Creșterile salariale la CFR SA, firmă cu pierderi de sute de milioane de lei

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA a semnat noul Act Adiţional, la Contractul Colectiv de Muncă (CCM), cu o majorare salarială de 6%, de la 1 decembrie 2022

Creșterile salariale la CFR SA, firmă cu pierderi de sute de milioane de lei

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA a semnat noul Act Adiţional, la Contractul Colectiv de Muncă (CCM), cu o majorare salarială de 6%, de la 1 decembrie 2022

Compania Națională de Căi Ferate “CFR” SA, deținută de Ministerul Transporturilor, a semnat noul Act Adiţional, la Contractul Colectiv de Muncă (CCM), cu o majorare salarială de 6%, de la 1 decembrie 2022, și creșterea valorii tichetului de masa, de la 1 noiembrie 2022, la 30 de lei, de la 20 de lei!

Salariații companiei au beneficiat de prima creștere salarială a acestui an începând cu 1 iunie 2022, când s-a acordat o ???????? ?? 10% ? ?????????? ?? ???ă, ??? ???????? ???? ???h?? ?? ???ă a crescut ?? ?? 15 lei, ?? 20 ?? lei. Astfel, în anul 2022 conducerea CFR SA a majorat veniturile angajaților cu 16% și a crescut valoarea tichetului de masa de la 15 lei, la 30 de lei!

Compania susține că în anul 2021 angajații CFR SA nu au beneficiat de nicio creștere a salariilor, ultima majorare, de 5%, fiind acordată în decembrie 2020!

CFR SA estimează pierderi pentru acest an de 587 milioane lei în 2022, mai mari cu 555.812 de lei față de cea din 2021.

Numarul de personal estimat pentru finele anului 2022 este 25.613 salariași. Câștigul mediu lunar pe salariat determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială ar fi fost pentru acest an de 6.588 lei, adică o creștere de numai 0,81% față de 2021, conform Proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2022 al Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.” – S.A. avizat de către reprezentanții Consiliului de Administrație prin Hotărârea nr.3/31.01.2022 și aprobat de către reprezentanții Adunării Generale a Acționarilor prin Hotărârea nr. 6/11.02.2022. Creșterea de 16% se aplică sumei de 6.588 lei.

Distribuie articolul pe:

10 comentarii

  1. Se vorbeste in articol de CFR SA nu CFR Calatori sau CFR Marfa. Astazi Romania are nevoie de oameni buni din punct de vedere profesional( si onesti) care sa poata repune infrastructura CFR pe picioare. Soselele actuale nu mai pot prelua fluxul de trafic suplimentar si obligatoriu trebuie marita capacitatea de transport pe calea ferata.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.