Marcel Ciolacu, candidatul PSD la prezidenţiale, s-a suit… cu bucuria pe succesul unei companiei.
Ciolacu a vizitat, alături de Olguţa Vasilescu, fabrica din judeţul Dolj ce produce locomotive electrice pentru CFR.
Primele două locomotive electrice fabricate în România pentru CFR urmează să aibă probele finale săptămâna aceasta pe ruta Buftea-Brazi, au anunţat reprezentanţii companiei Softronic din Craiova, după ce, marţi, Ciolacu a vizitat fabrica.
Ciolacu a şi încercat prima locomotivă produsă de uzina din judeţul Dolj în cadrul unui contract în valoare de circa 100 de milioane de euro, fonduri din PNRR, ce vizează modernizarea a 19 locomotive pentru CFR Călători.
„Tot capitalul în această uzină e de provenienţă românească, ceea ce fantastic şi arată că dacă te implici, dacă munceşti, reuşeşti după 25 de ani să devii singurul producător de locomotive electrice şi nu numai, de trenuri, din sud-estul Europei. Şi mai mult, mă bucur mult că o uzină cu capital românesc este şi beneficiara fondurilor din PNRR. (…) Este unul dintre exportatorii cei mai importanţi ai României şi eu cred că vom continua acest parteneriat. Mi-am luat, cum e şi normal, de lucru şi acasă. Am de vorbit şi la ANRE, pentru că patentul şi secretul acestor locomotive este faptul că economisesc aproape 28-29% din energie. E un patent românesc, dezvoltat în această uzină. Cu alte cuvinte, produc energie în mişcare şi până acum eram obişnuiţi cu energia produsă static. Încă nu avem legislaţia necesară pentru a recupera această energie produsă în mişcare şi cred că trebuie să ţinem şi noi pasul cu dezvoltarea tehnologiei… Este o mândrie, pentru că, vedeţi, capitalul românesc a ajuns la o asemenea performanţă”, a declarat Ciolacu, într-o conferinţă de presă la finalul vizitei în fabrica Softronic.
În vizita sa din Craiova, Marcel Ciolacu a fost însoţit şi de primarul Olguţa Vasilescu, care a precizat că este o mândrie că în capitala Olteniei se fabrică acum locomotive pentru CFR.
„Domnul Marcel Ciolacu a dat prima cheie la prima locomotivă care iese după douăzeci şi ceva de ani din Craiova pentru CFR. Este o veste care ne bucură, pentru că de câte ori producem ceva la Craiova ne simţim mândri şi aşa cum suntem mândri de ramele de tren. care sunt produse tot aici, la Softronic, cele mai frumoase care merg pe Căile Ferate Române, la un preţ mult mai mic decât CFR-ul la bilete şi condiţii extraordinare, exact ca în Occident, aşa ne simţim de mândri şi astăzi când, iată, este gata prima locomotivă care să intre în probe”, a afirmat primarul din Craiova.
Decat la Simion am mai vazut asa o propaganda. Mizati ca la ala n-a reusit ? „Din greseala in greseala la victoria finala” !
Intrebare ptr Cotidianul, d-ul Nistorescu:
Pe cine ar trebui sa votam la alegeri? Ca sa ne fie bine noua, destinatarii articolelor.
Nu e mai bine sa ni sa spuna direct in loc sa vedem tot felul de munci de sapare (sport national) a unora si urcatul pe piedestal, lins (tot sport national) al altora?
Nu am preferinte si obligatii electorale, votez dupa ce-mi ofera partidele si politicenii. Dar nu pe promisiuni ci pe ce au facut.
Dar atatea articole negative la adresa PSD si Ciolacu n-am citit la adresa altor partide si candidati.
Ne puteti povesti de faptele de vitejie a guvernelor PNL a lui Citu, Orban si Ciuca?
Dar de peformantele USR-ului?
Nu fiti rusinosi, va rog sa le reaminti uitucilor. Sa avem cum sa comaparam ofertele electorale prin prisma a cea ce au dovedit ca pot face si nu pe baza promisiunilor sforaitoare si goale.
De Electroputete niciun cuvânt, D-le Nistorescu? Ca aceasta uzina e la origini înființată de Malaxa, ca apoi unii au dat-o, mai ani, pe la arabii sauditi, spagi cumva? nuuu, vezi și cine a dat-o, ca e interesant pentru aducereaminte! Sa vedem, Sofronic nu stie nimic despre mall-ul de la Electroputete?
