O aeronavă C-27J Spartan a Forţelor Aeriene Române, configurată pentru misiuni medicale, efectuează vineri, 29 ianuarie, o misiune umanitară pe ruta Otopeni – Bruxelles – Otopeni, pentru transportul, în regim de urgență, a unui pacient care a suferit arsuri, anunță MApN.
Echipa medicală care monitorizează pacientul pe timpul zborului este formată din specialiști din cadrul SMURD și Ministerului Apărării Naționale.
Misiunea a fost aprobată de ministrul apărării naţionale, Nicolae-Ionel Ciucă, în urma solicitării Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă din cadrul Ministerului Afacerilor Interne.
Aeronava va decola din Baza 90 Transport Aerian astăzi, în jurul orei 9.00.
Joi, avionul care trebuie să ducă în Belgia pacientul s-a întors din drum din cauza unor defecțiuni la instalația de presurizare a cabinei de presurizare a cabinei.
Prinsa iremediabil in caruselul politic si rigoarea militara isi arata limitele. In alte vremuri invatamant militar nu permitea accesul decat celor buni si foarte buni la invatatura, prin reducerea efectivelor militare, smechereste au fost eliminati din sistem si facuti pensionari (asistati sociali a tuturor guvernelor si ciurdelor lor de farisei ai dreptati) toti cei fara proptele, a fost inventata filiera indirecta in care toti decidenti si-au gasit grade mari si paine de mancat pentru ratati familioanelor, consecintele au inceput sa se vada /simta.
S-a întors exact din cauza proverbialei ineficiențe administrative a rumânilor.
Vrăjeala asta cu „defecțiune la sist. de presurizare” e bună doar pentru prostani, care n-au habar că în asemenea situații, altitudinea maximă este de 10.000 de picioare (însemnând altitudinea la care se poate respira normal, fără să existe pericolul instalării hipoxiei).
Analizând datele playback de pe Flightradar24 rezulta că în toate cele 3 segmente de zbor Băneasa – Iași, Iași – Timișoara, și Timișoara – (Nădlac) – Băneasa se deduce că altitudinea de zbor a fost mereu 12.000 de picioare.
Deci vrăjeala cu „depresurizarea” să i-o spună arahat mamicii lui palestiniene, nu nouă!
Interesant este că au întors EXACT deasupra Nădlacului, la aprox. ora 12.00Z, oră la care erau stabilizați pe 12.000 de picioare.
Iarăși este interesant că aeronava Piper PA-42 Cheyenne III [nota*] a realizat primele 2 segmente interne sub un callsign iar la timi;oara a luat callsign de Romanian Air Force (ROF413).
Ceva e putred în toată afacerea asta și mie îmi miroase a crasă ineficiență adminsitrativă: DEASUPRA NĂDLACULUI transportul NU AVEA TOATE AVIZELE ȘI APROBĂRILE NECESARE TRANSFERULUI.
Asta cu „depresurizarea” e abureală palestiniană.
Chiar de curiozitate, evenimentul o fi fost înregistrat la AIAS? (autoritatea de investigații și analiză pentru siguranța aviației civile)
—-
* nota: din presa lunii iulie 2013
„Piper PA-42 Cheyenne III, primul avion SMURD care a fost achiziţionat din 2%, în valoare de peste 1 milion de euro, va intra în activitate din 15 iulie…”
„Avionul de tip Piper PA-42 Cheyenne III, fabricat în SUA, a fost achiziţionat în anul 2012, ca avion second hand cu 5.500 de ore de zbor efectuate…”