Toyota, cel mai mare producător auto din lume

Toyota a vândut anul trecut 10,15 milioane de vehicule, în scădere cu 0,8% faţă de 2014, însă compania niponă şi-a păstrat pentru al patrulea an consecutiv titlul de cel mai mare producător auto din lume, după ce grupul german Volkswagen a raportat scăderea livrărilor la nivel global cu 2%, la 9,93 milioane de unităţi, transmite […]

Toyota, cel mai mare producător auto din lume

Toyota a vândut anul trecut 10,15 milioane de vehicule, în scădere cu 0,8% faţă de 2014, însă compania niponă şi-a păstrat pentru al patrulea an consecutiv titlul de cel mai mare producător auto din lume, după ce grupul german Volkswagen a raportat scăderea livrărilor la nivel global cu 2%, la 9,93 milioane de unităţi, transmite […]

Toyota a vândut anul trecut 10,15 milioane de vehicule, în scădere cu 0,8% faţă de 2014, însă compania niponă şi-a păstrat pentru al patrulea an consecutiv titlul de cel mai mare producător auto din lume, după ce grupul german Volkswagen a raportat scăderea livrărilor la nivel global cu 2%, la 9,93 milioane de unităţi, transmite DPA, scrie Bursa.

Grupul Toyota, care alături de marca cu acelaşi nume include şi diviziile Hino Motors şi Daihatsu Motor, a anunţat miercuri că în 2015 a vândut în afara Japoniei 7,98 milioane de vehicule, în creştere cu 0,9% faţă de 2014, în timp ce pe piaţa internă a livrat 2,17 milioane de unităţi, în scădere cu 6,5% faţă de 2014, potrivit DPA.

Producţia globală a grupului Toyota a înregistrat anul trecut un declin de 2%, la 10,08 milioane de unităţi, transmite sursa citată.
Scandalul motoarelor trucate, cel mai grav din istoria Volkswagen, a izbucnit în 18 septembrie, iar VW a pierdut peste 20 de miliarde de euro din capitalizarea bursieră, aminteşte sursa citată.

Volkswagen face obiectul unor investigaţii în mai multe ţări, după ce, în septembrie, a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.
Portofoliul Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.