Pierdere uriașă: 7,2 miliarde de dolari

Mark Zuckerberg pierde 7,2 miliarde de dolari, după ce mai multe companii au scos publicitatea din reţeaua Facebook Inc, potrivit Indexului Bloomberg Billionaires.

Acţiunile companiei de socializare au scăzut vineri cu 8,3%, cel mai mult în trei luni, după ce Unilever, una din companiile cu cele mai mari investiţii de publicitate din lume, s-a alăturat altor mărci pentru a boicota reclamele pe reţeaua de socializare. Unilever a spus că va înceta să cheltuiască bani cu publicitatea pe Facebook în acest an.

Valoarea Facebook a scăzut cu 56 de miliarde de dolari din valoarea de piaţă şi a dus valoarea netă până la 82,3 miliarde de dolari, potrivit Indexului Bloomberg Billionaires.

Acest lucru l-a mutat şi pe directorul executiv Facebook cu o treaptă pe locul patru, depăşit de şeful Louis Vuitton, Bernard Arnault, care a urcat un loc pe locul trei în topul celor mai bogaţi oameni din lume, împreună cu Jeff Bezos şi Bill Gates.

Companiile de la Verizon Communications Inc. până la Hershey Co. au oprit reclamele pe reţelele de socializare, după ce criticii au spus că Facebook nu a reuşit să asigure o verificare corectă a dezinformărilor pe platformă. Coca-Cola Co. a declarat că va întrerupe toată publicitatea plătită pe toate platformele de socializare timp de cel puţin 30 de zile.

Zuckerberg a răspuns vineri criticilor tot mai mari în legătură cu dezinformarea de pe site, anunţând că va eticheta toate postările legate de vot cu un link care încurajează utilizatorii să se uite la noul său centru de informare a alegătorilor.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

3 Comentarii

  1. Las’ça-i da taticul Mossad si mamica CIA reclame,sa nu ramana baiatul repetent!

  2. Pierderi de 7,2 miliarde de dolari ?!? Hi hi, iata in sfirsit si o veste buna ! … Apropo, n-a vazut cineva suta aia de lei, ca nu mai stiu pe unde am pus-o, am impresia ca am pierdut-o si risc sa nu mai dorm la noapte !

  3. Pentru o informare mai exacta, UNILEVER a anuntat ca intrerupe promovarea tuturor produselor pe TOATE retelele de socializare, deci si pe Tweeter, Instagram, Snapchat… nu numai pe Facebook, DOAR in SUA, din cauza turbulentelor sociale. Pentru ei ca grup, sa aleaga intre a sustine public progresistii care frecventeaza si cenzureaza discursul pe respectivele retele sau conservatorii si masa de oameni normali, inseamna pierderi. Alte corporatii au ales sa se puna capra pentru ideologia marxistilor si reproseaza Facebookului ca nu cenzureaza tot ce nu convine, ca restul platformelor; asta in conditiile in care tocmai a fost prezentata o ancheta jurnalistica in care compania aleasa sa modereze continutul pentru Facebook, a scos la lumina comportamentul discriminatoriu al angajatilor fata de orice tine de valorile consacrate, religie, stiinta, lege si ordine, optiune politica… efectiv sa laudau in fata camerei ascunse ca ei sterg orice despre Trump si alte subiecte care nu le convin. Acea companie a fost angajata sa modereze in mod „impartial” continutul… acelasi lucru se intampla si la restul de platforme.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.