Zeci de persoane protestează, miercuri, la Casa de Asigurări de Sănătate (CAS) Bucureşti.
Asiguraţii sunt nemulţumiţi de faptul că au de aşteptat mai multe ore pentru obţinerea unor documente, în condiţiile în care ar fi avut nevoie urgentă de acestea pentru a merge la medic sau unii chiar pentru a se interna în spital.
Purtătorul de cuvânt al Casei de Asigurări de Sănătate Bucureşti, Cristina Călinoiu, a declarat, miercuri, pentru MEDIAFAX că de luni a apărut „o problemă tehnică cu placa serverului central”.
„De luni a apărut o problemă tehnică la placa serverului central, din acest motiv operaţiile ar fi fost dirijate pe alte două servere, viteza de operare fiind mai mică, după cum ne-au explicat informaticienii de la Casa de Asigurări de Sănătate”, a spus Cristina Călinoiu.
Ea a precizat că din acest moment sistemul funcţionează cu întreruperi şi chiar dacă numărul celor care vin să solicite adeverinţe nu este mai mare, oamenii au mai mult de aşteptat din cauza faptului că sistemul se blochează de câteva ori pe zi.