Chevrolet a rechemat câteva mii de maşini, pentru probleme la frână

Producătorul auto Chevrolet a rechemat peste 6.300 de maşini, pentru a verifica posibile probleme la pedala de frână. Modelele vizate sunt Spark, Aveo, Captiva şi Lacetti, construite între 2007 şi 2011, relateaza Digi24. Problemele sunt legate de posibila blocare a unei valve din interiorul modulului ABS. Proprietarii maşinilor pot remedia problemele gratuit, în cadrul oricărui service autorizat […]

Producătorul auto Chevrolet a rechemat peste 6.300 de maşini, pentru a verifica posibile probleme la pedala de frână. Modelele vizate sunt Spark, Aveo, Captiva şi Lacetti, construite între 2007 şi 2011, relateaza Digi24. Problemele sunt legate de posibila blocare a unei valve din interiorul modulului ABS. Proprietarii maşinilor pot remedia problemele gratuit, în cadrul oricărui service autorizat […]

Producătorul auto Chevrolet a rechemat peste 6.300 de maşini, pentru a verifica posibile probleme la pedala de frână. Modelele vizate sunt Spark, Aveo, Captiva şi Lacetti, construite între 2007 şi 2011, relateaza Digi24.

Problemele sunt legate de posibila blocare a unei valve din interiorul modulului ABS. Proprietarii maşinilor pot remedia problemele gratuit, în cadrul oricărui service autorizat Chevrolet, intervenţia durând între una şi trei ore.

Printre producătorii care au rechemat maşini la service, în acest an, se mai numără si Toyota, Fiat, Mitsubishi sau Dacia.

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.