Tăriceanu: Să nu vă mire dacă Orban îl va numi repede consul general!

Liderul ALDE Călin Popescu Tăriceanu consideră că demisia șefului Poliției Române a venit „târziu” și spune ironic că n-ar fi de mirare ca Ludovic Orban să-l numească destul de repede consul general într-o țară frumoasă.

„Șeful Poliției Române și-a dat demisia! Târziu și doar la presiunea opiniei publice! Demisia lui este recunoașterea implicită a pactizării șefilor din Poliție cu liderii clanurilor de interlopi care ne terorizează orașele.

Este o palmă pe care nu merită să o primească zecile de mii de polițiști onești care își fac treaba în condiții dificile. Este o palmă pe care trebuie, în schimb, să o primească cei care au politizat totul, inclusiv Poliția, și au sacrificat siguranța noastră pentru voturi. Șefii poliției nu erau prieteni cu interlopii pe gratis sau nu le ofereau acestora protecție fără să aștepte ceva în schimb, iar aici recompensa era voturi pentru partidul de la guvernare.

Ar fi sănătos pentru democrație dacă șeful demisionar al Poliției ar da în vileag aceste aranjamente, dar cred că șefii lui îl vor tenta cu un post atât de călduț încât nu o va face. Să nu vă mire dacă Ludovic Orban îl va numi destul de repede consul general într-o țară frumoasă!”, a scris miercuri Tăriceanu pe pagina sa de Facebook.

Foto: hotnews.ro

(VIDEO) Şeful Poliţiei Române, demisie în direct: „Totdeauna mi-au plăcut şi surprizele”

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1
Ioana Radu 8516 Articole
Author

17 Comentarii

  1. Tariceanu 70 e la varsta la care,ca o fata batrana,deja matusa,traieste doar din barfe si pentru barfe,singurele lui bucurii!Urata e batranetea si neputinta…

  2. Suntem conduși de ticalosi în cârdășie cu alți ticalosi mai mari sau mai puternici de aici sau de afară. Ce sa ne mai mire cand interlopii la propriu ii subordonează pe interlopii gen autorități locale sau centrale. Vezi cazul Caracal Dincă care nici după un an nu a fost elucidat deși toată lumea stie ca sint atinse interese inclusiv politice la cel mai înalt țukerman.Altfel dl. Iohanus dădea demult de pământ cu Dl. Predoiu si gașca de panorame pentru abuz incompetenta sau DNA stie mai bine pentru ce.

  3. Moș Calin Pamperscu Talhariceanu sa se privească in marea moarta a existentei sale: placeri abjecte, conspirații, hoție, fuga de responsabilitate, fuga de brațul legii. Jalnică arătania! Un stârv ambulant care da din gura, speriind copiii și bufnitele de pe sediul partidului său pseudo-liberal, pseudo-democrat și eurofob. Ce e adevărat despre căpetenie, e adevărat despre întreaga „sectă” Istoria l-a sfaramat și i-a aruncat cojile. Îngropăciune grabnica ii dorim.

  4. Frunze, stele, uniforme noi, imagine PR, facelift-ul capitalist al fostei nomenclaturi si militii comuniste a fost si este un dar otravit pentru populatie, o operatiune de marketing pervers. Sefii „Structurilor” in uniforma au ales parvenirea, imbogatirea, capitalizarea prin faradelegi, colaborarea cu interlopii. Individul Sef are privirea comprehensiva a batranului politician Argetoianu, dar exprimarea lui Bobu… emil bobu. Cu asa SefidePolitie, interlopii, mafiotii, evazionistii, criminalii, pedofilii si alte otrepe ale societatii neo-capitaliste traiesc ca-n Paradis!

  5. Politia ia % din afacerile ilegale ale gruparilor mafiote. Clanuri bine organizate, avocati-politisti-procurori-judecatori.
    Asta-I realitatea.
    Haideti la Turda si constatati la vazul lumii, cum clanurile spalarii banilor se face fara perdea.
    Avocati milionari in euro cu averi impresionante, avocati cu rezolva evident contra cost, solutii de achitare ori condamnare cu “portite” pentru curtea de Apel.
    Cautati avocatii care au “terminatia “ ESCU si rezolvati ORISICE la Politie, Parchet si Judecatorie.
    ORISICE !

