Creșterile salariale la CFR SA, firmă cu pierderi de sute de milioane de lei

Compania Națională de Căi Ferate “CFR” SA, deținută de Ministerul Transporturilor, a semnat noul Act Adiţional, la Contractul Colectiv de Muncă (CCM), cu o majorare salarială de 6%, de la 1 decembrie 2022, și creșterea valorii tichetului de masa, de la 1 noiembrie 2022, la 30 de lei, de la 20 de lei!

Salariații companiei au beneficiat de prima creștere salarială a acestui an începând cu 1 iunie 2022, când s-a acordat o ???????? ?? 10% ? ?????????? ?? ???ă, ??? ???????? ???? ???h?? ?? ???ă a crescut ?? ?? 15 lei, ?? 20 ?? lei. Astfel, în anul 2022 conducerea CFR SA a majorat veniturile angajaților cu 16% și a crescut valoarea tichetului de masa de la 15 lei, la 30 de lei!

Compania susține că în anul 2021 angajații CFR SA nu au beneficiat de nicio creștere a salariilor, ultima majorare, de 5%, fiind acordată în decembrie 2020!

CFR SA estimează pierderi pentru acest an de 587 milioane lei în 2022, mai mari cu 555.812 de lei față de cea din 2021.

Numarul de personal estimat pentru finele anului 2022 este 25.613 salariași. Câștigul mediu lunar pe salariat determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială ar fi fost pentru acest an de 6.588 lei, adică o creștere de numai 0,81% față de 2021, conform Proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2022 al Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.” – S.A. avizat de către reprezentanții Consiliului de Administrație prin Hotărârea nr.3/31.01.2022 și aprobat de către reprezentanții Adunării Generale a Acționarilor prin Hotărârea nr. 6/11.02.2022. Creșterea de 16% se aplică sumei de 6.588 lei.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Cosmin Pam Matei 4557 Articole
Author

10 Comentarii

  1. He, grozav. De acum nu vor intârzia trenurile peste șase ani, ci doar cinci ani și jumătate.. Sau mai poți știi, de pică pomul totuși pe linie,.

  2. A fost pe locul 1 in Europa /kmp in 1989 . Realizarea CFR FMI este ca a ajuns pe locul 7 cu conditii de lumea 3 . S-a impartit in cacareze si acum se asteapta vanzarea partilor catre binecuvatorii nostri , care ne dau bani cu camata pentru plata pensiilor speciale catre doctorii tarii .

  3. Ia sa vedeti ca vor urla ca a crescut salariile cu 8-10% in Romania, alte minciuni, la fel cum s-a intamplat cu pensiile, au spus ca au crescut pensiile in 2022 in Romania! Unde au ceescut daca nu a fost modificat niciun fluturas real de pensie?

  4. Ptr cat de des deraiaza trenurile si ptr intarzierile de ordinul zecilor de ore, ar fi si pacat sa nu le mareasca salariile.
    Se vede cat se straduiesc ceferistii ca sa bage transporturile feroviare in faliment……[Rumburak]

  5. Mah da ce salariu au astia ! eu stiu lucratori la CFR care abia peste 2500 au brutul . Ca netul ….Mai avem si noi rude si prieteni ce lucreaza la CFR si cunoastem. Salariul asta de6mii si ceva o fi prin birourile de regionale si la sefii de gari mai mari sau mecanicii de locomotive ….Si ma mir ca amaritii astia cu salariile mici mai tin INCA in viata CFR-ul!Iar cine-i critica si ironizeaza pe amariti nu le-as dori viata lor. Credeti ca daca ar avea alternative mai bune ar sta acolo ?

  6. a dat 2(doua) miliarde euro, pentru electrificarea a 166km de linie CF?
    Baaa, ori noi suntem prosti de prosti, ori voi sunteti hoti la blana!
    Ati pavat linia CF cu foita de aur???

  7. Pe un leu, fara conditii!
    ARO, s-a privatizat pe 150 000$.
    Si au vandut-o pe bucati, cu multe zeci de milioane!
    Sii, facea sute…

  8. Se vorbeste in articol de CFR SA nu CFR Calatori sau CFR Marfa. Astazi Romania are nevoie de oameni buni din punct de vedere profesional( si onesti) care sa poata repune infrastructura CFR pe picioare. Soselele actuale nu mai pot prelua fluxul de trafic suplimentar si obligatoriu trebuie marita capacitatea de transport pe calea ferata.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.