SOS și distinsa doamnă Sosoacă, este singura alternativă reală pentru țară și cetățean, restul sunt proaste
Păi parcă PNRR-ul acela făcut de Ghinea și Cațu ne inrobea la străini.
„Sosoacă, este singura alternativă reală pentru țară și cetățean”
De ce, a „mancat” atata ca nu mai are nevoie ? Aveti nevoie de mahala, mergeti in Obor !
De ce sa producem si noi ceva in afara de imprumuturi? Nu e mai bine sa luam de la altii gata facute, iar in timpul asta sa ne odihnim… cu un mic si-o bere si sa ascultam manele?
performanta la spor de atragere de fonduri europeene….Ha Ha ha…cine draq a mai auzit asa ceva…
alta…nu se da spor cind esti in vacantza…de parca ai lucra in acord global la tras shaiba…
dupa cum vorbeste…e paralel cu businessul…
“Cu alte cuvinte, produc energie în mişcare şi până acum eram obişnuiţi cu energia produsă static. (???) Încă nu avem legislaţia necesară pentru a recupera această energie produsă în mişcare şi cred că trebuie să ţinem şi noi pasul cu dezvoltarea tehnologiei”
Trăznitor text cu “noutatea” producerii energiei în mișcare! Poate recuperare la frânare, sau în pantă în jos în regim de generator?
Rade inima în ăștia doi, și crește fierea la cotidianul.
„Domnul Marcel Ciolacu a dat prima cheie la prima locomotivă care iese după douăzeci şi ceva de ani din Craiova pentru CFR.”
kim jong un se da cu trenuletul de Craciun.
Totuși, care este contribuția PSD și a lui Ciolacu la realizarea acestor locomotive electrice de mare viteză? Aceste locomotive sunt produse de o firmă cu 100% capital privat. După ce au fost exportate în Germania și Suedia, s-a trezit PSD și Ciolacu,cu mare pompă,să cumpere și pentru CFR cu bani din mult hulitul și înrobitorul PNRR.
Olguța l-a chemat pe Ciolacu să își bage ‘cheia’ în prima locomotiva produsa de firma unui alt escroc din politica românească sau sugativa de lux din bugetul statului român?!
Este o veste și o realizare deosebită. Dar, dar! Intrebare MODERNIZĂM sau PRODUCEM locomotive electrice? Că tole de pentru transformator și motoare nu cred că se mai fac în România, nici tablă nici mașini de ștanțat, cupru nu mai producem ca atare sârmă de cupru pentru bobine nu cred că se mai produce, boghiuri de locomotive în sistem “co-co” sau “bo-bo“ nu știu să se mai facă pe undeva, contactoare de putere și de automatizări, electronică, (mai e IPRS Băneasa?) ioc. Altfel de ce importăm vagoane de metrou din Brazilia și Trenuri din Polonia???
Deci domnule Ciolacu faceți un cincinal pentru industria electritehnică și mateial rulant, și după anul 2030 cai verzi pe pereți “legislaţia necesară pentru a recupera această energie produsă în mişcar” adică câțiva kW recuperare la frânare, sau în pantă în jos în regim de generator!
si mitraliera. Ce a facut partidul asta pentru industrie, indeosebi pentru Electroputere?
Au demolat fabrica, au vandut la un arab si ala a vandut la malluri!
Ati lasat 40 000 de familii pe drumuri!
Si acum va bagati in poza langa niste ingineri adevarati, nu papitoi ca voi, sa castigati ceva voturi. Bine ca nu v-a luat lumea in suturi!
Ati ras industria Craiovei!
Din Wikipedia !Electroputere S.A. (care se traduce prin Electropower în engleză) a fost o companie românească cu sediul în Craiova. Fondată în 1949, a fost una dintre cele mai mari companii industriale din România. Electroputere a produs peste 2.400 de locomotive diesel și 1.050 de locomotive electrice pentru căile ferate românești, bulgare, chineze și poloneze, producând suplimentar alte vehicule urbane și echipamente complexe.
Vedeti ce bine e sa o tineti pe Olguta departe de legi ca cele ale salarizarii unitare sau ca cea a pensiilor?Avem si locomotive si nici nu mai face legi care nu se pot aplica…Desigur ca ii simtim lipsa in domeniul pensiilor militare,dar nu facem o tragedie din asta…Oltenilor sa le fie bine,ca noi ne descurcam si fara ea…
o ducea bine cu Vadim…