis circulația prin pasajele din centrul Oradei, iar primii șoferi care le-au încercat au salutat investiția claxonând ca la nuntă.

„Foarte mulți orădeni mi-au spus în septembrie, octombrie, când aici erau șanțuri, că nu cred că vom reuși să terminăm la timp. Sunt foarte mulțumit că putem da pasajele în folosință. A fost meritul constructorilor”, a declarat pentru Bihoreanul primarul Florin Birta. „Va dura puțin ca orădenii să se obișnuiască, dar se va circula mult mai bine decât înainte”, a adăugat edilul.

Primarul municipiului Oradea a anunțat anterior deschiderea circulaţiei, de la ora 12.00, pe cele şapte pasaje construite în centrul municipiului Oradea, ”cadoul” oferit locuitorilor pe final de an.

”Ultima zi a anului 2023 vine cu o mare bucurie pentru noi toţi. Începând cu ora 12:00 se vor deschide cele 7 pasaje din zona Centrului Civic şi a Pieţei Cetate”, transmis primarul din Oradea, Florin Birta.

”Aceste pasaje sunt cadoul pe care orădenii, prin răbdarea de care au dat dovadă în timpul lucrărilor, l-au „împrumutat” constructorilor şi municipalităţii, şi care acum le este restituit, pentru a se bucura din plin de el, după cum merită. Vă mulţumesc şi vă doresc un an nou fericit alături de cei dragi”, a mai spus primarul.

La rândul său, preşedintele Consiliului Judeţean Bihor, Ilie Bolojan, afirmă că vor fi 3 câştiguri majore:

  • eliminarea blocajelor în trafic în cel mai important nod rutier din interiorul oraşului;
  • circulaţia fluentă a tramvaielor şi respectarea cadenţei de circulaţie a acestora;
  • piaţa de deasupra pasajului mare, între Catedrala Ortodoxă şi Parcul 1 Decembrie, va asigura traversarea în siguranţă a pietonilor dinspre centrul vechi înspre cetate.

”Felicitări domnului primar Birta, constructorilor şi echipei tehnice din primăria Oradea pentru finalizarea uneia dintre cele mai mari lucrări realizate în Oradea în ultimii 30 de ani”, a transmis Bolojan.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 2
Author

24 de Comentarii

  1. Numai Zidul Berlinului a despărțit oamenii mai dihai decît desparte pasajul din poză pe cei de o parte și alta a bulevardului. Orașul Oradea pare din ce în ce mai neprietenos cu oamenii.

  2. oradenilor ca au stiut sa-si aleaga slujitorii urbei!
    Poate mai au cativa in plus, sa ii trimita si la Constanta.
    Numai ca aici ar trebui ras tot si apoi construit ceva util si placut.
    La Multi Ani!

  3. Pasajele din centrul civic sunt opera lui Bolojan care le-a impus a fi făcute în ultimul mandat de primar, Birta doar a continuat ce a început Bolojan, de fapt toate pasajele supterane subsyoeateeanw sunt gândite de Bolojan care are viziune in ceea ce face dovedind că merită să fie ales nn comparație cu majoritatea primarilor sau viceprimarilor care nu fac nimic decât sufineaza banii de la buget prin tot felul de șmecherii și hoții.

  4. „ NUMA NEALCOȘĂ DE A SE -INTEGRA- ÎN AUSTRO-UNGARIA!!

  5. Mă miră afirmația “ Va dura puțin ca orădenii să se obișnuiască…” fiindcă românii se prin repede. Să fie alții de vină?

  6. Acolo în mijlocul sensului giratoric primarul Barta va accepta ridicarea a încă unui un grup statuar imens cu Arpad și comandanții lui de oști din mitologia hungară, grup statuar finanțat de Ungaria Victor Orban-ist iredentistă, și va participa supus la inaugurare plină de steaguri roșu alb verde.

  7. Interesant e ca in tarile traditionale ale roundabouturilor ,UK, Irlanda , se inlocuiesc cu semafoare, noi vrem sa ne anglo-saxonizam cind toti ceilalti fug de model.O sa ajungem sa vorbim engleza sa mincal stew si bem Whiskey cind nimeni nu o va mai face.Toate modelele care am vrut sa le adoptam s-au prabusit cind incepeam si noi sa ne integram a se vedea imperiu roman, turcii, austro-ungaria, urss iar acum modelu licurici,tocmai cind nu mai lumineaza noaptea.Eu unu zic sa invata Tai chi , si sa cultivam orez ca astia vin din urma.

