Reţete teatrale seducătoare

Scenă din Melcul. Foto Maria Ştefănescu

Teatrul Metropolis

Melcul”, o poveste emoţionantă despre bătrâneţe

Au existat în ultima perioadă diverse spectacole încadrabile în zona teatrului social, care au dezbătut pe larg problema femeilor plecate la muncă în străinătate, dezrădăcinarea, traumele etc., cele mai multe vorbind despre „fenomen”, expunând cazuri prototip. Spectacolul Liei Bugnar, Melcul, după un text semnat tot Lia Bugnar și conținând un poem scris de Ana Mureșanu, propune o cu totul altă perspectivă asupra acestui fenomen. Cu multă atenție la crearea emoției, la echilibrul între lacrimă și zâmbet, Melcul este povestea reală – povestea Anei Mureșanu – a unei femei care a lucrat undeva în Germania, unde a îngrijit o familie de bătrâni bogați. Una dintre zecile, sutele de povești care ar putea începe așa… “Însă Lia Bugnar, spre deosebire de textele/spectacolele care dezbat fenomenul din perspectiva și cu instrumentele teatrului social, parcurge drumul invers, de la «fenomen» înspre ființa umană prinsă în acest fenomen. Și scrie o poveste superbă despre dragoste, despre bătrânețe (poate cea mai frumoasă poveste despre bătrânețe pe care am văzut-o vreodată pe scenă), despre tristețe, despre neputință, despre o formă mult mai subtilă de dezrădăcinare. Textul ei n-are nimic tezist, are în schimb poezie…”

Regie: Lia Bugnar

Scenografie: Iulia Gherghescu

În distribuţie: Constantin Cojocaru, Maia Morgenstern / Maria Obretin, Emilia Dobrin, Letiția Vlădescu, Virgil Aioanei / Vitalie Bichir

Spectacolul paote fi vizionat sâmbătă, 3 martie, la ora 17:00.

Fantoma, dragostea mea!”, o comedie spumoasă

Fantoma, dragostea mea

O piesă bulevardieră “proaspătă”, dacă se poate spune astfel, un text după Blithe Spirit de Noel Coward, distins cu Premiul Tony în 2009, jucat pe Broadway cu casa închisă. Surpriza reuşitei indiscutabile a acestui spectacol se află în cooptarea în distribuţie a unor actori deosebiţi, ce nu pot dezamăgi pe nimeni. De asemenea nici regia lui Şerban Puiu, corectă, nu poate dezamăgi.

Scenografie: Ioana Popescu Ilustrație muzicală: Vladimir Stavar

Piesa este o farsă ce are la bază problemele lui Charles (Marius Florea Vizante), un scriitor care pentru a-şi stimula inspiraţia la scrierea la care lucrează apelează la amintiri referitoare la fosta soţie decedată, Elvira (Alexandra Velniciuc), în prezenţa actualei soţii, Ruth (Monica Davidescu). El invită la o şedinţă de spiritism, ce va fi “moderată” de un medium trăsnit, Madam Arcadi (Gabriela Popescu), familia Bradman (Raluca Ghervan şi Vasile Flutur). În casa scriitorului activează şi o servitoare ciudată, Edith.

Fantoma,dragoste mea este un spectacol creator de bună dispoziţie, ce merge pe linia obişnuită a convenţiei teatrale. Nu propune revoluţii estetice ci doar întâlniri cu umorul de calitate susţinut de actori admirabili”, scrie criticul Ileana Lucaciu.

Sâmbătă, 3 martie la Sala Olga Tudorache

Și negru şi alb şi gri”, o piesă despre drame în familie

Şi negru şi alb şi gri

În piesa lui Mimi Brănescu, Marina, afectată cândva de un accident vascular cerebral, pornește împreună cu fiica sa, Lena, într-o călătorie, vizitându-şi rând pe rând fratele şi sora după moartea soțului ei. Intoleranța la nedreptate devine leit-motivul pentru comentariile sale despre rude şi evenimente petrecute în familie, descrise cu lux de amănunte într-un caiet pe care Marina abia acum simte nevoia imperioasă de a le dezvălui. După moartea mamei sale, ce survine destul de curând, fiica Marinei, Lena, însoţită de caietul mamei sale, va relua vizitarea rudelor, un drum ce va deveni iniţiatic, cercetarea trecutului dezvăluindu-i din ce în ce mai tare, de fapt, adevărul despre prezent, despre relaţia cu soţul său.

