– Lucian Bode, deputat PNL și președinte al Comisiei de transporturi și infrastructură, spunea că pe timpul regelui Carol al II-lea un tren de marfă făcea patru zile de la Curtici la Constanța, în timp ce astăzi face şapte zile. CFR Infrastructură a pierdut la rectificarea bugetară 70 milioane euro pentru că nu a făcut investițiile asumate prin proiectul de buget. Prin urmare, după ce că banii sunt puțini, și aceia se pierd.
– Numirea unor persoane fără nicio valoare la Ministerul Transporturilor a dus la situația despre care vorbeați. Soluția ar fi să fie numiți specialiști, chiar dacă nu neapărat în domeniul respectiv, oameni care au rezultate, pentru că managementul este o profesie. Sigur că ar fi ideal ca acești specialiști să nu fie angajați politic. Din păcate, în câteva cazuri, la societăți de stat au fost numiți manageri privați, însă nu au fost lăsați să-și facă treaba, li s-au pus stavile. Dacă nu lichidezi întâi căpușele care devalizează domeniul respectiv, nu ai cum să faci performanță.