Politicieni români, folosiți în reclame (foto)

S-au umplut site-urile străine de tot felul de reclame care folosesc fotografii ale politicienilor români. Astfel, chipurile fostului președinte Traian Băsescu, ale actualului ocupant al fotoliului de la Cotroceni, dar și ale lui Nicolae „Chuke“ sunt utilizate pentru a promova diverse fonduri de investiții.

Bazându-se pe notorietatea celor din fotografii și pe dorința oamenilor de a face bani repede și ușor, creatorii acestor site-uri/reclame nu dau în spate de la nimic.

Pentru a fi credibili, sunt folosite cadre din emisiuni românești cu credibilitate, după cum puteți citi în rândurile de mai jos: 

Un scandal fără precedent a avut loc în timpul difuzării emisiunii La Final de la Prima News. Chiar în timpul unui interviu cu fostul prim-ministru al României, Nicolae Ciucă, Banca Centrală a României a sunat în studio pentru a opri emisiunea!

Telespectatorii cred că acest lucru s-a întâmplat pentru că Nicolae a ridicat un subiect foarte fierbinte și a început să dezvăluie secrete pe care banca ar vrea să le lase necunoscute majorității populației României. Și anume, cum ar putea orice cetățean român să câștige până la 30.000 de lei pe lună fără să facă niciun efort!“

Iată alte două exemple:

 

Recomanda

7 Comentarii

  1. Numele lui Nicolae Chackie este folosit cu predilectie pentru evenimente horror, pentru ca este si el tot o papusa diabolica. „Eroul” de la Nasiriyah loveste acum mortal Romania.

  2. @Rromânica infractorilor

    „Geambaşul de BMW-uri Iohannus, plagiatorul „Chuke” MăCiucă, interlopul Petrov-Mondialul şi bişnițarul Colacu” sunt mai de incredere decat voi, (editat) din USR.
    (editat) mergi si te vaccineaza cu a n-a doza anticovid si nu uita nici de membrii familiei tale , sa puteti merge in vacante ,sa intrati in cluburi etc.Doar asa salvati planeta si preveniti incalzirea globala.

  3. acum orice boschetar isi face website si pune anunturi cu poze in el…
    iq cat un caine , site wordpress … inca mai convinge si un patron inteligent cat el de aptitudinile lui de afacerist,
    boss gargara

  4. E dovada de respect pentru clanurile interlope organizate politic în Romania cărora li se face publicitate ca: excroci, mincinoși, șantajiști prosti, executanți a orice contra unor minuscule beneficii, ceea ce chiar este realitatea în acest mod în străinătate. Aveți exemplu clar și vizibil cu cersetorul milog plăvanul nesimțit.

  5. Dacă FNI şi CARITAS au avut susținerea necondiționată a politicienilor din acele vremuri, țepele de pe internet de ce nu s-ar folosi de imaginea unor escroci de profesie? Geambaşul de BMW-uri Iohannus, plagiatorul „Chuke” MăCiucă, interlopul Petrov-Mondialul şi bişnițarul Colacu vi se par persoane de încredere? Dacă vi se par, veți plăti taxa pe prostie!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.