Trecând cu uşurinţă de la drama familială la comedia cotidiană, textul ne poartă cu mult umor prin realitatea de zi cu zi.

Spectacol nerecomandat tinerilor sub 16 ani!

Duminică 4 martie la orele 16:00 şi 19:00

Teatrul ACT

Premieră cu “Stage Dogs”

Marcel Iureş şi Florin Piersic Jr. în Stage Dogs

Să fii actor e o îndeletnicire minunată. Cumplită. Superbă. Ridicolă. Formidabilă. Oribilă. Înălțătoare. Penibilă. Cam despre asta e vorba în Stage Dogs. Și sunt șanse să iasă un Iureș nemaivăzut”.

Spectacolul, după A life in the theatre de David Mamet este regizat de Florin Piersic jr., pe care îl regăsim şi ca actor alături de Marcel Iureş. Scenografia: Tudor Prodan.

Spectacolele sunt programate în 2, 3, 7, 8, 9, 10, 15, 16, 17 Martie, la ora 19:30.

Mincinosul”, o capodoperă a genului

Mult aşteptata producţie cu piesa lui Carlo Goldoni, va avea premiera la începutul acestei luni, la Teatrul “Sică Alexandrescu” din Brașov

Regizorul Vasile Nedelcu, alături de echipa de creație – scenografa Andra Bădulescu Vișniec, coregrafa Mălina Andrei, compozitorul Ovidiu Iloc și actorii Gabriel Costea, Mihai Bica, Marius Cisar, Anca Florea/Simona Pop, Iulia Popescu, Claudia Suliman, Gabriel Spahiu/Petrișor Diamantu, Vlad Jipa, Vlad Pavel, Demis Muraru/Bogdan Nechifor, Relu Sirițeanu invită publicul brașovean în 10 și 11 martie, ora 19:00, la primele reprezentații ale spectacolului.

Realizarea spectacolului Mincinosul de Carlo Goldoni a stat pentru mine sub semnul emoției și bucuriei de a lucra din nou, după mai bine de 15 ani, pe una din importantele scene profesioniste românești. La această emoție și bucurie de a lucra în propria limbă, în mijlocul unui colectiv experimentat de actori, s-a mai adăugat un prilej fericit: acela al întîlnirii cu comedia. Fericit nu doar pentru noi, sunt sigur, ci mai ales pentru publicul brașovean, mare amator de comedie.

Mai mult decât atât, nu e vorba de o comedie oarecare, ci de o capodoperă a genului.

Teatrul lui Goldoni este un loc de răscruce în istoria teatrului: el recuperează tradiții și deschide, în același timp, drum modernității. Piesele sale sunt și astăzi aplaudate, după mai bine de două secole, pentru că au fost scrise, așa cum singur mărturisește, în numele „dragostei pentru adevăr”, mărturiseşte regizorul Vasile Nedelcu.

Veneția este un loc magic, o sursă de inspirație inepuizabilă. Poduri mai mici, mai mari, canale și canaletto-uri, străzi înguste, case cu fațadele care par că ies chiar din canaletto și au ieșiri direct spre barcă sau gondolă, totul într-o asimetrie surprinzătoare și labirintică. Poetica culorilor și a patinei date de trecerea timpului, de umezeală, de soare… Luciul și oglinda apei care devine luminoasă, aproape albă într-o zi cu soare sau dimpotrivă are culoarea tulbure în zilele de iarna mai cețoase ale carnavalului… Deschideri multiple, de forme și dimensiuni diverse, uși, ferestre, balcoane, terase… toate acestea lăsându-ne să imaginăm ceea ce ar putea fi viața locuitorilor din spatele acestor fațade.

Personajele lui Goldoni au ajuns până în zilele noastre fără niciun rid, la fel de proaspete și adevărate ca acum 300 de ani. Poveștile lor ne fac încă să râdem pentru că ne recunoaștem în ele. Sper ca spectatorii noștri să aibă tot atâta plăcere și amuzament cât am avut noi, echipa de creație și realizare, la această re-descoperire a lui Carlo Goldoni”, se destăinuie scenografa Andra Bădulescu Vișniec.

TNB

Angajare de clovn”, o piesă la care se plânge, se râde şi se strigă “Bravo!”

