Anunţ privind plata facturilor  Telekom


Telekom Romania a anunțat recent încetarea contractelor cu Poșta Română, începând cu 1 februarie 2018, pentru plata facturilor aferente contractelor de servicii fixe și mobile, „ca urmare a nerespectării obligațiilor contractuale de către Poșta Română”.

„Clienții Telekom Romania beneficiază în continuare de cele peste 40.000 de puncte de încasare (rețeaua proprie de magazine, rețele de retaileri, bănci partenere, ATM-uri și automate de plăți), din mediul urban și rural, unde își pot plăti facturile”, a precizat compania de telefonie.

De asemenea, „modalitățile de plată variate precum plata online, pe site-ul companiei, la sectiunea MyAccount, plata prin debit direct, prin internet banking, mobile banking (prin băncile partenere, care oferă aceste servicii), completează lista de alternative la plata facturii Telekom”.

Telekom a mai precizat că toate detaliile privind facilitățile de plată se regăsesc pe spatele fiecărei facturi și pe site-ul Telekom, urmărind link-ul www.telekom.ro/asistenta/factura.

Telekom Romania oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile, cu aproximativ 10 milioane de contracte. Brandul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România. Telekom Romania face parte din grupul Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 4
Eugenia Solomon 1416 Articole
Author

4 Comentarii

  1. Nu am înțeles nimic din comunicatul Telekom. Adică nu ne vor mai veni acasă facturile? Și la cei care au făcut greșeală și și-au schimbat contractul, cel nou venind la punctul “obțiuni benefeciar” gata X – uit în caseta cu acordul să fii taxat 1 Euro pe lună ca să primească factura prin poștă acasă, opțiune gratis în vechiul contact, li se micșorează acum factura cu un euro? “Protectoarea” românilor Protecția cumpărătorului, ca de obicei, nu are nici o reacție la modificările unilaterale de contract ale celor ce oferă servicii plătite și care sunt nemiloși cu condițiile puse de ei. Umblă vorba prin piață că lauda de sine din finalul Comunicatului ascunde ceva ce nu miroase a bine.

  2. Facturile Telecom vin cu intarzaiere. La data scadentei sau dupa. Platim penalitati . Ei cunosc acest lucru,dar nu iau masuri,poate le convine. 10 milioane de contracte x penalizari, este o suma.

  3. s-au supărat nemţii că nu au putut cumpăra şi posta pe langă telefoane

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.