Programul „Trenurile Soarelui”. Tot ce trebuie să ştiţi

zile libere

CFR Călători anunţă că, din 14/15 iunie, va începe programul estival de transport ”Trenurile Soarelui”. Turiştii vor avea la dispoziţie 30 de trenuri ce vor asigura zilnic legături directe din toată ţara cu staţiunile de la Marea Neagră şi cu Delta Dunării până la data de 7/8 septembrie 2024, informează compania printr-un comunicat.

„Toate regiunile ţării vor fi conectate în perioada verii cu destinaţiile de vacanţă cele mai căutate de pe litoralul românesc, CFR Călători oferind tuturor posibilitatea de a călători fie cu trenurile directe dinspre Arad, Deva, Timişoara Nord, Reşiţa Nord, Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Cluj Napoca, Târgu Mureş, Braşov, Suceava, Iaşi, Galaţi, Buzău, fie prin asigurarea unei conexiuni rapide din Bucureşti Nord prin intermediul trenurilor care circulă într-un orar cadenţat (la 1-2 ore) pe ruta Bucureşti Nord – Constanţa şi retur”, se arată în comunicat.

Astfel, timp de trei luni, 30 de trenuri directe (15 dus/15 întors, inclusiv ramurile aferente), din care 14 trenuri (7 dus/7 întors) au ca destinaţie/plecare Mangalia, iar 36 de trenuri (18 dus/18 întors) vor asigura legătura Capitalei cu litoralul şi retur: 15 perechi din Bucureşti Nord (din care 9 perechi trec şi prin Bucureşti Băneasa), 2 perechi numai din Bucureşti Băneasa şi o pereche din Bucureşti Obor.

Pentru călătoria spre Delta Dunării, din 15 iunie 2024, trenurile IR 1981/ R 8653 şi R 8656/ IR 1982 vor asigura zilnic legătura directă Bucureşti Nord – Tulcea Oraş şi retur pe întreaga durată a sezonului. De asemenea, în Medgidia va fi asigurată zilnic conexiunea spre Tulcea Oraş şi retur cu trenuri dinspre Capitală sau Constanţa.

„Durata călătoriei pe ruta Bucureşti – Constanţa este în medie de circa 2 ore şi 20 minute – timp greu de atins de alte mijloace terestre de transport, din centrul Bucureştiului până în centrul Constanţei. Toate trenurile InterRegio estivale au în compunere vagoane clasa climatizate, dotate cu prize electrice pentru încărcarea bateriei laptop-ului sau a telefonului mobil, toalete ecologice, uşi de acces şi intermediare semiautomate. Majoritatea vagoanelor sunt modernizate (reconstruite integral) în ultimii 14 ani. De asemenea, trenurile cu parcurs lung au în compunere vagoane cuşetă şi vagoane de dormit”, precizează reprezentanţii companiei.

Călătorii pot beneficia de reduceri precum: 10% reducere din tariful de transport la cumpărarea unui bilet cu oferta dus-întors; o reducere de până la 10% din tariful de transport la cumpărarea cu anticipaţie, 25% la cumpărarea în baza cardului TrenPlus. Elevii beneficiază de gratuitate, iar studenţii de 90% reducere la călătoria în vagoanele clasa a 2-a.

În perioada programului estival de transport, pe secţia Constanţa – Mangalia, turiştii aflaţi pe litoralul românesc au posibilitatea de a călători între staţiunile de pe litoral cu trenurile Regio puse la dispoziţie de CFR Călători. De asemenea, trenurile de lung parcurs care vin din mari oraşe ale ţării (cu plecare din Arad, Oradea, Timişoara, Satu Mare, Târgu Mureş, Cluj Napoca, Sibiu, Reşita, Suceava, Iaşi, Craiova, Bucureşti etc) vor asigura legătura directă cu staţiunile de pe litoral, până la Mangalia.

Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători CFR Călători este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

4 Comentarii

  1. Incercati sa urcati in „gara” Neptun intr-un tren sa vedeti daca ajungeti la scari. Am vazut femei de 50-60 de ani care puneau genunghiul pe scara. Dar daca ai 25 de ani , adidasi in picioare si pantaloni scurti e misto e ca la sala, urcatul in Neptun e sanatate curata si calea spre sportul de performanta!

  2. Trebuie sa stiti ca in momentul in care va urcati in el,NU strica sa va faceti o rugaciune si 3 cruci,ca sa ajungeti la timp si mai ales cu BINE,ca de da drk sa se strice in plin lan de floarea soarelui si afara sa fie 37 de grade cu bataie … continuarea o stiti cu totii.

  3. @FACHE DăMăLaCrația Crăcită ȘI RăsCracită, Așa era ȘI în 2015 când fusăi Ultima Oară la Marea Neagra, la 70 de Ani FIX în Ziua Aia …
    IO am urcat ușooor, că știam Drumul deDin 1975, că de Atunci numai la NEPTUN am mers…
    ȘI am avut mereu Condiție fizică, am și Acum la 79 de Ani, ȘI Asa a fost, este și va fi Peronul la HALTA Neptun.
    NU știu dacă voi mai avea vreodată Ocaziunea să îl escaladez …
    ȘTIU „dar_însă” că ATUNCI din1975 ȘI până în 1990 NEPTUN Olimp era Ceva de Vis în Toate Aspectele. DUPĂ, IMEDAT a început ÎnManelizarea si înCockallarizarea la NEPTUN ȘI în Toată România …

  4. De la Iasi, merg spre litoral, de multe ori fara vagoane cuseta sau de dormit (asa cum era si pe vremea comunistilor), trenurile lunii sau ale noptii, nu ,,ale Soarelui”, pentru ca merg noaptea..E o placere sa mergi peste 6 ore sau mai mult, noaptea, fara sa te poti lungi pe un pat, sau bancheta!!! Daca ai si copii cu tine, e sublim: ,,iti multumim din inima partid iubit, cu chefereul tau cu tot!!!” CFR este acum ca si pe vremurile comuniste, inventat mai mult pentru confortul bucurestenilor (binari si non-binari)…Cei de la tara, n-au decat sa moara!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.