
„Datorită provocărilor dificile și accelerate de pe piața locală, compania Greenbrier România intenționează să își înceteze operațiunile de producție, desfășurate la fabrica din Arad. Această decizie a fost influențată de mai mulți factori, printre care presiunile tot mai puternice de la nivelul industriei de profil, costurile operaționale în creștere prin comparație cu celelalte fabrici, dar și constrângerile logistice legate de vechimea unității și de mediul urban.
Greenbrier România va continua să își consolideze operațiunile de producție la fabricile din Caracal și Drobeta Turnu Severin. Această realiniere strategică întărește angajamentul pe termen lung al Greenbrier față de linia de producție de vagoane din România. Compania intenționează să continue să investească în aceste unități de lucru pentru a sprijini dezvoltarea acestora pe termen lung. Comenzile existente vor fi onorate din aceste locații, iar strategiile de achiziții și logistică vor fi ajustate în funcție de necesități.
Greenbier apreciază profund istoria îndelugată a producției de vagoane din Arad și dedicarea forței de muncă. Compania este implicată 100% în acest proces și va coopera îndeaproape cu sindicatele și comunitatea locală pentru a oferi sprijin angajaților afectați, pe parcursul acestui proces de tranziție. Se vor depune toate eforturile pentru asistența colegilor afectați, atât prin suport de consiliere profesională, cât și prin onorarea contribuțiilor pentru toți colegii a căror muncă a fost esențială de-a lungul anilor”, a transmis Greenbier România.
Fabrica Astra Vagoane (Rail) a fuzionat cu compania americană, în 2016, devenind Greenbrier-Astra Rail. Fabrica produce în continuare vagoane, dar oferă și servicii de întreținere, aminteste presa locală.
700 de oameni, concediați
Luni, 7 aprilie, procedura de concediere colectivă a fost anunțată la Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Arad. Din totalul de 776 de angajați vor fi afectați de procedura concedierii colective un total de 699 de salariați. Procedura concedierii colective va demara la sfârșitul lunii iunie, relatează aradon.ro.
Fabrica este diferită de Astra Vagoane Călători, cea care produce tramvaiele Imperio.
In afaceri, americanii nu prea tin cont de politica. Faptul ca ei continua investitiile la Caracal si Drobeta iar la Arad inchid fabrica se are ca problemele sunt de rentabilitate sau de nerespectarea unor acorduri prevazute in momentul achizitiei. Parera mea este ca sunt alte interese in zona iar asta care i-a deranjat pe americani, ei actioneaza direct, nu se complica, orice tregiversare in timp inseamna pierderi financiare.
Cu cine sa lucreze americanii? Cu cei de teapa unora care au votat de nshpe ori un primar agramat ca Falca?
Americanii ?? Nu cred.. Faptul că azi ei folosesc ceva aruncat pentru mărunțis care totuși e in rumnaia și oferă salar și trai unora care nu sunt Cîrpaci,.. e evident munca patrioților,.. care mereu se imbracă in tricolor..
Capitalismul nu este socialism ! Cand nu ai piata de desfacere trebuie sa închizi fabrica ” cu lacătul” ! Înseamnă că estimările și acțiunile tale au fost greșite ! Daca cheltuielile depășesc veniturile trebuie sa-ti oprești activitatea , pentru că , in caz contrar , vine executorul si- ți vinde el fabrica , la ce preț vrea ” mușchiul” lui … Daca te oprești la timp înseamnă ca mai ai șanse să-ți salvezi cate ceva din capital investit… Capitalismul presupune profit și dacă nu-l poți obține trebuie sa te oprești la timp și să astepti vremuri mai bune … Asta cred că s-a întâmplat la Arad ; lipsa comenzi la nivelul capacităților de producție , cheltuieli de exploatare care au depășit veniturile realizate și implicit prefigurarea falimentului.
700 de angajați înseamnă 700 de familii …oare tovarsul cu covrigul in coadă stie ce înseamnă ca 700 se familii să facă foamea?…
Uite acolo unde sunt multe masini e Lidl. Cu niște fonduri de coeziune de la cultură și de la sport s-ar putea înființa un club foarte tare de airsoft și paintball acolo. Topitoria fabricii, turnătoria, sculăria, vopsitoria, perechile de șine pentru manevră, toate ar putea crea un decor hardcore pentru întreceri războinice și cu ajutorul proiecțiilor pe pereți: poate fi Stalingrad, Leningrad, Budapesta, Berlin, Mariupol.
să o cumpere Viktor Orban cu UdeMeReii mei !
Fierul vechi să meargă la Turci, că poate-mi dă Puie Monta voturile în turul 2, măR😜g…
● Rmbrkk -ComaZat 💩Rescian TL & TM-RmbrKK ●
Cum a ajuns România să fie dată ca exemplu negativ în NATO. „Căile ferate sunt cruciale în mobilitatea Alianței și descurajarea Rusiei”
P$DNL ii incurajeaza pe rusi! Nu-i descurajeaza!
Nu e deloc bine. DELOC.
Doar că mai avem o problemă: această firmă cotiza la buget, local și național, nu? TOT AUZI DE FIRME ÎNCHISE PESTE TOT. Asta înseamnă bani mai puțini vărsați la buget. Deci și bani care ar trebui să ajungă la salarii. DE CE NU CITESC ȘI CĂ, DATORITĂ PENURIEI DE BANI LA BUGET, S-A REDUS ȘI NUMĂRUL DE ATÂRNĂTORI, DE „SPECIALI”, DE…
Incep sa își arate colții partenerii occidentali contra mizeriei politice din România! Și, Romania are producție de șomeri pentru export, importând mana de lucru din străinătatea non shengen! Perfect! Nici că se putea mai bine!
Asta-i doar începutul! Vinde acum,întrebările mai târziu!
O nouă măreață realizare a juntei militare securiste!
Trăiască Partidul Unic!
Trăiască Securitatea!
Trăiască Stabilitatea!
Trăiască Pensii Speciale!
sa preia Statul Roman iar INVESTITORUL STRATEGIG sa-si caute de drum. Cum naiba ii gasim numai pe AI BUNI, frate?
Ar fi cazul de priceput.. Te-ai autosancționat contra rusului de ai prins podeaua. Ai o gașcă imbecilă numită la UE care vor război și nu au idei de redresare,.și culmea ești cățelușul lor..Clar americanul numai are nici un interes in europa.. Interesul lor este azi Rusia,.Deci, trage apa peste europa,.Evident se declansează o dispută europeană in care rusia va fi tema. Adică o colaborare și intrare in BRICS ori plata taxei de protecție și a vamelor americane. Cred că nu e greu de ghicit unde vei ancora..și cu cît mai repede cu atît mai bine,..