PSD-ul, la mitingul PSD, împotriva Guvernului PSD!

A început întrecerea social-democrată „Să dăm mitingului câţi mai mulţi participanţi!”. Cu ochii la reacţiile preşedintelui partidului, căruia vor să-i câştige bunăvoinţa, filialele se întrec care mai de care să adune câţi mai mulţi membri şi simpatizanţi, pe care-i facă pachet şi să-i trimită la Bucureşti pentru a apăra cu piepturile lor de aramă statul de drept ăla adevărat, care duce o luptă crîncenă cu aşa-zisul stat de drept care-i, de fapt, ditamai statul paralel. Sâmbătă seara, Piaţa Victoriei din Capitală, locul de întîlnire al #rezist, va fi ocupat pentru o vreme de #exist, mişcarea prin care PSD vrea să demonstreze că partidul într-adevăr există, şi nu înseamnă doar Liviu Dragnea, camarila sa din Teleorman, parlamentarii social-democraţi şi înfipţii din scaunele ministerelor. PSD vrea să demonstreze că are o temelie solidă formată din oameni de nădejde care-s dispuşi să-şi rupă din timpul lor liber şi să parcurgă chiar şi peste o mie de kilometri dus-întors.

În spaţiul public au apărut informaţii că preşedintele PSD al Consiliului Judeţean Hunedoara, Mircea Bobora, ar fi solicitat Regionalei CFR Timişoara suplimentarea garniturilor de tren, pentru ca parte din cei 3.000 de social-democraţi hunedoreni să aibă cu ce ajunge la mitingul de la Bucureşti.

Pe de altă parte, vicepreşedintele PSD pe Regiunea de  Nord-Vest, Gabriel Zetea, susţine că partidul va pune microbuze şi autocare la dispoziţia celor care vor dori să participe la manifestaţia din Capitală şi că oamenii vor fi pe drum o zi şi o noapte!  Conform domnului Zetea, „din Baia Mare până în Bucureşti este o deplasare care va dura probabil 12 ore cu autocarul. Este ceva drum”. La distanţe foarte mari de Capitală sînt şi Timişul, Bihorul, Aradul, Satu-Mare, Bistriţa-Năsăud, Suceava, Botoşani, Iaşi şi Caraş-Severin. Niciunul din aceste judeţe nu este legat de Bucureşti printr-o autostradă. Totodată, unele judeţe nu au aeroport, iar acolo unde există aeroport deplasările cu avionul, mai ales atunci cînd operatorul aerian este TAROM-ul, sînt foarte scumpe. În ceea ce priveşte calea ferată, aceasta este praf.

Este aberant ca un drum de 550 de kilometri să-l parcurgi în 12 ore, este anormal ca ţara să nu fie înţesată de o reţea de aeroporturi care să comunice între ele la preţuri rezonabile şi este incredibil că, în ziua de astăzi, locomotivele trag după ele doar câte două-trei vagoane, din cauză că şinele sunt nesigure, locomotivele sunt obosite, iar vagoanele sunt insuficiente.

Dacă PSD-ul tot se adună în Piaţa Victoriei la mitingul PSD ar fi păcat să nu-i zică vreo două în gura mare şi Guvernului PSD şi să-i solicite să se apuce naibii odată de modernizarea infrastructurii rutiere şi feroviare.

 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Sorin Avram 757 Articole
Author

2 Comentarii

  1. Domnule Sorin, cand vei scrie adevarul ca infrastructura de transport din Romania a fost facuta praf de cel mai longeviv ministru de transporturi al tarii – Basescu, o sa cred si eu ce scrii. E ipocrizie sa ceri azi PSD sa mai repare flota, CFR-ul si sa construiasca autostrazi.

  2. Ce opinie bizara Sorinache! Iar cu infrastructura, intreaba antreprenorii straini, care castiga pe linie licitatiile si fac treaba de mantuiala, scump si cu tragere de timp! Pina nu avem noi, romanii, niste firme capabile sa construiasca de la zero orice lucrare mare civila, tara nu va progresa! Dixit!

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.