
Primăria București a lansat în SEAP documentația pentru achiziția a 100 troleibuze noi pentru modernizarea transportului în comun din Capitală.
Conform caietului de sarcini, cele 100 de troleibuze vor fi din gama de 12 metri, vor avea o autonomie de minim 20 de km, podea complet coborâtă pe toată suprafaţa disponibilă pentru pasagerii în picioare și rampă cu acționare mecanică sau electrică pentru accesul persoanelor cu mobilitate redusă, cu sistem de protecţie împotriva plecării troleibuzului cu rampa deschisă.
Acestea vor fi prevăzute cu buton de semnalizare a intenţiei de acţionare a rampei, situat atât la exterior, cât şi la interior, precum şi semnalizare la bord pentru conducătorul de vehicul.
Primăria Capitalei anunță că troleibuzele vor fi echipate cu instalaţii de aer condiţionat pentru salonul de pasageri şi cabina de conducere, vor avea facilităţi pentru accesul nelimitat al pasagerilor cu mobilitate redusă (rampă, „kneeling”).
De asemenea, vor avea în dotare computer de gestiune management vehicul cu funcții GPS și comunicare online, sistem de informare audio-video, sistem de numărare a călătorilor, iar în salon vor fi prize USB tip A (5V, min 2A) pentru încărcarea dispozitivelor mobile ale călătorilor.
Garanția completă de funcționare Full Warrant va fi de minimum 300.000 km de la data recepției sau minimum 5 ani pentru troleibuz în ansamblu și pentru toate componentele acestuia, inclusiv întreținerea planificată, consumabilele și manopera efectuată în această perioadă.
Valoarea totală estimată pentru achiziția celor 100 de troleibuze este de 273.109.244 lei fără TVA, iar suma este asigurată prin finanțare nerambursabilă de la Fondul de Mediu.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 14 septembrie 2022.
Foto Arhivă
Cat am vrea sa fim de înțelegători , dar sa asiguri mijloace de transport in comun noi in anul 2025 , dupa 35 de ani de la ,,victoria” ,,revoluției”, este o rusine pentru o țara europeana . Cum sa înțelegem aceasta atitudine sovietica fata de romani ? De ce aceasta lipsa de respect fata de romani ? Si aici este vorba de FSN , organul de tip sovietic care ne conduce de 32 de ani. Da, dar in schimb s- a reușit sa se împartă romanii in doua mari părți : 3 milioane de privilegiații : funcționarii publici si ,,oameni de afaceri” cu contracte cu statul si restul de 16 milioane de pălmași traind din salariile mizere si pensii asisderea. Privilegiații au averi imense in urma transferului avuției natioanale in buzunare ,,private”. Fara rusine fata de romani. Aceasta împărțire a romanilor a fost consfințită prin rezultatul sondajului – România 2050. 30% au spus nu la întrebarea: vedeți România mergând catre Occident in viitor si 70% au spus da. Prin chemarea lui Tudose la ,,masa bogățiilor “ , ca ministru se vede ca rezerva de ,,cadre” este zero si FSN- ului ii este frica sa cheme valorile din diaspora pentru ca acestia nu vor accepta ordinele politice idioate. Vom vedea. Timpul va rezolva .
Parca in B era sediul fabricii cu acelasi nume, Autobuzul ? Ce s-a facut in locul ei, un mall, ceva ?
@Ghro. Pai luam trenuri pe hidrogen ca prostovanul de Grindeanu, dar nu avem cale ferata ?!
”BRD, BT” – banci antiromanesti. Doar fraierii iși tin banii acolo.
@ironic – sunt cea mai buna solutie, ca sa nu bagi banii in tone de baterii. Problema lor e ca infrastructura e invechita, cu greu reusesc sa schimbe macazele aeriene pentru ca sunt destul de scumpe. Alta chestie legata de „incurcat” am vazut de extrem de multe ori situatii cand troleele sunt blocate, de numarul mare de jigodii care parcheaza/stationeaza in zone interzise, pe colturi, si chiar in statii. In zona unde stau eu, la miezul zilei troleul nu poate nici macar sa faca statie pe banda 1, pentru ca in dreptul statiei e o sucursala BRD, BT si gunoaiele cu pretentii nu pot sa parcheze pe cele 2-3 strazi laterale, la 100m de banca, unde sunt locuri de parcare, ei trebuie sa parcheze fix in fata
De cand cu sacii cu voturi ai Clotildei, credeti ca mai intereseaza pe vreun primar voturile pe bune de la alegeri? S-a dovedit ca oricum iese cine trebuie, chiar si cand frauda e televizata la nivel national. O sa va puna astia sa va luati masinile in sufragerie, ca loc pe strada n-o sa mai aveti.
Niculaie, troleibuzele mai mult incurca circulatia !
„pasageri cu mobilitate redusa..:)))?Primarul Valvoi se crede primarul Berlinului!Unde s-au inmutlit bucurestenii in carucioare,boule” – DA, S-AU INMULŢIT! SĂ VEZI DIMINEAŢA ÎN 133 CUM N-AI LOC DE CÂRJELE ŞI CĂRUCIOARELE LOR, NICI N-AI SĂ ŞTII CE SĂ FACI! SĂ PLÂNGI SAU SĂ RĂZI? ZICI CĂ SE DUC LA SERVICIU, Dare-ar boala în ei DARE-AR COVIDU’N EI DE DE MINORITARI!
Oricum, la cum se împuiesc, foarte curând vor ajunge majoritari. Culmea-i că niciun controlor nu-i întreabă de sănătate …. de bilet …. de certificat de handicap …. etc.
PS Am uitat! – GRIJANIA CUI TE-A FĂCUT NICUŞOR DAN! MITOMAN ORDINAR! JEG UMAN!
@maxtor – dovedesti o grava lipsa de cunostiinte pe subiect
Zonă VIP pentru parlamentarii în campanie electorală canonindu-se cu mijloace de transport în comun, zonă “Mama și Copilul cu masă de schimbat scutece”, Bar cu băuturi răcoritoare, și toaletă ecologică nu vor avea troleibuzele? Pentru “computer de gestiune management vehicul cu funcții GPS și comunicare online” șoferii vor fi cu master în management? Sistemul de numărare a calătorilor va avea și cântar, prețul biletului fiind stabilit după greutatea călătorului? Sărăcia-n fund ne-npunge, Și fugind cu troleu ea ne-ajunge.
pasageri cu mobilitate redusa..:)))?Primarul Valvoi se crede primarul Berlinului!Unde s-au inmutlit bucurestenii in carucioare,boule?Bai Lichea cu Parcari crezi ca te mai voteaza vre-un bucurestean obligat sa isi mute masina 5 strazi mai departe de casa ca ai facut tu,imbecile,parcari pe unde ai apucat? Eu cred ca nu
Cîți handicapați pe cărucior ați întîlnit în busuri?
Iar femeile cu copil în cărucior altădată erau ajutate de bărbați. Chiar de copii și alte femei. Oricum și acest fenomen, femeie cu copil, este din ce în ce mai rar.
cele 100 de troleibuze …..vor avea o autonomie de minim 20 de km,”
-daca pixzdaria le pune la dispozitiune curent pe fir…..
(ca la apa calda)