Emilian Marnea, Florin Călbăjos şi Petre Ancuţa în Angajare de clovn

Piesa lui Matei Vişniec, în regia şi conceptul scenic al lui Ion Caramitru, aduce pe scenă (dar şi în sală şi foyer) spectacolul imposibilului, al întâlnirii cu iluzia absolută şi cu mirajul libertăţii fără graniţe. Totul, într-o montare plină de umor, sensibilitate, cinism duios, acrobaţii sufleteşti, în care teatrul şi circul se întrepătrund pe tărâmul comun al spectaculosului.

Trei clovni bătrâni, Nicollo, Filippo si Peppino, se întâlnesc în faţa unui anunţ de angajare, gata să dea totul pentru ultimul truc, giumbuşlucul suprem peste care poate cădea cea din urmă cortină. Corpul le joacă feste, dar mintea vibrează, hipnotizează, iar amintirea gloriei trecute transformă lumea întreagă într-o feerie, un manej al miraculosului, un decor suprarealist.

Publicul le este complice amuzat în această aventură, o joacă de-a viaţa şi de-a moartea în care nimic nu este ceea ce pare, iar sala de teatru se transformă, pe negândite, într-o arenă de circ, unde veţi găsi personaje fantastice, dar şi propriile vise rătăcite.

Angajare de clovn prilejuieşte spectatorilor şi reîntâlnirea cu trei tineri actori foarte talentaţi ai TNB: Petre Ancuţa, Emilian Mârnea şi Florin Călbăjos pe care i-aţi putut descoperi în spectacolul-concert ActOrchestra (regia: Horia Suru), dar şi în Magic Naţional (unde au jucat tot sub coordonarea lui Ion Caramitru). De această dată, ei vor fi artiştii-scamatori, expresivi şi suprinzători, care îmbină muzica, pantomima, magia şi interpretarea plină de farmec pentru a construi personaje la graniţa dintre realitate şi fantezie.

Piesa Angajare de clovn este ultima scrisă de dramaturgul Matei Vişniec înainte de plecarea din România, iar în 1991 a obţinut Premiul UNITER pentru cea mai bună piesă românească.

„Ion Caramitru imaginează un spectacol-joc, dar și ceremonie, în care privirea către sine a eroilor este și privirea către noi. O face cu ingeniozitate, grație și subtilitate. Drumul nostru împreună cu cei trei clovni din Sala Studio în foaier, la pauză, și apoi, din nou, în Sala Studio – transformată miraculos în arenă – este drumul de la vis la coșmar, de la iluzie la deziluzie.

Montarea poetică și patetică a lui Ion Caramitru are farmec stilistic. O explozie de lumini, culori, forme, sunete care fascinează publicul” apreciază criticul de teatru Ludmila Patlanjoglu.

Regie: Ion Caramitru

Decor: Florilena Popescu Fărcăşanu. Costume: Liliana Cenean

Light design: Chris Jaeger. Coregrafie: Florin Fieroiu. Ilustrație muzicală: Călin Țopa. Creator păpuși: Ioana Creangă.

Spectacolul poate fi vizionat sâmbătă 3 martie, la ora 19:30, în Sala Studio

În distribuţie: Petre Ancuța, Emilian Mârnea, Florin Călbăjos şi artiştii de circ: Magicianul Antonio, Vanda Rotaru, Constantin Rotaru, Clovnul Cristiano, Miss & Eliz, Bogdan Andreescu, Camelia Lazăr, Valentin Iancu, Mariana Ionescu …

Omul care a văzut moartea”, un spectacol cu dialoguri vii şi poante spumoase

Omul care a văzut moartea

Senzaţional! Planuri electorale date peste cap într-un oraş de provincie! Din cauza vieţii grele, un cetăţean a încercat să se sinucidă. În ultima clipă, este scos din apă. Salvatorul lui este declarat Omul Zilei. Oraşul îl vrea primar, familia este dezbinată. Politica va învinge dragostea?

Deznodământ tulburător! Informaţii noi arată că povestea a fost doar o farsă. Un impostor a înscenat totul în detaliu. Cine este până la urmă Omul care a văzut moartea şi a bulversat viaţa unui oraş?

