Adrian Sârbu nu renunţă la marca Pro

Adrian Sârbu, fondatorul postului de televiziune ProTV, nu are de gând să renunţe la marca pro, după ce a renunţat la funcţia de preşedinte al Central European Media Enterprises, compania-mamă a Pro TV.

Adrian Sârbu a depus pe 28 august la Oficiul de Stat Pentru Invenţii şi Mărci Bucureşti (OSIM) cereri de înregistrare a mărcilor gândul.pro, MEDIAFAX.pro, ZIARULFINANCIAR.pro, CE SE ÎNTÂMPLĂ DOCTORE?.pro, PRO SPORT.pro, ProMotor.PRO, DESCOPERĂ.pro, go4it.pro, potrivit informaţiilor publicate astăzi de OSIM, anunță Economica.net.

După ce a părăsit Grupul PRO și CME, Adrian Sârbu a rămas proprietarul grupului de presă Mediafax Group.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.