Valer Blidar și necazurile industriei

Lucian Bode, deputat PNL și președinte al Comisiei de transporturi și infrastructură, spunea că pe timpul regelui Carol al II-lea un tren de marfă făcea patru zile de la Curtici la Constanța, în timp ce astăzi face şapte zile. CFR Infrastructură a pierdut la rectificarea bugetară 70 milioane euro pentru că nu a făcut investițiile asumate prin proiectul de buget. Prin urmare, după ce că banii sunt puțini, și aceia se pierd.

Numirea unor persoane fără nicio valoare la Ministerul Transporturilor a dus la situația despre care vorbeați. Soluția ar fi să fie numiți specialiști, chiar dacă nu neapărat în domeniul respectiv, oameni care au rezultate, pentru că managementul este o profesie. Sigur că ar fi ideal ca acești specialiști să nu fie angajați politic. Din păcate, în câteva cazuri, la societăți de stat au fost numiți manageri privați, însă nu au fost lăsați să-și facă treaba, li s-au pus stavile. Dacă nu lichidezi întâi căpușele care devalizează domeniul respectiv, nu ai cum să faci performanță.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.