Autorul piesei, Victor Eftimiu, a scris nu mult, ci imens: 140 de volume, 40 de piese, 200.000 de versuri, 5.000 de articole literare şi a ţinut 1.000 de conferinţe publice. Comedia Omul care a văzut moartea trezeşte şi astăzi interesul pentru că pare ruptă din realitatea imediată. Haimanaua simpatică şi plină de haz, de tip hollywoodian, ajunge pe scena TNB în interpretarea lui Lari Giorgescu, tânărul actor nominalizat la Premiile UNITER (ediția din 2013) la categoria cel mai bun actor (pentru performanţa din D’ale noastre).

„Dialoguri vii şi poante spumoase, exclamaţii subtile cu subînţeles – iată doar câteva din ingredientele poveştii unde fiecare moare câte puţin şi viaţa este o şaradă tristă. Prestanţa lui Costel Constantin, o alegere remarcabilă, este completată perfect de versatilitatea lui Lari Giorgescu şi de senzualitatea reţinută a Florentinei Ţilea. Marius Bodochi jonglează cu măştile umane pe care le schimbă aproape imperceptibil, antrenându-şi personajul într-un duel memorabil cu duşmanul său. (…). Dan Tudor semnează regia unui spectacol jucat cu pasiune nestăvilită şi umor inteligent, unde actorii din generaţia de aur a teatrului nostru se întâlnesc cu tinerele talente, pentru a da savoare uneia dintre cele mai frumoase creaţii din dramaturgia română”.

Regie: Dan Tudor

Scenografie: Corina Grămoşteanu. Muzica: Gabriel Basarabescu

În distribuţie: Costel Constantin, Adela Mărculescu, Marius Bodochi, Florentina Ţilea, Răzvan Oprea, Lari Giorgescu, Tatiana Oprea

Sâmbătă, 3 martie, la ora 20:00, la Sala Pictura

Conferinţele Teatrului Naţional, cu Gheorghe Mărmureanu

Gheorghe Mărmureanu

Duminică, 4 martie, de la ora 11.00, la sala Mică a TNB, seismologul Gheorghe Mărmureanu va susține conferința cu tema Cutremurele vrâncene. Certitudini / Incertitudini.

Exact la 41 de ani de la devastatorul cutremur care a afectat România, în cadrul Conferințelor Teatrului Național, cel mai renumit seismolog român va face prognoze despre următorul mare cutremur care va avea loc în țara noastră. Gheorghe Mărmureanu a studiat periodicitatea producerii marilor seisme din Vrancea și susține că a ajuns la concluzia că acestea se repetă într-un mod ciclic.

Prof. dr. ing. Gheorghe Mărmureanu (născut la 3 decembrie 1939, în județul Bacău); absolvent al Facultăţii de Construcţii Iaşi (1963), cercetător ştiinţific gr.I, Institutul Naţional pentru Fizica Pământului, director general și profesor la Facultatea de Fizică, Univ. Bucureşti, cursul de „Hazard şi risc seismic” cu studenţii de la clasa de master și doctorat, conducător de doctorat. Doctor în mecanica corpului deformabil, Bucureşti (1970), bursă Fulbright la Cornell University (1968-1970), New York, unde a realizat partea experimentală a tezei de doctorat privind cunoaşterea a ce se întâmplă „dincolo”, adică, a echilibrului în domeniul postcritic al sistemelor liniare și neliniare, dezvoltând conceptul de stabilitate în sens Liapunov şi Th.Von Kármán. Este promotorul şi iniţiatorul conceptului Seismologia neliniară – Seismologia Secolului XXI (Nonlinear Seismology – The Seismology of the XXI Century în Lecture Notes of Earth Sciences, Perspective in Modern Seismology, vol.105, Springer Verlag, Heidelberg, pp. 47-67, 2005).

În realizarea studiilor de amplasament seismic pentru Centrala Nucleară Cernavodă și pentru Casa Parlamentului, autorul a folosit şi analizele de seismologie neliniară pentru prima dată în lume, mai ales la acel timp, acele timpuri şi pentru un obiectiv cu o asemenea responsabilitate (1978). Premii ale Academiei Române în anii 1990 si 2008 şi Premiul „2006 IST European Prize” – European Commission, pentru sistemul de avertizare seismică, în timp real. Expert NATO la Bruxelles în probleme hazard și risc seismic pentru Europa și Asia etc.

