Dintre pârghiile care se primească sprijin, în materie automobilistică, pentru a pune în mișcare industria, inovația și piața, sunt târgurile auto. Cel deschis la ROMEXPO, între 6-18 octombrie, reprezintă un eșec.
Vizitatorii târgului, indiscutabil interesați de eveniment, sunt în situația politicienilor sau escortelor care sunt obligate să participe la târguri de carte, căutând cât mai repede ieșirea.
Criza planetară este multiplicată în România de aranjamentele autohtone care au blocat economia și instituțiile obligate să ofere soluții.
Excluzând câteva mărci auto din Asia care și-au adus pe podium noutățile, asimilabile și acestea prin prețul de vânzare produselor de lux pe care nu le pot justifica, târgul auto de la ROMEXPO arată improvizația spre care România este sistematic dirijată.
Cunoscuta marcă auto pe care președintele Iohannis o promovează la achiziții publice este prezentă la acest târg în special prin mașini second hand, dar la un preț nu foarte diferit de cel pentru exemplarele noi.
Brandul național DACIA nu se află între mărcile ofertante și acest lucru spune totul despre politicile guvernului în promovarea industriei autohtone.
M-am oprit asupra acestui târg auto pentru că el este o fotografie a modului în care se administrează un important segment al economiei.
În curând, urmare semnalelor președintelui Iohannis, guvernul va ridica la virtute absolută second handul vândut ca nou și marginalizarea industriei autohtone.
Un esec este tot ce se se face in aceasta tara ,sau inca nu vedeti cam in ca hal arata Romania lucrului bine facut ?
Păi dacă și Johannis a zis că suntem (mai mult el) stat eșuat. Am eșuat pas cu pas, metodic, nemțește!!!