Un incendiu a izbucnit vineri dimineaţă la trenul Regio 3331 Arad – Oradea, la intrarea în staţia Oradea Vest, toţi cei 20 de călători şi personalul feroviar au fost evacuaţi, a anunţat CFR Călători.

„CFR Călători informează că în această dimineaţă la intrarea în staţia Oradea Vest s-a produs un incendiu la trenul Regio 3331 Arad – Oradea, fiind afectate ambele automotoare. Cei 20 de călători şi personalul feroviar sunt în siguranţă, trenul fiind complet evacuat”, a transmis compania de transport feroviar.
Potrivit sursei citate, cauzele care au generat incendiul vor fi stabilite de comisia de cercetare.
Rodrido Maxim, lider de sindicat la CFR, a izbucnit la adresa Guvernului și a declarat că lipsa bugetului pune în pericol viața călătorilor la fiecare cursă pe care CFR Călători o organizează.”Guvernul României trebuie să răspundă pentru ceea ce se întâmplă. Contractul de buget pentru CFR Călători este aprobat de mult dar Guvernul nu l-a aprobat nici până acum, iar noi nu mai avem bani de piese de schimb pentru locomotive. Noi trebuia să achiziționăm și locomotive noi dar nu avem bani nici să le reparăm pe cele pe care le avem.Astăzi 1 septembrie 2023 nu este aprobat bugetul pentru 2023 la CFR Călători.Toate trenurile CFR Călători pun în pericol viața călătorilor. Statul român nu înțelege că noi nu putem funcționa fără buget.Bugetul de anul acesta este în teorie cu 10% mai mic ca cel de anul trecut în condițiile în care piesele s-au scumpit cu 50%.Transportul feroviar de călători nu a beneficiat de niciun leu pentru investiții din anul 2011.Ministrul Finanțelor a retras din ședință bugetul pentru CFR Călători în data de 28 iulie.
Se urmărește falimentul CFR Călători.
Acum încearcă să negocize cu operatori străini pentru transportul persoanelor”, a declarat Rodrigo Maxim la Realitatea Plus.
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.
Falimentul cfr calatori, l-am prevazut si simtit in 2017 cand, fiind intrun autocar, am vazut pe linia ferata zona brasov-sibiu un tren compus din locomotiva ruginita la care era agatat un vagon mizerabil, vechi de parca era scos la vedere ca imagine, din depoul istoriei cfr. Va dati seama, avem minstru de lux la transporturi in subordinea carui cfr sa topeste la armura ruginita, avem drumuri si poduri de lux stricate direct din fabricatie!
Ar fi timpul ca Romania si cetatenii ei sa aibe prioritate in fata planurilor idioate ale UE si NATO. Asta ar fi un inceput
Ce se va intampla acum? Pai, simplu , stim cu totii: se va cerceta , se va masura, se va constata! Si apoi ? In Romania , dupa catastrofele de fiecare zi se fac planuri de masuri si se cauta acari Paun ! Preventie , ceva ? Nu exista asa ceva in Romania ; masuri se iau ,numai, dupa ce se intampla catastrofe! Africa, Africa , Africa! Da’ , cu chestia aia , de mare patriotism :”Mandria de a fi Roman!” cum ramane?
Când CFR în anii 90 salariile din CFR erau mai mari ca ale bancherilor și asigurătorilor și Bugetul CFR era strașnic ce s-a ales de bani? Circul cu cravate de mi de euro, lider sindical fugit în lume, trenuri rămase în embargoul Serbiei, logistica de vagoane călători pentru Mineriade, ruină, rugină, hoție la drumul mare, trenuri rușine, călători vandali cu pretenții de aer condiționat. Eventual cale ferată de mare viteză Ungaria ceangăi-Bacău. Și nelipsiții lideri sindicali gură mare.
CE ziceam IO, mai sus ?
IN Guvern sunt destule Liftele Dreacuu’ SABOTOARE.
IN TOATE Guvernele de dupa 1989.
Eu am spus,guvernul Arafat a facut si explozia de la Crevedia si Grindy personal a dat foc la tren
Vorba cantecului:
Titu-Avicola,
Crevedia/
Livreaza pui
Vii si taiati
(pe melodia Cosi picola e fragile
Unde e ba sindicalist ba,Titu Avicola?
Căderea CFR a fost plănuită, se vede cale de-o poștă. Dar cînd e vorba de viețile oamenilor cei ce fac întreținerea fie o fac cum trebuie fie se lasă de meserie oricît ar fi salariile de mari sau mici. Sînt proceduri de întreținere și reparații. Nici o locomotivă sau vagon n-ar trebui să meargă pe șine dacă nu se poate face întreținerea ca la carte; nu sînt piese de schimb, nu sînt materiale de întreținere s.a.. Trebuie să fie un lanț întreg de verificări și aprobări.
CAND sunt Prea_Destul de MULTE Rele inghesuite in Timp SCURT, te gandesti SI la Sabotaje …
CIN’sa fie, CIN’sa fie?
CINE ?
Aia_CARE slobozesc pe Aici, pe Forum Toate Felurile de LIFTELE Dreacului, care mustesc de URA PUROINDA si INFECTA, catalizata de Mizeriile Stomacale ale lu’ Dreacuu’, incepi pen’ca sa pricepi …
De la revolutie , in continuu ,CFR-ul a fost devalizat,furat,vandut pe bucati la privati . Ce interese au privatii?Sa nu investeasca doar sa castige. Intrucat nu mai avem fabrici care sa produca piese de schimb, toate locomotivele vechi sunt carpite cu vechituri luate de pe alte locomotive sau de prin curtile romilor ,colectori de fier vechi. Cine sunt vinovatii? Directorii din CFR ,patronii si toti care au lucrat in domeniu , pana la muncitori,care au tacut si tac in continuare.Au ajuns tarile din lumea a treia sa aiba sisteme feroviare mai performante decat in tara noastra.
Trenul Regio 3331 Arad – Oradea nu există. Există doar trenul Regio 3111 Arad – Oradea care să circule la acea oră pe această rută.
Mi se par din ce în ce mai suspecte aceste știri despre incendii și alte nenorociri. Probabil se dorește crearea unei psihoze în rândul cetățenilor.