Patru tronsoane din Autostrada Moldovei se deschid în acest an

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunțat că lucrările sunt în desfășurare pe toate cele 13 tronsoane ale Autostrăzii A7, de la Pașcani la Ploiești, și a indicat că patru dintre acestea ar trebui să fie finalizate în cursul acestui an.
Sorin Grindeanu a fost prezent, vineri, împreună cu premierul Marcel Ciolacu și cu președintele Senatului, Nicolae Ciucă, pe șantierul de infrastructură rutieră pentru Lotul 2 Domnești Târg-Răcăciuni din Autostrada A7, în zona localității Adjud, conform News.ro. „Din cele 13 tronsoane ale Autostrăzii A7 de la Pașcani la Ploiești, sau invers, de la Ploiești la Pașcani, se lucrează pe toate cele 13.
Conform contractelor, pe patru dintre ele ar trebui să se încheie lucrările anul acesta, respectiv primele două loturi de la Ploiești la Buzău și loturile 1 și 4 între Buzău și Focșani. Având în vedere performanțele constructorului român, care și-a câștigat reputația prin finalizarea înainte de termen a proiectelor, cred că, pe lângă cele patru loturi care se vor finaliza anul acesta, mai putem vorbi despre încă două jumătăți, și anume loturile 2 și 3 între Buzău și Focșani. Astfel, vom avea autostradă între Buzău și Focșani și acest lucru este deosebit de important pentru a evita întârzierile în zona Adjud”, a declarat Sorin Grindeanu.
El a menționat că, pe loturile între Ploiești și Buzău, constructorul a depășit deja ținta inițială. „Referitor la progres, pe loturile dintre Ploiești și Buzău, am observat săptămâna aceasta că procentajele raportate nu corespund realității. Pot confirma că pe primul lot între Ploiești și Buzău suntem la aproximativ 55%, iar pe lotul 2 progresul depășește 60%. Aceste cifre sunt înaintea țintelor stabilite inițial. Constructorul a avut deja rezultate remarcabile și, cel mai probabil, va avansa și mai mult până la sfârșitul lunii. De asemenea, pe loturile de la Buzău la Focșani, progresul se situează între 30 și 50%, ceea ce indică îndeplinirea obiectivelor înainte de termen”, a subliniat ministrul Transporturilor.
Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Cosmin Pam Matei 4634 Articole
Author

20 de Comentarii

  1. Suspectă viteza cu care se construiește autostrada ( nu spun că în esență e un lucru rău ) care face legătura cu Ucraina . Cea mai solicitată autostradă București – Oradea ( Ploiești – Brașov ), în 35 de ani nu măsoară nici măcar un cm , nu mai sunt valabile studiile , proiectele …. , deja au fost cheltuiți bani cît pentru jumătate din lungimea ei .

  2. Drum bun și cale nouă pentru camioanele supraîncărcate ucrainene și coloanele militare NATO spre și dinspre Ucraina.,

  3. Pregătiți pamblica! Niste (editat) pe bani europeni! Problema majora este intre Focsani și Suceava ( vez gâtuirea din Adjud) nu intre Ploiești și Buzău! Moldova a rămas de căruță! Huuo(editat)! A7 este foarte întârziată! Poate va stimulează Războiul!

  4. Da’ , ce atata graba ? Intai sa se faca inca 4-6 studii de fezabilitate ! Pai, ce asa merge? Un singur studiu , e mult prea putin! Asa ca o sa mai vorbim , peste 20 de ani , care… o mai apuca!

  5. Dacă nu era răzbelul din Ucraina nu pupau moldovenii autostradă nici într-o sută de ani. De aici ajungem la concluzia că dezvoltarea infrastructurii rutiere sau feroviare a fost intenționat frânată de ”partenerii noștri europeni”, cum poți să faci în România peste 400 km de autostradă în doi ani?? a înnebunit lupul.

  6. Ce-i lipsește articolului e o hartă care să arate unde sunt tronsoanele.

  7. Clanurile interlope organizate politic se etalează fara nicio piedică. Sa o credeți voi că e soseaua Moldovei, soseaua Moldovei e pe partea vaslui-iasi pentru că, e baza tuturor transporturilor spre republica moldova și ukraina-zona cea mai sigura în nordul României. Asta trebuie obligatoriu finalizată, că, au distrus infrastructura prin orașe camioanele care cara tot felul de materiale: cereale, prundiș, gaze, tiruri și mașini de tonaj greu posibil peste limita greutății legale.

  8. Când este ordin de la stăpân, și de la ciracii lui, respectiv SUA și UE se pot face minuni în țara aceasta. Nu sunt contestații, nici gândaci de protejat sau treceri pentru urși „polari”, nici lipsa de fonduri, exproprierile de teren se fac fără probleme. Toate aceste „minuni” au o singură explicație. Interesul marelui licurici de a avea acces rapid, în dublu sens spre Ucraina, să ducă acolo instrumentele morții, pentru care unii plătesc din greu, România fiind printre aceștia, iar „investitorii americani ” mai ales proprietarii suprafețelor întinse de pe acolo, să poată beneficia de roada „ muncii lor”, adică produsele agricole, o marfă forte în a ține lumea în frâu. Parafrazând un celebru vers, UNDE INTERES NU E, NIMIC NU E. Ce interes ar fi avut unchiul Sam și slugile lui să se facă Autostrada Ploiești -Brașov. Nici unul, dimpotrivă le afecta grav afacerile, mai ales unui slujitor de nădejde, Olanda.

  9. … rapiditatea cu care se construiește această autostradă prevestește pierderea accesului la Marea Neagră a Ucrainei în scurt timp și ne arată că una se spune la prostime (ucraina câștigă războiul și recuperează crimeea) în timp ce ei se pregătesc serios de pierderea Odesei și a accesului la Marea Neagră a Ucrainei. Altă mișcare care sugerează că vom fi vecini cu rușii este că România va avea cea mai mare bază NATO. Morala … nu este nicio morală, doar creduli spălați pe creier.

  10. Noroc cu paruiala din ucraina ca alfel nu vedeam noi autostrada Moldovei,dar ordinul se executa nu se discuta.Sant curios daca romanii vor avea voie sa circule pe ea sau va fi declarata „strategica” si va fi rezervata doar convoaielor militare.

  11. Care e realizarea? Banii vin pnnr care cum spune mafia psdnl e un program făcut de usr

  12. Revine moda depășirilor de plan. Calitatea, asta o să o vedem după ce taie panglica gașca pesedistă, că doar ulterior mai sunt firme de partid care trebuie racordate la reparații, întreținere etc. Cincinal în patru ani! Trăiască Partidul Comasat Român

  13. Ia mai fugi bre ciumete cu intenția.. Pe mine să mă anunți atunci cînd ești gata și e funcțional..

  14. Grindeanu este un mincinos clinic ca si tovarasul sau Ponta. El are grija la ordinul Secu doar de cele doua autostrazi spe Budapesta. Ciolacu are nevoie de voturile moldovenilor care in ultima vreme nu s-au mai dus preponderent catre PSD. Nu se stie daca si la anul se va circula pe vreun sector al A7, care nu va duce nicaieri. Desi moldoveanul Umbrarescu isi da toata silinta pentru ‘tara’ sa.

  15. Si pentru o simpla lauda trebuia sa fie inconjurat de o gasca de sinecuristi?

  16. Daca ea nevoie de ea sa aduca cerealele „ucrainiene” se facea ploiesti brasov in doua luni.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.