Primarul Băluță: „Vreau să vă spun două lucruri foarte importante”

Primăria Sectorului 4 va întreprinde toate demersurile legale pentru ca valoarea lucrărilor de reparaţii la Pasajul Unirii să fie suportată de cei care se fac responsabili de distrugeri, după ce două autocare şi un TIR au forţat intrarea în acest obiectiv, a anunţat edilul Daniel Băluţă.
„Acest obiectiv a fost pus în siguranţă cu bani publici. După tot ce s-a întâmplat în ultimele zile, când două autocare şi un TIR au forţat intrarea în Pasajul Unirii, vreau să vă spun două lucruri foarte importante. La Pasajul Unirii nu s-a produs niciun viciu de construcţie în urma lucrărilor de punere în siguranţă! Toate reglementările referitoare la circulaţia pe drumurile publice au fost întru totul respectate. În al doilea rând, vreau să fac un apel către toţi cei care circulă prin pasaj. Nu ignoraţi indicatoarele şi nici regulile de circulaţie!”, a scris Daniel Băluţă, joi, pe Facebook.

El a adăugat că, în prezent, TIR-ul care a distrus poarta gabaritică de la Pasajul Unirii este indisponibilizat de autorităţi.


 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 2
Author

7 Comentarii

  1. Vreau să-l întreb doua lucruri importante pe primarul Băluță :
    1. Câți ani garanție are lucrarea de reparație a Pasajului Unirea, adicătelea când va avea loc următoarea reparație urgentă ?
    2. Cate jde mii de „măsele” de beton a implantat primarul stomatolog, cât costă bucata și de ce le-a pus la 80 – 90 una de alta ? Să nu parcheze bicicletele pe trotuar sau mașinile ?

  2. Tirul Otoman si AutoKarul Sultanului care au Aspirat la Averea Boborului se fac Vinovate de Atentat Terorist prin Distrugerea Avutului Obstesc al Sektorului#4.
    Cetatenii Kapitalei cu Koviltir posesori de Trotinete sint Rugati sa foloseasca Ruta Ocolitoare prin Gara Kitila pentru Sekuritatea Personala.

  3. Baluta,” amice,esti idiot”!Trebuia cum incepe panta sa pui porti de metal puternic ancorate,la 3,5 m, tip cintre, ca vor mai fi turci tiristi si soferi de autocare care -si vor incerca norocul, ca le e lene sa ocolleasca 100m

  4. @cetățean sector 4: tot tu ai fost si pe 10 august 2018 la manifestatia pasnica din Piata Victoriei? Si ai ramas gazat? Eu nu pricep dece tirurile au acces in centrul Capitalei. Nu exista soseaua de centura? Politia lu` Bode ce face?

  5. Traversa de limitare a inaltimii a fost dintotdeauna acolo si au mai fost tembeli care s – au proptit in ea cu tirul si inainte de renovare pasaj. Un cetatean a spus corect mai sus ca tirul nu are ce cauta prin centru. Transportul de marfa de la periferie spre centru se face cu utilitare. Zevzecii aia cu autocarul trebuiau arestati.Toate urbele europene permit accesul gabaritelor mari doar cu autorizatie speciala, insotite pe traseu, etc. Un alt dobitoc , a vazut traversa de limitare inaltime si a intors tirul pe 2 benzi mai sa – i franga osia spate si a jumulit si bordura si trotuarul. Deci, cei mistocari la vorba fiti mai cumpatati. Da , pasajul a fost bine reabilitat dar costul e umflat. Problema e ca problema principala sunt infiltratiile de caseta din dambovita care corodeaza continuu tot planseul Unirii in subteran. Acolo daca nu se intervine, unirii va fi o groapa.

  6. Normal acolo trebuia un pasaj cu înălțimea de doar 2 m și atunci nu mai intrau acolo autocarele sau TIR-urile, intrau alți berbeci cu înălțimea de 2,01 m bineînțeles. Oare nu există niște reglementări rutiere care să-i oblige pe investitorii mioritici sa gândească și ei șimguri ? -Ăăă, gânditul e meserie grea, căutați niște unguri care sa vă ajute !

  7. Baiatul da garantii vorbind de structura de rezistenta dar nu are calificare in domeniu. Sa auzim ce spun specialistii. Cat despre tirurile care au lovit partea de sus a intrarii in pasaj vinovati sunt oamenii primariei. peste tot exista niste avertizoare de inaltime situate inaintea intrarilor, iar unle poduri de cale ferata sunt protejate de o grinda metalica solida care rupe tirul inainte de a deplasa podul de pe rolele sale. Dar Baluta habar nu are ce-i in lume.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.