  6. Orban: Nu stiu nimic, nu am vorbit cu Vasilescu
    Europol: Miscare parsiva, Vasilescu era pe post politic
    Despescu: Demisia a fost decizie unilaterala.
    Klaus, nu poate fi intrebat, el oricum „nu poate sa intervina”
    In ce tara traim cand seful politiei, politist dupa 45 de ani, pana atunci era inginer nepracticant si nu orice fel de inginer, a facut politehnica de 5 ani, in 7, se intalneste noaptea pe furis cu interlopii, apoi neaga, nu stie, iar cand apar imagini in presa, autoritatile dau astfel de raspunsuri ??? In ce tara traim ??? In Romania lucrului bine facut ???

  7. „…care isi fac treaba in conditii dificile”??? poate ne zici si noua conditiile alea dificile:incalzirea globala, desertificarea…

  8. Deja nu mai pot! Sem-romanul de valoare pe nume Orban ne spune ca l-a demis din functie pe seful politiei fiindca au aparut imaginile cu el cum se milogea de interlopi in loc sa puna „ochii” pe ei cum i-a ordonat Vela! Dupa conceptia liberala nu criminalul e vinovat de crima ci cel care a filmat crima. Si mai vinovat e cel care a dat filmarea catre presa. Un lepros liberal in fruntea guvernului care vrea sa ne faca fericiti contra unor sume de bani uriase! Succesuri Johannis!

  9. Singura solutie e legalizarea armelor de foc ca in America.Nu se vrea pentru ca asa clanurile isi pierd din putere,nu mai pot teroriza si aduce voturi pentru cine trebuie.Interlopii politruci traiesc in simbioza cu interlopii din strada,aia de sus ai protejeaza prin legi si ai fac scapati,in timp ce astia de jos le aduc bani si voturi.Daca se legalizeaza armele de foc exista un risc rescut ca partenerii de ,,afaceri,,sa-si mai piarda din membri …Cu fiecare interlop mai putin pe strazi politrucu interlop va primi mai putini bani si voturi.

  10. ROMANIA TREZESTE-TE
    Marele politician si om de stiinta american, Dwight Waldo (1913 – 27 octombrie 2000), in teoria sa sustine ca, in exercitarea atributiilor, cei ce detin functii publice, trebuie sa aiba in vedere 12 obligatii mai importante si anume, fata de: 1- constitutie; 2 – legi; 3 – natiune si tara; 4 – democratie; 5 – normele de organizare birocratica; 6 – profesie si profesionalism; 7- familie si prieteni; 8 – sine; 9 – colectivitatile cu care vin in contact; 10 – interesul public sau bunastarea generala; 11- umanitate sau lume; 12 – Dumnezeu sau religie.
    In sistemul pseudo-DEMOCRATIC din Romania nu se depun de catre cei cu obligatii in domeniul juridic-legislativ eforturile necesare in directia creerii de reglementari si coduri etice adaptate noilor nevoi obiective impuse de evolutia si modernitatea societatii.

  11. Etica profesionala este caracterizata in principal de independenta, integritate si competenta profesionala.
    INDEPENDENTA profesiei – implica independenta de spirit (de drept) si independenta în aparenta (de fapt).
    Independenta de spirit – reprezinta starea de spirit care permite lucratorilor sa emita judecati fara a fi afectati de influente si sa actioneze cu integritate, pentru a-si exercita cu obiectivitate competentele profesionale.
    Independenta in aparenta – se realizeaza prin evitarea situatiilor in care o terta persoana informata si rezonabila ar cunoaste toate informatiile relevante, inclusiv masurile de protectie aplicate in munca specifica, iar pe aceasta baza ar putea concluziona ca, integritatea, obiectivitatea sau competenta profesionala a lucratorilor sunt compromise.
    INTEGRITATEA – presupune ca lucratorul sa fie drept si onest in realizarea competentelor profesionale si in relatiile interpersonale.
    COMPETENTA profesionala – lucratorii din M.A.I. trebuie sa aiba si sa-si mentina cunostintele si aptitudinile profesionale la un nivel necesar si corespunzator pentru a asigura membrii societatii ca primesc de la acestia servicii in conformitate cu standardele aplicate sau elevate cunoscute in domeniile in cauza.

