Un mare brand de lux renunță la blănurile naturale

blana

Brandul de lux Burberry a anunțat că nu va mai folosi blănuri naturale pentru noile colecții, potrivit Reuters, citată de Mediafax. Același brand spune că va renunța și la arderea bunurilor  rămase nevândute de la un sezon la altul. Acestea valorau milioane de euro.

Noul designer al brandului de lux este Riccardo Tisci. Reprezentanții acestuia spun că nevoia de a demonstra o mai mare responsabilitate în ceea ce privește mediul și societatea este cheia unui succes pe termen lung.

Burberry a fost ținta criticilor la începutul acestui an după ce a recunoscut public că arde și distruge hainele și accesoriile nevândute. Ei au justificat gestul prin protejarea brandului de a fi vândut ieftin.

În ceea ce privește blănurile, Burberry se alătură astfel altor mari branduri de modă. Printre acestea Armani, Calvin Klein, Hugo Boss, Ralph Lauren și, mai recent, Versace. Ele au renunțat deja la aceste produse.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.