  8. Asa e la Bolojania. Parcările subterane pe un normativ care tocmai a fost înlocuit, la minim. Pasajele subterane la fel.

  9. În Țiganișoara le-a trebuit vreo 4 ani numai pentru un pasaj.Ultima oară când am fost pe acolo spărseseră de patru ani un kilometru de bulevard si încă mai aveau de lucru.Nici Aradul nu stă grozav.De când sparg o stradă proaspăt reasfaltată casă ascundă conducte prin ea si pâna devine circulabilă trec luni de zile.

  10. Nunta sa fie, dar sa avem in toata Romania pasaje ca la Oradea!.
    Bravo si toata admiratia mea fata de edil.
    Mancati-l de dos si pe acesta, ptr ca a facut ceva frumos si util. Asteptam un Portocal cucuvist de la DNA sa-i faca dosar penal.
    Sa nu mai aiba nimeni curaj sa faca la fel……[Rumburak]

  11. romaneasca, oftica.
    Priviti la carpelile de pasaje din Bucuresti, la cele doua pasaje fara rost din Craiova, la podul de la Agigea unde a fost nevoie de sapte ani si zeci de milioane, sa schimbe sapte sarme si apoi deschideti gura!
    De aia nu mai vor sa construiasca oamenii cu scoala si bun-simt, o sa ramaneti cu manelistii si cocalarii!

  12. Felicitari realizatorilor din administratie si mai ales constructorilor. Miticii mor de invidie,ei doar au auzit de pasaje,dar de vazut trebuie sa mearga la Oradea. Acest oras si-a schimbat fata,a devenit un oras european,nu o asezare fanariota.

  13. După umilele mele cunoștințe il legislația rutieră, claxonatul in localități este interzis, doar cu excepții de caz extrem.. Deci cine claxonează , indiferenrt de motive, e bun de plată,.. și sper nu puțină..

  14. miticii mor de invidie in imaginatia ta saraca, probabil cu similar dispret gandeste si „presedintele” tai sasesc despre tot ce nu e Sibiu si Germania. Stai departe de Bucuresti idiotii ca tine au obiceiul sa ne blocheze intersectiile ca sa inteleaga pe ce lume sunt. Oricum Bucurestiul si Ilfovul inconjurator produce 1/3 din PIB ul Romaniei ca sa aveti voi securistii din Transilvania cu ce sa construiti infrastructura… ca pentru noi se considera ca nu e nevoie de autostrazi

  15. Probabil fără firmele mari din Ardeal,care au fost obligate să aibă sediu social în București( vezi Digi care s-au înființat în Oradea) Bucureștiul se lăuda cu un Pib insignifiant. Deci înainte de a arunca cu mizerii obțineți informații reale Felicitări Oradea

  16. Nea no name@ părerr, nu confunda sediul firmdi cu producția.Lăsat si gur Bucureștiul n-ar fi vreun Singapore ci mai degrabă Dhaka.Firmele se înghesuie unde se dă șpaga.

  17. Nea no name@ părere, nu confunda sediul firmei cu producția.Lăsat singur Bucureștiul n-ar fi vreun Singapore ci mai degrabă Dhaka. Firmele se înghesuie unde se dă șpaga.

  18. nu obliga nimeni firmele sa aiba sediul in Bucuresti, inca o data imaginatia puerila a provincialilor in functiune. de obligat ne obliga cineva pe noi romanii sa nu facem autostrazi la ses unde avem principalele centre industriale ci sa legam cu orice pret Transilvania de Ungaria. Ca sa te umfli pana plesnesti de prostie ca s-a facut un sens giratoriu in catunul tau mi se pare ca e si o mare complexare la mijloc.

  19. @Ileana Rollason – ala nu e centrul Oradiei, iar referitor la ce se vede in poza, inafara de pasaje si giratorii, inca e santier. La cateva sute de metri daca vei vizita vreodata, o sa-ti schimbi de tot parerea. Este incredibil ce bine arata toata zona pietonala de deasupra pasajelor, pe langa catedrala, apoi in continuare legatura spre Cetate, iar sub pietonala de langa Cetate si catedrala au inaugurat inainte cu o zi o parcare…foarte interesanta. In articol sunt prezentate doar pasajele, iar poza nu e relevanta.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.