Viforul” lui Alexandru Dabija e o zicere cu tâlc despre starea nației

Viforul, o montare excepţională

Piesa lui Barbu Ștefănescu Delavrancea, cu texte din Dimitrie Cantemir, Ion Neculce și „Fiziologul” (carte populară) este pusă în scenă de Alexandru Dabija, care semnează şi scenografia.

Regizorul răstoarnă discursul istoric și încărcătura sa mitologică, și face o „cronică” a vremurilor despre slăbiciunea și nesiguranța statului, jocurile de putere, despre cum binele și răul ajung să se uzurpe reciproc. Spectacolul e o provocare directă la a privi istoria cu luciditate, dincolo de înfățișarea dramei nevroticului Ștefăniță ‒ imaginea unui prezent deplorabil în raport cu trecutul aureolat ‒ și a blestematei sale domnii. Așezat de partea unui raisonneur discret, subtil ironic, Dabija observă imperfecțiunile (lenea de gândire și de acțiune, conformismul, plezirismul, hedonismul tâmp) care au măcinat mentalitățile și societățile în căutarea identității.

Coregrafie: Florin Fieroiu

În distribuţie: Marius Manole, Ana Ciontea, Afrodita Androne, Rodica Ionescu, Ilona Brezoianu, Alexandra Sălceanu, Dorin Andone, Dragoş Ionescu, Marius Rizea, Alexandru Voicu, Emilian Mârnea, Mihai Calotă, Eduard Adam, George Piștereanu, Ionuț Toader, Mihai Munteniţă

Spectacolul poate fi vizionat duminică, 4 martie, la ora 19:00, la Sala Atelier

Fotograful Unirii”

Fotograful Unirii

Premiera națională a spectacolului Fotograful Unirii de Denis Dinulescu, producţie a Teatrului de Artă Deva, în regia lui Mihai Panaitescu, care îi are în distribuție pe Eugen Pădureanu, Delia Lazăr și Mihai Panaitescu, este inspirat din realitate: Samoilă Mârza este singurul de la care ne-au rămas puținele fotografii cu scene exterioare de la Marea Adunare Populară de la Alba Iulia, 1 decembrie 1918.

Spectacolul, anunţat ICR, în parteneriat cu Teatrul Național „I.L. Caragiale” este însoțit de expoziţia de fotografii și tehnică fotografică de acum un secol, intitulată 100 de chipuri românești, realizate de Radu Chindriș, în parteneriat cu Fugașin & Partenerii.

Un eveniment susținut de Rotary Club București Cișmigiu, Liga Studenților Români din Străinătate, Fundația CAESAR, Clubul pentru România, INACO.

Duminică, 4 martie, la ora 19:00, la Sala Studio

Memoria apei”, o călătorie în universal fiecăruia

Natalia Călin, Marius Manole şi Raluca Aprodu în Memoria apei

Trei surori – Teresa, Mary și Catherine – se întorc, după mult timp, acasă, să-și conducă mama pe ultimul drum. În febra pregătirilor, poveştile lor de viaţă ni se derulează într-un joc înşelător al amintirilor, într-o luptă cu propriii lor demoni. Se nasc întrebări când cinice, când tandre, se aşteaptă răspunsuri de-o viaţă-ntreagă.

În Memoria apei de Shelagh Stephenson timpul subiectiv intră în conflict cu cel real, iar graniţa între comic şi tragic e dizolvată în regrete şi neîmpliniri. Descoperim, cu acest prilej, un regizor (Erwin Şimşensohn) cu abilităţi de fin psiholog care mizează pe firescul dialogului, suntem cuceriţi de partituri feminine nuanțate. Un spectacol emoţionant în care muzica (Vlaicu Golcea) susţine dinamica trăirilor, iar scenografia (Alina Herescu) conservă amprenta sufletească a eroinelor.

Memoria apei este o călătorie în universul interior al fiecăruia. Un spectacol pentru suflet, despre relaţiile de familie, despre regăsire şi acceptare din iubire.

„Cine eşti dacă ţi se iau amintirile?”. Aceasta pare a fi una din întrebările-cheie ale spectacolului.

