Tragedie la Raliul Iaşiului

UPDATE Câteva zeci de persoane s-au strâns în fața Palatului Culturii pentru a-i aduce un omagiu pilotului care şi-a pierdut viața.

Pilotul Adrian Răspopa a murit sâmbătă la spital, după ce a fost rănit grav într-un accident produs la Raliul Iașului.

Potrivit Federației Române de Automobilism Sportiv, acesta a suferit sâmbătă un accident grav pe a doua probă specială de la Raliul Iașului.

Transportat cu elicopterul la Spitalul Județean de Urgență, pilotul a fost operat, însă din cauza rănilor grave, nu a mai putut fi salvat.

„Conducerea competiției a decis oprirea tuturor probelor aflate în desfășurare și anularea etapei”, a anunțat federația.

La nivelul Consiliului Federal s-a creat o comisie pentru a analiza circumstanțele și modul de intervenție la locul accidentului.

credit foto iasirally.ro

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1
Author

12 Comentarii

  1. E plin prin Țarrra lu’ Papurrră-vodă dă raleauă auto dă oraș, organizate de primăriile PeNale! Sezonu’ dă toamnă… Campania electorală se desfășoară încontinuu!
    Da’, oare, pe AI CUI BANI?

  2. Dumnezeu sa-l ierte!Eu nu cred ca automobilismul si motociclismul sunt SPORTURI, sunt curse contracronometru cu moartea E o porcarie care polueaza planeta sup[limentar si care are cel mai mare numar de morti si raniti din toate „sporturile”vezi cazul Schumacher!
    Acum a mai aparut un pericol public in oras,cu trotineta electrica pe trotoar, altii chiar cu bicicleta!Cati oameni in varsta trebuie sa moara loviti de noua generatie de trotinestisti???

  3. Bine ca n-a intrat si in vreun grup de gura-casca omniprezenti la astfel de spectacole.

  4. @mama piroaga. De acord cu dumneata în privința așa ziselor sporturi moto mamă; totuși Schumacher s-a accidentat la schi.

  5. @ „Mama Piroaga”, 4 septembrie 2021 la 19:38
    Ai dreptate, motocicletele ar trebui TOTAL INTERZISE (eu n-am voie sa-i fac vecinului de bloc zgomot mai mare de 60 de dB, dar pe strada motociclistul cu cercei in urechi sau maimutoiul tatuat si cu lantug la git de pe ATV imi sparg mie urechile, prin ferestrele inchise, la 250 de dB!), iar cursele astea „legale” auto’ si moto’ la fel! Meletienii se prefac ca nu vad, noaptea intreaga, CURSELE ILEGALE de automobile de pe bulevardele oraselor impinzite cu camere de supraveghere cumparate pe preturi exorbitante, pe ale caror terminale stau calare dormind analfabeti cu salarii mari, angajati ca sa vaza ce se intimpla prin oras!
    Komizia Ioropenisa imi interzice mie sa folosesc bec incandescent, dar permite aceste curse ce polueaza de 1 milion de ori mai mult decit toate becurile incandescente posibile in oras. Si permite si „jocurile de artificii”, ce consuma oxigen cit produce o padure intr-un an si umplu atmosfera de oxizi de sulf, azot, metale grele, adica toate cite sunt taxate sever de agentiile de mediu cind le emit fabrici sau ateliere ce PRODUC PENTRU SOCIETATE, nu ca artificiile ce nu produc nimic, ci doar consuma.

  6. Niste cretini organizeaza aceste cretinitati pentru cretinii „piloti” in diferite lacalitati plus „transalpina”!
    Aceste concursuri trebuiesc organizate pe piste construite pentru acest scop pina atunci aceste loaze trebuie sa mai astepte!

  7. N-o mai întoarce ca la Ploiești. Mai citește o dată ce ti-a zis crocodilul sătul. Schumacher, la ski, da? După ce-ai „furat-o”, schimbi subiectul pe Niki Lauda. Corect era să-ți recunoști greșeala, nu să deviezi. E clar, onestitatea nu face casă bună cu tine!!

  8. Doar ca Schumacher s-a accidentat la schi. Oricum cei care practica sportul cu masini si motociclete,vor senzatii tari.

  9. tragedia e ca ala s-a protezat(protezat nu protejat) 1 an jumate,
    masca la bot,
    uite ca adevaratul pericol auto-asumat avea dimensiuni macroscopice…..
    casca si masca,de!

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.