În Gara Oradea, muncitorii unei firme italiene din asocierea care a câștigat licitația pentru reabilitarea lotului Aleșd – Episcopia Bihor al liniei ferate de la Cluj până la frontiera cu Ungaria, proiect de 2 miliarde euro, au început demontarea șinelor și traverselor de pe două linii, scrie E Bihoreanul.ro.
Din două direcții
„Am început luni să scoatem șinele și traversele din zona Gării. Întâi se scot șinele, apoi traversele. În fiecare zi avansăm cam cu 500 de metri. Am început cu linia 0 (n.r. – cea mai apropiată de clădirea stației de călători) și linia 2, apoi vor urma și celelalte, pe rând”, a spus unul dintre muncitorii societății SALCEF, parte a asocierii Webuild, Impresa Pizzarotti și Salcef (Italia).
Până acum, șinele și traversele au fost scoase, în perimetrul Gării, de pe o lungime de peste un kilometru dinspre zona de Triaj până la pasarela pietonală supraterană de pe strada Pescărușului, pe toată această distanță materialele dezafectate urmând să fie transportate de pe șantier.
Citeste continuarea articolului pe eBihoreanul.ro
Inca o dovada ca, daca mai era nevoie, gara este cel mai important si singurul obiectiv din Oradea. In rest, doua strazi perpendiculare intre ele care se intalnesc intr-o piateta, un mic orasel hasburgic aflat la extremitatea de Est a imperiului. O tara mica, doua mese !
@ altfel
1/ „doua străzi perpendiculare intre ele” ? – care-i rolul ultimelor două cuvinte ?
2/ „orășel hasburgic” – ce înseamnă „hasburgic” ?
3/ faptul că trăiești într-o cocină nu justifică gelozia ta fată de orașele civilizate care se dezvoltă.
habsburgic!?
noi nu o sa avem nici linii. Pe unde o sa circule trenurile? Autobuzele circula rar