PRO TV a dat lovitura, Emisiunea „MasterChef România” de la PRO TV a fost, luni, lider de audienţă, în intervalul orar 20.28 – 23.38. Au fost aproape 1,2 milioane de telespectatori la nivel naţional, iar în minutul de aur, la ora 21.04, peste 1,5 milioane de oameni urmăreau competiţia.
Programul a înregistrat 7.4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 25,4% pe segmentul de public naţional, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe locul secund avea 5,3 puncte de rating şi un share de 18,4%.
Concurenţii au încercat luni să depăşească exigenţele jurizării şi să-i impresioneze pe Chef Sorin Bontea, Chef Florin Dumitrescu şi Chef Cătălin Scărlătescu. Opt dintre ei au trecut în etapa următoare cu preparate precum Shakshuka (Diana Rogo), Ciorbă cu stafide (Ionuţ Varga), Desert Iceberg (Melinda Cutur), Pui cu morcov (Alexandru Hada), Muşchi de porc cu orez (Cosmin Răducu), Paste cu creveţi (Ştefania Hriapcă), Carbonara de peşte cu langustine şi ton (Sebi Dascălu) şi Borş de cocoş (Florin Nistor).
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.
Nu mă mai uit la televizor. E bine așa?