  12. Problemetica selectiei, pentru asigurarea resurselor umane (fondului de cadre) si formarii profesionale este una din cele mai importante functii manageriale, care influienteaza randamentul sistemului de ordine si siguranta publica, de aceea acest domeniu trebuie coordonat in mod unitar de catre profesionisti cu abilitati corespunzatoare inalta calificare de stricta specialitate si care au vocatie.
    In ultimii 30 de ani s-a promovat o politica de cadre interna ce a incurajat goana dupa functii de conducere si sporirea nr. acestora in detrimentul specializarii personalului pe diferite domenii si linii de munca specifice sistemului si care presupune un singur sens al evolutiei (ireversibile) in cariera spre cote superioare pana la un nivel de competenta pe care il poate atinge(dovedi) fiecare dupa pregatirea si capacitatile sale intelectuale ceea ce ofera si un cadru de stabilitate salariala personala ridicata dar si pe post.

  13. Pentru optimizarea la maximum a functiei publice, unul din principiile de baza care trebuie respectat (asa cum se intimpla in statele civilizate) este ca in fiecare institutie a statului, numarul salariatilor sa fie minim posibil, proveniti dintre cei mai valorosi cetateni ai urbei, dar care (mai ales in cadrul aceleeasi structuri) sa provina din familii sau „neamuri” cat mai numeroase posibil, din motive lesne de inteles (pentru a fi satisfacuta o gama cat mai diversificata de nevoi sociale obiective si evident a oferi incredere maxima sistemului).
    In acest context se impune eliminarea situatiilor in care membrii aceleeasi familii fac parte din aceleasi structuri centrale sau de executie sau din esaloane diferite dar cu subordonare de control sau de coordonare (protejare), pentru eliminarea conflictelor de interese.
    Asupra sistemului de ordine si siguranta publica se practica traficul de influenta, santajul si amenintarea din partea asa ziselor elite ale societati, inclusiv a celei politice, pentru rezolvarea unor interese nelegitime. Asemenea practici au condus la degradarea independentei si integritatii profesionale ale personalului din structurile sistemului precum si la dereglarea unor mecanisme judiciare.
    Lipsa protectiei impotriva unor asemenea vulnerabilitati a permis ca la toate nivelele si structurile sistemului sa se manifeste interventii din exterior pentru a fi facute cu dedicatie atat avansari in functii cat si in grade profesionale, dar si pentru a se impune modul de rezolvare subiectiva a unor cazuri cu referire la fapte antisociale.
    Prin asemenea proceduri imorale si modalitati subiective s-a ajuns la situatia ca agentul de politie sa fie avansat in timp record la gradul de chestor sau in functia de sef al unui inspectorat de politie, ori in structurile din aparatul central.

  14. Tot din aceste cauze au fost acordate mai multe grade profesionale superioare in mod exceptional, nejustificat, celor fara merite profesionale sau celor care fac parte din structurile neoperative (dar care au tupeul de a se ploconi ireprosabil) desi acestia nu trebuie sa aiba aceleasi drepturi cu cei care fac munca opertiva, ceea ce are consecinte nocive asupra bunului mers al sistemului.
    Astfel s-a ajuns, datorita unor impuneri (presiuni) si la situatia in care cei cu atributii de control sau de supraveghere informativa, pentru combaterea neregulilor interne sa „TOLEREZE” incalcari ale normelor de catre cei ce, „acorda protectie” contra favoruri (pentru sine si „pilele” lor), celor implicati in afaceri murdare sau in gestionarea frauduloasa a resurselor publice, materiale si financiare. Din aceleasi cauze alti aparatori ai legii ameninta administratorii unor firme pentru obtinerea diverselor avantaje ca si „taxa de protectie”.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.