În distribuţie: Cecilia Bârbora, Medeea Marinescu/ Natalia Călin, Raluca Aprodu, Marius Manole/ Vitalie Bichir, Andrei Finţi, Diana Dumbravă

Duminică, 4 martie, la ora 20:00, la Sala Pictura

Don Quijote”, cu Dan Puric. Pantomimă, muzică și dans

Secvenţă din Don Quijote

.Celebrul personaj al romanului lui Miguel de Cervantes vine să se mai lupte o dată cu morile de vânt într-un spectacol marca Dan Puric. Un Don Quijote plecat din carte, care trece pe lângă noi, ca singura şansă de mântuire a sufletului, într-o civilizaţie agonică.

Nu-l scăpaţi! De la step la arte marţiale, la dansuri populare româneşti, Don Quijote al anului 2005 va traversa cu lejeritate barierele de cultură şi mentalitate, intrând în sufletele oamenilor de pretutindeni.

Caracterizat de critici drept „Un proiect ambiţios, de anvergură europeană”, „Un spectacol «total», în maniera şi viziune proprii marelui şi entuziastului actor Dan Puric”, Don Quijote poate fi receptat la fel de bine de public, indifferent de aria culturală.

Sunt convins că, dacă-l voi juca în Japonia, va fi intitulat Aventurile unui samurai nefericit. Astfel vom reda lumii taina omului şi îndemnul de a fi mai mult decât ceea ce este”, mărturiseşte Dan Puric

Costume: Doina Levintza. Ilustrație muzicală: Dan Puric.

Coregrafie: Svetlana Zotina. Multimedia: Sergiu Negulici / Matei Branea

În distribuţie: Dan Puric, Ileana Olteanu, Silviu Oltean, Carmen Ionescu, Violeta Huluba, Lelia Marcu, Axel Moustache, Ștefan Ruxanda, Claudia Susanu, Nadejda Dimitriu, Toni Dumitrescu, Valentina Popa, Petre Voicu, Florin Roșu, Ion Parea, Adriana Nicolae, Sebastian Petrovici, Emanuela Ciucan, Beatrice Rubică, Ionuț Marcu, Andreea Ghiță, Bogdan Durlicioiu, Rareș Zimbran, Andreea Moustache, Gabriel Zaharia, Filip Popa

Spectacolul este realizat în colaborare de: Teatrul Naţional I.L. Caragiale, Bucureşti, Compania Passepartout D.P., Fundaţia Art Production, cu sprijinul Ambasadei Spaniei şi Institutului Cervantes din Bucureşti

Duminică, 4 martie, la ora 20:00, la Sala Mare

Titanic Vals”, în regia lui Alexandru Dabija

Comedia lui Tudor Muşatescu nu şi-a pierdut cu nimic prospeţimea chiar dacă a văzut lumina rampei acum 81 de ani. Secretul longevităţii ni-l dezvăluie chiar dramaturgul: „acțiunea se petrece în zilele noastre, în orice oraş unde există soacre, neveste şi prefecturi.”

Un naufragiu, o moştenire neaşteptată, un candidat surpriză pentru un loc în parlament, un testament misterios, discursuri politice „piramidale” şi buclucuri sentimentale, lovituri de teatru şi răsturnări de situaţie, într-un spectacol-satiră ce dezvăluie noi perspective asupra umorului lui Muşatescu.

Iar montarea lui Alexandru Dabija de la Teatrul Odeon atestă caracterul peren al textului clasic, capabil să trezească interesul spectactorului contemporan tocmai prin actualitatea lui.

Personajele sunt ireproșabil interpretate de actori, de la trăire dramatică a situațiilor comice, la caricatură, cu rezultat comic eficient, adaptați fiind stilurilor diverse solicitate de conceptul regizoral.

Titanic vals atrage publicul dornic de comedie și prin satira cu țintă precisă spre actualitatea mioritică nelipsită de parveniți, realizată cu sprijinul major al unor actori încântători în partiturile atribuite”, consemna Ileana Lucaciu.

Regia: Alexandru Dabija

Decoruri: Helmuth Stürmer

Costume: Corina Grămoșteanu. Ilustraţia muzicală: Vasile Manta

Cu: Ionel Mihăilescu, Antoaneta Zaharia, Dorina Lazăr, Nicoleta Lefter, Sabrina Iașchevici / Paula Niculiță, Marius Damian, Ruxandra Maniu, Ioan Batinaş, Alexandru Papadopol, Pavel Bartoş, Rodica Mandache, Anda Saltelechi, Dan Iosif

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 3
Magdalena Popa Buluc 7431 Articole
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.